Реєстр програми Мережі й аудиторії

#
ID
Назва проекту
Повна назва організації
Акт проєкту
Фінансовий звіт
ЛОТ 1. Створення мереж у сфері культури
1.
ID: 3NET11-1076
Назва проекту: Мережа документальних активістів "ProActive Films"
Студена
Завантажити грантову угоду 3NET11-1076
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Аудіовізуальне мистецтво
Повна назва організації: Студена
Міста реалізації: Київ,
Опис проекту: Мета проекту – сформувати неформальну крос-секторальну мережу документальних активістів, яка покликана стати середовищем для створення унікального продукту – документальних фільмів та адвокаційних кампаній, які сприятимуть розвитку громадянського суспільства та документалістики. Документалісти отримують сформований банк тем, які розкриватимуть унікальні історії, зможуть поєднати документальні роботи, які розкривають суспільні виклики, з конкретними адвокаційними кроками, а громадські активісти – потужний комунікаційний інструмент. За результатами роботи проекту, буде розроблено місію та візію мережі, брендування і позиціонування, мережа нараховуватиме 50+ учасників з усієї України, учасниками мережі буде сформовано 5+ мультидисциплінарних команд, які розроблять 5+ проектів майбутніх документальних фільмів та адвокаційних кампаній
2.
ID: 3NET12-6671
Назва проекту: Створення мережі культурно-мистецьких центрів "Via-Regia Ukraine"
Державний історико-культурний заповідник м. Дубно
Завантажити грантову угоду 3NET12-6671
Тип конкурсу: Національний
Культурний сектор: Культурна спадщина
Повна назва організації: Державний історико-культурний заповідник м. Дубно
Міста реалізації: Дубно, Рівненської області, Броди, Львівська область, Володимир-Волинський, Волинська область, Радомишль, Житомирська область, Острог, Рівненська область, Луцьк, Волинська область, Рівне, Рівненська область, Львів, Львівська область, Городок, Львівська область, Київ, Київська область,
Опис проекту: Основною метою проекту є створити асоціацію «Via-Regia Ukraine», як організаційно-правову форму об’єднання українських культурних установ та організацій із 5 областей України, для успішної промоції українського культурного продукту серед вітчизняних та іноземних користувачів.
ЛОТ 2. Посилення мереж у сфері культури
1.
ID: 3NET21-4901
Назва проекту: Чотири простори бібліотеки: інноваційна модель діяльності
ВГО Українська бібліотечна асоціація
Завантажити грантову угоду 3NET21-4901
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурні та креативні індустрії
Повна назва організації: ВГО Українська бібліотечна асоціація
Міста реалізації: Київ, Львів, Україна,
Опис проекту: Основна мета проекту - допомогти представникам органів місцевого самоврядування ОТГ, які відповідають за надання культурних послуг населенню, створити принципово нові публічні бібліотечні простори та наповнити їх інноваційними бібліотечними і культурними послугами. Результати: Інноваційна модель бібліотеки як поєднання чотирьох просторів: простір навчання, простір натхнення, місце зустрічі та перформативний простір. Модель буде описана в електронному виданні - спеціальному посібнику з рекомендаціями, як практично організувати роботу публічної бібліотеки в умовах трансформацій. У посібнику також будуть запропоновані рішення щодо дизайнерського оформлення просторів, описані послуги та сервіси, якими можна наповнити ці 4 простори. Форум для міні-команд із 50 ОТГ (бібліотекар+керівник ОТГ) - 100 осіб. У програмі Форуму: - презентація інноваційної моделі бібліотеки (посібника); - командний інтерактив для створення власних моделей функціонування бібліотек на основі моделі (посібника); консультації експертів щодо створення кожного з чотирьох бібліотечних просторів.
2.
ID: 3NET21-6471
Назва проекту: “Музей відкрито на ремонт 2020”. Всеукраїнські музейні воркшопи
Фізична особа-підприємець Марущак Леонід Михайлович
Завантажити грантову угоду 3NET21-6471
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурні та креативні індустрії
Повна назва організації: Фізична особа-підприємець Марущак Леонід Михайлович
Міста реалізації: По одному представнику від музею з 22 областей України та 31 музею з Донецької та Луганської областей.,
Опис проекту: Найбільшим якісним результатом проекту "Музей відкрито на ремонт", який активно співпрацює з 31 музеєм Донецької та Луганської областей з 2016 року, є створення сталої спільноти музейних співробітни(ць)ків. Це стало можливо завдяки систематичній організації воркшопів "Сучасні методи роботи музею", яких було 4 з 2017 по 2019 роки. Ціль проекту і воркшопів, в тому числі, є не лише музейна тематика у всіх активностях, а й взаємодія, менторство, кураторство та адвокація в музейній сфері. До прикладу - завдяки спільним зусиллям в рамках проекту створено «Асоціацію музейних працівників Луганської області «Культурна спадщина Луганщини». Планується продедення двох всеукраїнських воркшопів, в яких музейні працівни(ці)ки будуть виступати в ролі менторів для колег з інших регіонів України
3.
ID: 3NET21-6976
Назва проекту: Старт CIDOC в Україні
ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «УКРАЇНСЬКИЙ КОМІТЕТ РАДИ МУЗЕЇВ «ІКОМ»
Завантажити грантову угоду 3NET21-6976
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурна спадщина
Повна назва організації: ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «УКРАЇНСЬКИЙ КОМІТЕТ РАДИ МУЗЕЇВ «ІКОМ»
Міста реалізації: Київ, Харків, Одеса, Львів,
Опис проекту: Проєкт спрямований на розвиток фахової музейної мережі в Україні, формування на базі Національного комітету Міжнародної ради музеїв осередку CIDOC ICOM, посилення компетенцій українських музейників та їх інтеграцію у відповідні робочі процеси на міжнародному рівні. Передбачається інформування дійсних і потенційних членів ICOM України з діяльністю CIDOC як одного з ключових комітетів ICOM, що визначає стандарти музейної документації. Планується здійснити публікацію найважливіших документів CIDOC українською, адаптувати та видати спеціалізовані методичні й навчальні матеріали, провести серію семінарів та тренінгів (із залученням зарубіжних фахівців), забезпечити участь української делегації в щорічній конференції CIDOC. Основна увага приділятиметься стандартам та інноваціям у цифровізації обліку музейних колекцій.
4.
ID: 3NET21-6961
Назва проекту: Посилення спроможності професійної спільноти задля адвокації археологічної спадщини України
Всеукраїнська громадська організація "Спілка археологів України"
Завантажити грантову угоду 3NET21-6961
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурна спадщина
Повна назва організації: Всеукраїнська громадська організація "Спілка археологів України"
Міста реалізації: Кам'янець-Подільський, Київ,
Опис проекту: Проактивна позиція фахової археологічної спільноти, узгодженість дій, розуміння своєї відповідальності, посилення впливу на процеси у сфері професійної компетенції може суттєво вплинути на вирішення проблемної ситуації зі станом пам’яток археології, незаконними приватними колекціями, грабіжницькими розкопками тощо. Особливо це актуально в ситуації трансформації Міністерства культури та створення нових центральних органів виконавчої влади у сфері. Метою даного проекту є формування активної суспільної позиції професійної археологічної спільноти України задля адвокації археологічної спадщини шляхом проведення інтеграційної зустрічі представників спільноти з різних регіонів України та напрацювання актуального порядку денного. Результати проекту: стратегія, план дій, методичні рекомендації для ОТГ щодо роботи з археологічними пам’ятками, промо-ролик, промо-буклет
5.
ID: 3NET21-0673
Назва проекту: Створення театрального онлайн архіву
Національна спілка театральних діячів України
Завантажити грантову угоду 3NET21-0673
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Перформативне та сценічне мистецтво
Повна назва організації: Національна спілка театральних діячів України
Міста реалізації: Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Львів,
Опис проекту: Основна мета проекту – створення повноцінної національної театральної бази даних, що надасть користувачам (театральна спільнота та глядачі) об’єктивну інформацію про стан українського театру за останні п’ять років; фіксування та збереження інформації для подальших досліджень; створення можливостей для аналізу тенденцій (жанрові, мовні, репертуарні). Куратор проекту – Ганна Веселовська, керівник напряму експертно-аналітичної діяльності НСТДУ. Під час реалізації проекту планується зібрати, обробити та розмістити на спеціально створеному веб-ресурсі інформацію про постановки театрів України за період 2015-2019 рр. (5 років). За звітний період заплановано розмістити інформацію щонайменше про 500 постановок та провести інформаційно-презентаційну кампанію в регіонах. У подальшому робота над наповненням бази триватиме.
6.
ID: 3NET21-7085
Назва проекту: Воркшоп «Культурна спадщина. Збереження та популяризація в умовах об’єднаних територіальних громад (ОТГ)»
Комунальна установа «Обласний методичний центр культури і мистецтва» Запорізької обласної ради
Завантажити грантову угоду 3NET21-7085
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурна спадщина
Повна назва організації: Комунальна установа «Обласний методичний центр культури і мистецтва» Запорізької обласної ради
Міста реалізації: 8 областей України – Запорізька, Київська, Чернівецька, Полтавська, Одеська, Закарпатська, Донецька, Луганська.,
Опис проекту: Мета - сприяти посиленню інституційної спроможності мережі Обласних центрів народної творчості, мережі відділів культури ОТГ у сфері культурної спадщини, підвищення обізнаності про важливість культурної спадщини в суспільстві та навчання представників органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, людей, які працюють в області культури. Проєкт передбачає проведення 2 воркшопів з метою реалізації короткострокової навчальної програми для цільової аудиторії сектору культурної спадщини. Реалізація цілей проєкту буде здійснена через основні методи і прийоми - аналіз і розбір ситуацій на місцях, створення проєктів та презентацій, виконання індивідуальних і групових вправ. Після закінчення воркшопу у групи буде певний інструментарій, модель використання культурної спадщини з подальшим використанням для розвитку території в конкретній місцевості. Кожен учасник воркшопу отримує індивідуальне рішення конкретного завдання.
ЛОТ 3. Розбудова міжнародних зв'язків
1.
ID: 3NET31-2069
Назва проекту: Участь театру «Золоті ворота» у міжнародних фестивальних подіях «Wschod Kultury» та «Retroperspektywy» (Польша) в рамках співпраці з міжнародною театральною асоціацією CHOREA
Театрально-видовищний заклад культури «Київський академічний театр «Золоті ворота»
Завантажити грантову угоду 3NET31-2069
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Перформативне та сценічне мистецтво
Повна назва організації: Театрально-видовищний заклад культури «Київський академічний театр «Золоті ворота»
Міста реалізації: «Retroperspektywy»: Польша, м. Лодзь (‎Лодзьке воєводство), «Wschod Kultury»: Польша, м. Білосток (Підляське воєводство).,
Опис проекту: Мета: популяризація українського театру в світі та створення умов для подальшої співпраці з міжнародною театральною асоціацією CHOREA, обмін досвідом через освітні заходи і програми, налагодження нових зв’язків з іноземними діячами театрального мистецтва шляхом участі делегації театру «Золоті ворота» у двох театральних фестивалях Польщі: «Wschod Kultury» (м. Білосток) та «Retroperspektywy» (м. Лодзь). Театр «Золоті ворота» презентує на згаданих вище фестивалях виставу «Тату, ти мене любив?» (український режисер Стас Жирков, білоруський драматург Дмитро Богуславський), що є оригінальним культурним продуктом міжнародної співпраці і вже має визнання на міжнародній театральній арені. Результати: привернення уваги міжнародних театральних експертів до українського театру, домовленості про реалізацію подальших проектів.
ЛОТ 4. Формування аудиторії
1.
ID: 3NET41-0417
Назва проекту: SUSTAINABLE FASHION
Товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламно-інформаційне агентство «ЯНКО»
Завантажити грантову угоду 3NET41-0417
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Візуальне мистецтво
Повна назва організації: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламно-інформаційне агентство «ЯНКО»
Міста реалізації: Київ, Харків, Одеса, Львів, Запоріжжя,
Опис проекту: SUSTAINABLE FASHION – проект, що має на меті привернути увагу потенційної аудиторії до проблеми відповідального споживання та моди як частини культури та креативних індустрій. Настав час усвідомити, що sustainable – це не тренд, а новий стиль життя. За результатами проекту безпосередня цільова аудиторія буде менше споживати низькоякісний одяг, що потенційно зменшить обсяг відходів. Результати збільшать інтерес до проблеми невмотивованого споживання та зорієнтують споживачів в бік дизайнерського одягу, який служить довше і є актуальним багато сезонів. В рамках проекту буде реалізовано освітню программу та промо-кампанію. В рамках освітньої програми будуть створені одноденні воркшопи\семінари із sustainable, які відбудуться в Одесі, Львові, Харкові, Києві та гайд-бук із відповідального споживання, що буде розміщуватиметься у вільному доступі. Програму розробляє Ukrainian Fashion Education Group. В рамках промо-кампанії розміщуватиметься зовнішня реклама в аеропортах: Борисполі, Одесі, Львові, Харкові, Запоріжжі, яка інформуватиме аудіторію про sustainable і досягнення українських дизайнерів в цьому процесі. Будуть створені інформаційні відеоролики, які будуть просуватись на платформах FaceBook, Instagram, YouTube. Планується створити і розмістити 9 роликів. До проекту будуть залучені такі дизайнери як: Бевза, Русинович, Климчук, Маслій, Червінська, Сауліді, Харитонцев, LAKE, Діль, Каменська, Фролов, Багинський.
2.
ID: 3NET41-5369
Назва проекту: Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ
Львівська національна академія мистецтв
Завантажити грантову угоду 3NET41-5369
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурні та креативні індустрії
Повна назва організації: Львівська національна академія мистецтв
Міста реалізації: Львів,
Опис проекту: Галерея ЛНАМ – сучасний арт-простір, заснований як підрозділ Львівської національної академії мистецтв у 2015 р. для підтримки та популяризації творчих ініціатив молоді. Проект, приурочений до 5-тиріччя діяльності галереї має на меті посилити її просвітницьку функцію, суттєво розширити кола аудиторій та популяризувати молоде мистецтво львівської школи серед широких мас. Комунікаційна кампанія передбачає розробку брендингу галереї, видання каталогу результатів діяльності протягом 2015-2019 рр., комплексну репрезентацію творчих досягнень молодого покоління на новому рівні та ряд промозаходів освітнього характеру, орієнтованих насамперед на промоцію якісного культурного продукту, залучення нових соціальних груп та посилення ролі мистецтва в житті суспільства.
3.
ID: 3NET41-0911
Назва проекту: Це не тільки про музику: розвиток аудиторії музики в Івано-Франківську, Києві та Одесі
Громадська організація Інша Освіта
Завантажити грантову угоду 3NET41-0911
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Аудіальне мистецтво
Повна назва організації: Громадська організація Інша Освіта
Міста реалізації: Івано-Франківськ, Київ, Одеса та вся Україна,
Опис проекту: Проект сформує взаємозв’язки між організаторами музичних подій та їх відвідувачами, які обирають не мейнстрімову українську музику та локальних виконавців. Створить інформаційне поле для просування якісного музичного не мейнстрімового продукту, розвитку та розширення аудиторії споживачів української локальної музики, які готові платити за цей продукт. В травні-жовтні 2020 року пройде інформаційна кампанія, три шоу-кейси локальної музики в Києві, Одесі та Івано-Франківську, три події для організаторів концертів. Всі ці події будуть об’єднані основним повідомлення проекту: “Це не тільки про музику.”
4.
ID: 3NET41-6935
Назва проекту: Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: Час оновлення.
Комунальний заклад культури Хмельницький обласний художній музей
Завантажити грантову угоду 3NET41-6935
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурна спадщина
Повна назва організації: Комунальний заклад культури Хмельницький обласний художній музей
Міста реалізації: м. Хмельницький,
Опис проекту: Проєкт «Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: Час оновлення» має на меті активізувати інформаційне поле для дієвого просування та динамічного зростання попиту на музейні культурні продукти і послуги, якісний і кількісний розвиток аудиторії споживачів культурно-мистецького сектору регіону, підвищення професійної кваліфікації музейних співробітників, зміцнення соціального статусу музейної інституції. В процесі здійснення комплексної ребрендингової кампанії музейної інституції задіюються сучасні ефективні маркетингові інструменти та методи. Проєкт передбачає: проведення 3 стратегічних брейнстормінгів та 4 методичних тренінги для всіх співробітників музею (від технічного персоналу до топ-менеджменту); створення 1 брендбуку (логотип, корпоративний стиль, варіанти мерчандайзингу); редизайн 1 вебсайту музею; 2 публічні презентації результатів ребрендингової кампанії.
5.
ID: 3NET41-3403
Назва проекту: Комунікаційна кампанія “Культурна спадщина для сталого розвитку”
Львівська обласна громадська організація Тустань
Завантажити грантову угоду 3NET41-3403
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурна спадщина
Повна назва організації: Львівська обласна громадська організація Тустань
Міста реалізації: с.Урич Сколівського району, Львівська область, Україна,
Опис проекту: Проєкт буде реалізовано у гірському селі Урич, на території якого розташована пам’ятка історії середньовічна фортеця Тустань. Метою проєкту є підвищити чутливість до культурної спадщини та показати її можливості для сталого розвитку територій широкій аудиторії, зокрема дітям, а також навчити місцеву громаду використовувати конкретні інструменти та світові практики шляхом проведення комплексної просвітницької кампанії. Результатом у довгостроковій перспективі має стати підвищення привабливості туристичної дестинації Спадщина Тустані, зростання кількісних та якісних показників туристичного продукту, покращення економічних показників місцевої громади, збільшення туристичного потоку.