+38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua
Український культурний фонд / Часті Питання

Часті Питання

Система "глючить".

Проблема: можуть існувати сценарії, за якими ви "зловите баг". Наприклад, ви зайшли до системи не з головної сторінки Фонду, а за допомогою пошуку в Гуглі "вхід в особистий кабінет УКФ". Таким чином ви можете зайти з помилкою (Гугл кешує багато даних, також іноді і помилки, які вже давно виправлені).

Рішення: візьміть за правило перед заповненням форми оновлювати сторінку з очисткою кешу. Для цього скористайтесь комбінацією клавіш Ctrl+Shift+R. Особливо це актуально для заявників, які почали заповнювати заявку ще в листопаді, або часто змінюють комп'ютер, з якого заповнюють заявку.


І відключіть AdBlock! Особливо під час процесу підпису.

Не можемо подати заявку через онлайн-кабінет

Проблема: система подачі заявки та онлайн-кабінет — не одне і те саме. В онлайн-кабінеті кнопки подачі немає!

Рішення: кнопка подачі заявки знаходиться всередині кожного конкурсу. Перегляньте покроковий алгоритм подачі зі скріншотами: https://ucf.in.ua/p/how_to_apply

Не можемо підписати заявку

Система електронного підпису може працювати повільно через перевантаження, поганий інтернет і неправильно обраний ключ.


  1. Перевірте, що ви спробували всі способи, описані в цьому розділі ЧАПів (тобто справа не у вашому комп'ютері, не в помилках, яких ви могли припуститись і не в ключі, якого немає в переліку допустимих).
  2. Спробуйте підписати з іншого комп'ютера.
  3. На останній крок зверніться до тех.підтримки нашого підрядника, який забезпечує сервіс електронного підпису: 044 499 29 11 Info@document.online


Підписати заявку можна до 23.59, 15 січня.

Заявка не коректно працює з Windows XP

Аплікаційна форма не розрахована на роботу з операційною системою Windows XP або з будь-якою більш старою системою.


Перейдіть на комп'ютер з більш актуальною операційною системою. Не забудьте натиснути "Зберегти дані". Всі попередньо введені дані будуть збережені.

Завантаження документів дуже повільне

Проблема: ви намагаєтесь завантажити занадто великі файли. Обмеження серверу — 300 Мб сумарний об'єм на одну заявку.

Рішення: зменшити розмір pdf-файлів. Це можна зробити за допомогою програми Adobe DC або за допомогою багатьох онлайн-ресурсів (наприклад https://www.ilovepdf.com/ru/compress_pdf).


Також перевірте якість вашого інтернету.

Вдалось заповнити онлайн-заявку але на кроці додавання документів документи не прикріплюються.

Проблема: ваш браузер або операційна система не підтримує технологію, на якій створена онлайн-система.

Рішення: прикріпити документи з іншого комп'ютера (більш нового): Windows 7, 10, останні три версії MacOS. Всі попередньо заповнені поля будуть заповнені, вас автоматично спрямує на крок, на якому ви зупинились.


Ми заповнили заявку, отримали номер, але не отримали підтвердження на пошту.

Не хвилюйтесь. Головне — отриманий номер, який означає що ваша заявка зареєстрована в системі. Запам'ятайте його.


Підтвердження електронною поштою може приходити з суттєвими затримками, або навіть не прийти взагалі (це залежить від поштового сервісу, який ми використовуємо, і чи дозволяє ваш поштовий сервіс прийом автоматичних листів). Також ви можете переглянути статус заявки в особистому кабінеті.

Не вдається відновити пароль

Проблема: ви натискаєте "Відновити пароль", вписуєте пошту, прив'язану до акаунта, вам на пошту приходить лист з посиланням. Ви переходите за посиланням, вводите новий пароль, але система пише, що посилання застаріле.

Рішення: якщо ви декілька разів натискали відновлення паролю, вам було відправлено декілька листів з різними посиланнями. Часто ваша пошта їх групує в один ланцюжок. Переконайтесь, що ви переходите за посиланням, яке надійшло останнім — всі інші автоматично стають недійсними.

Що таке ЕЦП, як ним підписувати і який ключ підходить?

  1. Електронний цифровий підпис (ЕЦП) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
  2. Тобто, ЕЦП — це файл, захищений паролем, який ви маєте завантажити у відповідну форму на нашому сайті (як це виглядає можна подивитись у відео-інструкції "Як подати заявку").
  3. Де його брати? Фонд працює з підрядником, який підтримує роботу з усіма Акредитованими Центрами Сертификації Ключів України. Які ключі підходять можна перевірити на сайті https://document.online/

3-4 години заповнювали сторінку, потім натиснули "Зберегти" а сайт відправив знову на форму входу на сайт.

Проблема: сесія серверу триває декілька годин. Якщо протягом трьох та більше годин ви заповнювали форму, але при цьому нічого не натискали, сервер вважає, що ви пішли з сайту і вилогінює вас (без збереження даних).

Рішення:

  1. Якщо перед заповненням форми у вас вже є відповіді на запитання, і вам їх потрібно лише вписати (а іноді навіть просто скопіювати), то заповнення однієї сторінки зазвичай займає менше години.
  2. Якщо ж відповідей у вас поки немає, чи потрібно більше часу (наприклад, на обговорення з колегами), внесіть у всі поля "рибу" — блок тексту, який ви не переплутаєте з реальною інформацією. Після цього збережіть сторінку, поверніться до неї і поступово редагуйте. Таким чином можна перезберігати заявку після редагування кожного поля.