Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Український культурний фонд – державний інвестор розвитку культури та креативних індустрій України. Інституція заснована у 2017 році на підставі Закону України «Про Український культурний фонд». Підтримка індивідуальних, національних та міжнародних культурно-мистецьких проєктів здійснюється на конкурсних засадах в межах семи секторів: аудіальне мистецтво, візуальне мистецтво, аудіовізуальне мистецтво, культурна спадщина, літературна справа, перформативне та сценічне мистецтво, культурні та креативні індустрії.
Упродовж семи років своєї діяльності Фонд профінансував 2717 проєктів. Сума інвестованих коштів у них становить понад 1,6 млрд грн, а кількість охопленої Фондом аудиторії – 53 млн осіб.
Наша Візія 2024-2027 – культура та креативність для перемоги та відновлення ціннісного об'єднання українців та цілісного розвитку суспільства.
Наша Місія 2024-2027 – сприяти відновленню сучасної екосистеми культури та креативності в Україні, яка підсилює творців сенсів, умножує кроссекторальні партнерства на основіспільних цінностей.
УКФ розрізняє три типи проєктів: індивідуальний проєкт, проєкт національної співпраці, проєкт міжнародної співпраці.
Вибір ЛОТу безпосередньо залежить від мети та цілей проєкту і обраних засобів її досягнення. Команді проєкту потрібно проаналізувати проблему, яка вирішуватиметься в рамках виконання проєкту, напрацювати шляхи її вирішення та обрати інструментарій, що буде використовуватись для роботи з цільовою аудиторією. Після того, як ви визначилися з основними параметрами вашого проєкту, визначтеся з програмою УКФ - шляхом вивчення та співставлення пріоритетів та цілей кожної із програм з цілями та очікуваними результатами вашого проекту. Відповідно, для вибору ЛОТу, вивчіть та співставте пріоритети підтримки, очікувані продукти в межах ЛОТу з тим, що ви плануєте досягти в рамках вашого проєкту.
У 2025 році діє правило:
1 заявник – 1 заявка на кожну програму. Це означає, що одна юридична особа або фізична особа-підприємець може бути заявником одночасно всіх конкурсних програм, але за умови подання лише одного аплікаційного пакета на кожну з конкурсних програм.
Проекти, що подаються від одного заявника на різні конкурсні програми, мають бути з різними назвами, цілями, завданнями, результатами та різними складами проєктних команд. За умови перемоги кількох проєктів від одного заявника, Фонд зможе підтримати не більше двох проєктів.
Кожна програма має індивідуальний перелік заявників із визначеним терміном реєстрації відповідно до чинного законодавства.
Кожна програма має окремо визначені бюджет програми, бюджет ЛОТу і граничні суми бюджету для проєктів. З граничними сумами бюджету проєкту можна ознайомитись на сторінці кожної з програм сайту УКФ.
Так, логін та пароль, які були створені та використовувалися заявником для входу у особистий кабінет для участі у минулих роках, дійсні та можуть використовуватися для конкурсних програм 2025 року.
Комунікаційний план проєкту відображає основні заходи, заплановані командою проєкту для ефективного інформування різних цільових аудиторій щодо власного проєкту, і має відповідати цілям та завданням проєкту. Комунікаційний план має містити інформацію про те, які ключові повідомлення про проєкт будуть поширюватися серед цільових аудиторій за допомогою яких методів та через які канали комунікації. Комунікаційний план має містити конкретизацію каналів комунікації та співпраці зі ЗМІ під час реалізації проекту. Різні канали комунікації мають корелювати з різними цільовими аудиторіями. В заявці можуть бути зазначені заплановані спікери та публічні особи, які підтримуватимуть проєкт в інформаційному просторі. Відтак необхідно звернути увагу на те, чи є вони лідерами думок і чи їхня репутація та риторика не суперечать чільним принципам УКФ. Комунікаційний план має бути детально розпланованим та реалістичним, логічно структурованим, а також містити кількісні та якісні показники досягнення комунікаційних цілей.
Так, покриваються.
Команда проєкту - це група осіб, які безпосередньо керують та реалізують проект та відповідальні за досягнення проектних цілей.
У проєктній заявці вказується команда проекту (основні виконавці) із зазначенням: ролі у проекті, переліку основних обов’язків, зайнятості у проєкті (у відсотковому співвідношенні до зайнятості за основним місцем роботи або у інших проєктах), відповідного досвіду, визначеною формою фінансових стосунків із організацією-заявником (Трудовий договір, ЦПХ, ФОП, волонтер інше). Просимо звернути увагу, що члени команди не можуть виступати одночасно постачальником товарів, робіт та послуг в проекті окрім зазначених функціональних обов’язків в проєктній заявці.
Якщо заявник подає на конкурс кілька проєктів, то це означає, що окрім того, що проекти мають різні цілі, завдання та очікувані результати, то і імплементація проєкту повинна забезпечуватися різними командами. Член команди може бути задіяним в декількох проєктах лише у випадках, якщо його зайнятість пропорційно розподіляється між обома проєктами в межах 100%, і відповідно так само розподіляється їх оплата праці. Член команди може бути задіяним в декількох проєктах якщо вони розмежовані в часі: наприклад, тривалість проєкту 1 - травень-червень 2025, проєкту 2 - липень-жовтень 2025.
Проєкт, який подавався на конкурс УКФ і містить однаковий перелік витрат може податися на підтримку і до інших донорів/фондів. У разі перемоги проєкту і в конкурсі УКФ, і в конкурсі іншого донора проєкт може претендувати на отримання гранту лише від одного фонду, оскільки виникає ситуація подвійного фінансування одних і тих самих витрат по проєкту. Якщо ж проекти доповнюють один одного в частині витрат, то кошти іншого донора можуть бути залучені в якості співфінансування за умови попереднього повідомлення про це Фонд шляхом внесення відповідної інформації в аплікаційному пакеті у розділі співфінансування, або узгодженням на етапі реалізації проєкту.
Введіть код, що Ви отримали при державній реєстрації Вашої організації. Цей код знаходиться в документі «ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи».
Приклад:
Реєстраційний номер справи: 1_074_067914_44
Код: 175870409137
Якщо цього коду у вас немає, завантажте відсканований установчий документ на Гугл-диск та надайте нам посилання.
Кошти, які були виділені на реалізацію культурно-мистецького проєкту, заборонено витрачати на послуги з розробки проектно-кошторисної документації, проведення капітальних ремонтів та будівельних робіт.