Program registery Networks and Audiences

#
ID
Project name
Rating
General budget
The requested amount from the UCF
LOT 1. Creating networks in the sphere of culture
1.
ID: 3NET12-6671
Project name: Створення мережі культурно-мистецьких центрів "Via-Regia Ukraine"
Rating: 403
General budget: 468997.65
The requested amount from the UCF: 326722.65
Download grant agreement 3NET12-6671
Competition type: National
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Державний історико-культурний заповідник м. Дубно
Cities of implementation: Дубно, Рівненської області, Броди, Львівська область, Володимир-Волинський, Волинська область, Радомишль, Житомирська область, Острог, Рівненська область, Луцьк, Волинська область, Рівне, Рівненська область, Львів, Львівська область, Городок, Львівська область, Київ, Київська область,
Project description: Основною метою проекту є створити асоціацію «Via-Regia Ukraine», як організаційно-правову форму об’єднання українських культурних установ та організацій із 5 областей України, для успішної промоції українського культурного продукту серед вітчизняних та іноземних користувачів.
2.
ID: 3NET11-1076
Project name: Мережа документальних активістів "ProActive Films"
Rating: 354
General budget: 716428
The requested amount from the UCF: 716428
Download grant agreement 3NET11-1076
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Студена
Cities of implementation: Київ,
Project description: Мета проекту – сформувати неформальну крос-секторальну мережу документальних активістів, яка покликана стати середовищем для створення унікального продукту – документальних фільмів та адвокаційних кампаній, які сприятимуть розвитку громадянського суспільства та документалістики. Документалісти отримують сформований банк тем, які розкриватимуть унікальні історії, зможуть поєднати документальні роботи, які розкривають суспільні виклики, з конкретними адвокаційними кроками, а громадські активісти – потужний комунікаційний інструмент. За результатами роботи проекту, буде розроблено місію та візію мережі, брендування і позиціонування, мережа нараховуватиме 50+ учасників з усієї України, учасниками мережі буде сформовано 5+ мультидисциплінарних команд, які розроблять 5+ проектів майбутніх документальних фільмів та адвокаційних кампаній
LOT 2. Strengthening networks in the sphere of culture
1.
ID: 3NET21-4901
Project name: Чотири простори бібліотеки: інноваційна модель діяльності
Rating: 409
General budget: 238880
The requested amount from the UCF: 238880
Download grant agreement 3NET21-4901
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ВГО Українська бібліотечна асоціація
Cities of implementation: Київ, Львів, Україна,
Project description: Основна мета проекту - допомогти представникам органів місцевого самоврядування ОТГ, які відповідають за надання культурних послуг населенню, створити принципово нові публічні бібліотечні простори та наповнити їх інноваційними бібліотечними і культурними послугами. Результати: Інноваційна модель бібліотеки як поєднання чотирьох просторів: простір навчання, простір натхнення, місце зустрічі та перформативний простір. Модель буде описана в електронному виданні - спеціальному посібнику з рекомендаціями, як практично організувати роботу публічної бібліотеки в умовах трансформацій. У посібнику також будуть запропоновані рішення щодо дизайнерського оформлення просторів, описані послуги та сервіси, якими можна наповнити ці 4 простори. Форум для міні-команд із 50 ОТГ (бібліотекар+керівник ОТГ) - 100 осіб. У програмі Форуму: - презентація інноваційної моделі бібліотеки (посібника); - командний інтерактив для створення власних моделей функціонування бібліотек на основі моделі (посібника); консультації експертів щодо створення кожного з чотирьох бібліотечних просторів.
2.
ID: 3NET21-6961
Project name: Посилення спроможності професійної спільноти задля адвокації археологічної спадщини України
Rating: 400
General budget: 394800.00
The requested amount from the UCF: 394800.00
Download grant agreement 3NET21-6961
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Всеукраїнська громадська організація "Спілка археологів України"
Cities of implementation: Кам'янець-Подільський, Київ,
Project description: Проактивна позиція фахової археологічної спільноти, узгодженість дій, розуміння своєї відповідальності, посилення впливу на процеси у сфері професійної компетенції може суттєво вплинути на вирішення проблемної ситуації зі станом пам’яток археології, незаконними приватними колекціями, грабіжницькими розкопками тощо. Особливо це актуально в ситуації трансформації Міністерства культури та створення нових центральних органів виконавчої влади у сфері. Метою даного проекту є формування активної суспільної позиції професійної археологічної спільноти України задля адвокації археологічної спадщини шляхом проведення інтеграційної зустрічі представників спільноти з різних регіонів України та напрацювання актуального порядку денного. Результати проекту: стратегія, план дій, методичні рекомендації для ОТГ щодо роботи з археологічними пам’ятками, промо-ролик, промо-буклет
3.
ID: 3NET21-6471
Project name: “Музей відкрито на ремонт 2020”. Всеукраїнські музейні воркшопи
Rating: 399
General budget: 829953.00
The requested amount from the UCF: 829953.00
Download grant agreement 3NET21-6471
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Марущак Леонід Михайлович
Cities of implementation: По одному представнику від музею з 22 областей України та 31 музею з Донецької та Луганської областей.,
Project description: Найбільшим якісним результатом проекту "Музей відкрито на ремонт", який активно співпрацює з 31 музеєм Донецької та Луганської областей з 2016 року, є створення сталої спільноти музейних співробітни(ць)ків. Це стало можливо завдяки систематичній організації воркшопів "Сучасні методи роботи музею", яких було 4 з 2017 по 2019 роки. Ціль проекту і воркшопів, в тому числі, є не лише музейна тематика у всіх активностях, а й взаємодія, менторство, кураторство та адвокація в музейній сфері. До прикладу - завдяки спільним зусиллям в рамках проекту створено «Асоціацію музейних працівників Луганської області «Культурна спадщина Луганщини». Планується продедення двох всеукраїнських воркшопів, в яких музейні працівни(ці)ки будуть виступати в ролі менторів для колег з інших регіонів України
4.
ID: 3NET21-0673
Project name: Створення театрального онлайн архіву
Rating: 388
General budget: 381061.00
The requested amount from the UCF: 381061.00
Download grant agreement 3NET21-0673
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Національна спілка театральних діячів України
Cities of implementation: Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Львів,
Project description: Основна мета проекту – створення повноцінної національної театральної бази даних, що надасть користувачам (театральна спільнота та глядачі) об’єктивну інформацію про стан українського театру за останні п’ять років; фіксування та збереження інформації для подальших досліджень; створення можливостей для аналізу тенденцій (жанрові, мовні, репертуарні). Куратор проекту – Ганна Веселовська, керівник напряму експертно-аналітичної діяльності НСТДУ. Під час реалізації проекту планується зібрати, обробити та розмістити на спеціально створеному веб-ресурсі інформацію про постановки театрів України за період 2015-2019 рр. (5 років). За звітний період заплановано розмістити інформацію щонайменше про 500 постановок та провести інформаційно-презентаційну кампанію в регіонах. У подальшому робота над наповненням бази триватиме.
5.
ID: 3NET21-6976
Project name: Старт CIDOC в Україні
Rating: 340
General budget: 511472.60
The requested amount from the UCF: 511472.60
Download grant agreement 3NET21-6976
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «УКРАЇНСЬКИЙ КОМІТЕТ РАДИ МУЗЕЇВ «ІКОМ»
Cities of implementation: Київ, Харків, Одеса, Львів,
Project description: Проєкт спрямований на розвиток фахової музейної мережі в Україні, формування на базі Національного комітету Міжнародної ради музеїв осередку CIDOC ICOM, посилення компетенцій українських музейників та їх інтеграцію у відповідні робочі процеси на міжнародному рівні. Передбачається інформування дійсних і потенційних членів ICOM України з діяльністю CIDOC як одного з ключових комітетів ICOM, що визначає стандарти музейної документації. Планується здійснити публікацію найважливіших документів CIDOC українською, адаптувати та видати спеціалізовані методичні й навчальні матеріали, провести серію семінарів та тренінгів (із залученням зарубіжних фахівців), забезпечити участь української делегації в щорічній конференції CIDOC. Основна увага приділятиметься стандартам та інноваціям у цифровізації обліку музейних колекцій.
6.
ID: 3NET21-7085
Project name: Воркшоп «Культурна спадщина. Збереження та популяризація в умовах об’єднаних територіальних громад (ОТГ)»
Rating: 266
General budget: 532298.05
The requested amount from the UCF: 532298.05
Download grant agreement 3NET21-7085
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Комунальна установа «Обласний методичний центр культури і мистецтва» Запорізької обласної ради
Cities of implementation: 8 областей України – Запорізька, Київська, Чернівецька, Полтавська, Одеська, Закарпатська, Донецька, Луганська.,
Project description: Мета - сприяти посиленню інституційної спроможності мережі Обласних центрів народної творчості, мережі відділів культури ОТГ у сфері культурної спадщини, підвищення обізнаності про важливість культурної спадщини в суспільстві та навчання представників органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, людей, які працюють в області культури. Проєкт передбачає проведення 2 воркшопів з метою реалізації короткострокової навчальної програми для цільової аудиторії сектору культурної спадщини. Реалізація цілей проєкту буде здійснена через основні методи і прийоми - аналіз і розбір ситуацій на місцях, створення проєктів та презентацій, виконання індивідуальних і групових вправ. Після закінчення воркшопу у групи буде певний інструментарій, модель використання культурної спадщини з подальшим використанням для розвитку території в конкретній місцевості. Кожен учасник воркшопу отримує індивідуальне рішення конкретного завдання.
LOT 3. Development of international relations
1.
ID: 3NET31-2069
Project name: Участь театру «Золоті ворота» у міжнародних фестивальних подіях «Wschod Kultury» та «Retroperspektywy» (Польша) в рамках співпраці з міжнародною театральною асоціацією CHOREA
Rating: 446
General budget: 452727.28
The requested amount from the UCF: 452727.28
Download grant agreement 3NET31-2069
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Театрально-видовищний заклад культури «Київський академічний театр «Золоті ворота»
Cities of implementation: «Retroperspektywy»: Польша, м. Лодзь (‎Лодзьке воєводство), «Wschod Kultury»: Польша, м. Білосток (Підляське воєводство).,
Project description: Мета: популяризація українського театру в світі та створення умов для подальшої співпраці з міжнародною театральною асоціацією CHOREA, обмін досвідом через освітні заходи і програми, налагодження нових зв’язків з іноземними діячами театрального мистецтва шляхом участі делегації театру «Золоті ворота» у двох театральних фестивалях Польщі: «Wschod Kultury» (м. Білосток) та «Retroperspektywy» (м. Лодзь). Театр «Золоті ворота» презентує на згаданих вище фестивалях виставу «Тату, ти мене любив?» (український режисер Стас Жирков, білоруський драматург Дмитро Богуславський), що є оригінальним культурним продуктом міжнародної співпраці і вже має визнання на міжнародній театральній арені. Результати: привернення уваги міжнародних театральних експертів до українського театру, домовленості про реалізацію подальших проектів.
LOT 4. Audience development
1.
ID: 3NET41-0417
Project name: SUSTAINABLE FASHION
Rating: 433
General budget: 1655686
The requested amount from the UCF: 1655686
Download grant agreement 3NET41-0417
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламно-інформаційне агентство «ЯНКО»
Cities of implementation: Київ, Харків, Одеса, Львів, Запоріжжя,
Project description: SUSTAINABLE FASHION – проект, що має на меті привернути увагу потенційної аудиторії до проблеми відповідального споживання та моди як частини культури та креативних індустрій. Настав час усвідомити, що sustainable – це не тренд, а новий стиль життя. За результатами проекту безпосередня цільова аудиторія буде менше споживати низькоякісний одяг, що потенційно зменшить обсяг відходів. Результати збільшать інтерес до проблеми невмотивованого споживання та зорієнтують споживачів в бік дизайнерського одягу, який служить довше і є актуальним багато сезонів. В рамках проекту буде реалізовано освітню программу та промо-кампанію. В рамках освітньої програми будуть створені одноденні воркшопи\семінари із sustainable, які відбудуться в Одесі, Львові, Харкові, Києві та гайд-бук із відповідального споживання, що буде розміщуватиметься у вільному доступі. Програму розробляє Ukrainian Fashion Education Group. В рамках промо-кампанії розміщуватиметься зовнішня реклама в аеропортах: Борисполі, Одесі, Львові, Харкові, Запоріжжі, яка інформуватиме аудіторію про sustainable і досягнення українських дизайнерів в цьому процесі. Будуть створені інформаційні відеоролики, які будуть просуватись на платформах FaceBook, Instagram, YouTube. Планується створити і розмістити 9 роликів. До проекту будуть залучені такі дизайнери як: Бевза, Русинович, Климчук, Маслій, Червінська, Сауліді, Харитонцев, LAKE, Діль, Каменська, Фролов, Багинський.
2.
ID: 3NET41-5369
Project name: Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ
Rating: 428
General budget: 944910.78
The requested amount from the UCF: 944910.78
Download grant agreement 3NET41-5369
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Львівська національна академія мистецтв
Cities of implementation: Львів,
Project description: Галерея ЛНАМ – сучасний арт-простір, заснований як підрозділ Львівської національної академії мистецтв у 2015 р. для підтримки та популяризації творчих ініціатив молоді. Проект, приурочений до 5-тиріччя діяльності галереї має на меті посилити її просвітницьку функцію, суттєво розширити кола аудиторій та популяризувати молоде мистецтво львівської школи серед широких мас. Комунікаційна кампанія передбачає розробку брендингу галереї, видання каталогу результатів діяльності протягом 2015-2019 рр., комплексну репрезентацію творчих досягнень молодого покоління на новому рівні та ряд промозаходів освітнього характеру, орієнтованих насамперед на промоцію якісного культурного продукту, залучення нових соціальних груп та посилення ролі мистецтва в житті суспільства.
3.
ID: 3NET41-0911
Project name: Це не тільки про музику: розвиток аудиторії музики в Івано-Франківську, Києві та Одесі
Rating: 421
General budget: 476848.00
The requested amount from the UCF: 468848.00
Download grant agreement 3NET41-0911
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіальне мистецтво
Full name of the organization: Громадська організація Інша Освіта
Cities of implementation: Івано-Франківськ, Київ, Одеса та вся Україна,
Project description: Проект сформує взаємозв’язки між організаторами музичних подій та їх відвідувачами, які обирають не мейнстрімову українську музику та локальних виконавців. Створить інформаційне поле для просування якісного музичного не мейнстрімового продукту, розвитку та розширення аудиторії споживачів української локальної музики, які готові платити за цей продукт. В травні-жовтні 2020 року пройде інформаційна кампанія, три шоу-кейси локальної музики в Києві, Одесі та Івано-Франківську, три події для організаторів концертів. Всі ці події будуть об’єднані основним повідомлення проекту: “Це не тільки про музику.”
4.
ID: 3NET41-6935
Project name: Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: Час оновлення.
Rating: 397
General budget: 319222.50
The requested amount from the UCF: 319222.50
Download grant agreement 3NET41-6935
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Комунальний заклад культури Хмельницький обласний художній музей
Cities of implementation: м. Хмельницький,
Project description: Проєкт «Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: Час оновлення» має на меті активізувати інформаційне поле для дієвого просування та динамічного зростання попиту на музейні культурні продукти і послуги, якісний і кількісний розвиток аудиторії споживачів культурно-мистецького сектору регіону, підвищення професійної кваліфікації музейних співробітників, зміцнення соціального статусу музейної інституції. В процесі здійснення комплексної ребрендингової кампанії музейної інституції задіюються сучасні ефективні маркетингові інструменти та методи. Проєкт передбачає: проведення 3 стратегічних брейнстормінгів та 4 методичних тренінги для всіх співробітників музею (від технічного персоналу до топ-менеджменту); створення 1 брендбуку (логотип, корпоративний стиль, варіанти мерчандайзингу); редизайн 1 вебсайту музею; 2 публічні презентації результатів ребрендингової кампанії.
5.
ID: 3NET41-3403
Project name: Комунікаційна кампанія “Культурна спадщина для сталого розвитку”
Rating: 388
General budget: 1031975
The requested amount from the UCF: 1031975
Download grant agreement 3NET41-3403
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Львівська обласна громадська організація Тустань
Cities of implementation: с.Урич Сколівського району, Львівська область, Україна,
Project description: Проєкт буде реалізовано у гірському селі Урич, на території якого розташована пам’ятка історії середньовічна фортеця Тустань. Метою проєкту є підвищити чутливість до культурної спадщини та показати її можливості для сталого розвитку територій широкій аудиторії, зокрема дітям, а також навчити місцеву громаду використовувати конкретні інструменти та світові практики шляхом проведення комплексної просвітницької кампанії. Результатом у довгостроковій перспективі має стати підвищення привабливості туристичної дестинації Спадщина Тустані, зростання кількісних та якісних показників туристичного продукту, покращення економічних показників місцевої громади, збільшення туристичного потоку.