Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Загалом можуть існувати різні сценарії, за якими ви «зловите баг». Наприклад, ви зайшли до системи не з головної сторінки вебсайту УКФ, а за допомогою пошуку в Google «вхід в особистий кабінет УКФ». Таким чином ви можете зайти з помилкою, оскільки Google «кешує» багато даних, включно з помилками, які вже давно виправлені.
Тому перед заповненням заявки ми радимо оновлювати сторінку з очисткою кешу. Для цього скористайтесь комбінацією клавіш Ctrl+Shift+R. Особливо це актуально для заявників, які часто змінюють комп'ютер, з якого заповнюють заявку.
І відключіть AdBlock! Особливо під час процесу підписання заявки.
Зверніть, будь ласка, увагу, що система подачі заявки та онлайн-кабінет — не одне і те саме. В онлайн-кабінеті кнопки подачі немає.
Кнопка подачі заявки знаходиться на сторінці кожної конкурсної програми. Перегляньте покроковий алгоритм подачі зі скріншотами за посиланням.
Система електронного підпису може працювати повільно через перевантаження, поганий інтернет і неправильно обраний ключ.
Підписати заявку можна до 23:59 фінального дня її подання.
Аплікаційна форма не розрахована на роботу з операційною системою Windows XP або з будь-якою більш старою системою.
Перейдіть на комп'ютер з більш актуальною операційною системою. Не забудьте натиснути "Зберегти дані". Всі попередньо введені дані будуть збережені.
Проблема: ви намагаєтесь завантажити занадто великі файли. Обмеження серверу — 300 Мб сумарний об'єм на одну заявку.
Рішення: зменшити розмір pdf-файлів. Це можна зробити за допомогою програми Adobe DC або за допомогою багатьох онлайн-ресурсів (наприклад тут).
Також перевірте якість вашого інтернету.
Проблема: ваш браузер або операційна система не підтримує технологію, на якій створена онлайн-система.
Рішення: прикріпити документи з іншого комп'ютера (більш нового): Windows 7, 10, останні три версії MacOS. Всі попередньо заповнені поля будуть заповнені, вас автоматично спрямує на крок, на якому ви зупинились.
Не хвилюйтесь. Головне — отриманий номер, який означає що ваша заявка зареєстрована в системі. Запам'ятайте його.
Підтвердження електронною поштою може приходити з суттєвими затримками, або навіть не прийти взагалі (це залежить від поштового сервісу, який ми використовуємо, і чи дозволяє ваш поштовий сервіс прийом автоматичних листів). Також ви можете переглянути статус заявки в особистому кабінеті.
Проблема: ви натискаєте "Відновити пароль", вписуєте пошту, прив'язану до акаунта, вам на пошту приходить лист з посиланням. Ви переходите за посиланням, вводите новий пароль, але система пише, що посилання застаріле.
Рішення: якщо ви декілька разів натискали відновлення паролю, вам було відправлено декілька листів з різними посиланнями. Часто ваша пошта їх групує в один ланцюжок. Переконайтесь, що ви переходите за посиланням, яке надійшло останнім — всі інші автоматично стають недійсними.
Проблема: сесія серверу триває декілька годин. Якщо протягом трьох та більше годин ви заповнювали форму, але при цьому нічого не натискали, сервер вважає, що ви пішли з сайту і вилогінює вас (без збереження даних).
Рішення: