+38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua
Український культурний фонд / Часті Питання

Часті Питання

Яка мета програми Аудіовізуальне мистецтво?

Мета програми «Аудіовізуальне мистецтво» спрямована на підтримку та розвиток українського аудіовізуального сектору, новітніх мультимедійних технологій, українського телебачення та радіомовлення, стимулювання митців до створення конкурентоспроможного продукту і популяризації українського аудіовізуального сектору за кордоном. 

Чи заплановані грантові програми на препродакшн та виробництво фільмів?

Виробництво фільмів та препродакшн не підтримуються в рамках програми “Аудіовізуальне мистецтво”. З пропонованими напрямами підтримки Ви можете ознайомитись в описі програми та в інструкціях.

В рамках яких програм УКФ підтримує аудіовізуальний сектор?

В 2020 році УКФ підтримуватиме проекти в аудіовізуальному секторі в рамках наступних програм:

  • Аналітика культури
  • Інноваційний культурний продукт в рамках ЛОТів 1 “Виставкові та кураторські проекти” та 8 “Локальні фестивалі”
  • Інклюзивне мистецтво, ЛОТ 3 "Інклюзивне суспільство"
  • Н.О.Р.Д.
  • Аудіовізуальне мистецтво
  • Знакові події
  • Мережі й аудиторії
  • Культура для змін (Увага! Проектна заявка подається до сектору культурних та креативних індустрій)

Що таке телепродукт?

Телепродукт – об’єкт аудіовізуального формату (сценарний або несценарний), основним призначенням якого є демонстрація по телебаченню та інших масових каналах донесення інформації і кінцевою цільовою аудиторією якого є споживач цих каналів. Телепродуктом не є твір аудіовізуального формату, призначений для комерційного прокату в кінотеатрах.

Чи може в рамках ЛОТ-у “Телепродукт” створюватись телесеріал?

Ні, в рамках ЛОТ-у “телепродукт” можливе створення соціальної реклами або телепрограми, проте не телевізійного серіалу. Лотом допускається підтримка циклу телепередач.

Що таке Додаток “Опис майбутнього продукту”

Цей Додаток має на меті познайомити детально з тим продуктом, який планується створити в рамках проекту. Що більш детально, чітко та зрозуміло описаний продукт, то більше можливості оцінити його актуальність, значущість та вплив. 

Додаток складається у довільній формі, проте, для зручності в Інструкції до кожного ЛОТ-у містить орієнтовний перелік питань, на які необхідно дати відповідь, описуючи свій продукт. 

Опис обов’язково має містити інформацію про актуальність, основну ідею, мету проекту, зміст (суть) продукту, бачення щодо розвитку тощо.

Якщо проект створюється (реалізовується) за допомогою імерсивних технологій чи аудіовізуальних технологій, чи відповідатиме він вимогам конкурсу на ЛОТ 3 “мультимедійні технології”?

Якщо в результаті реалізації проекту буде створено культурний продукт, то так, це відповідатиме вимогам конкурсу.

Чи може податись на ЛОТ 4 “Відеоконтент для альтернативних медіаплатформ” проект, який передбачає кінцевим результатом відеоблог з відповідними якісними та кількісними показниками?

Так, може. Проте, слід звернути увагу що контент має бути науково-пізнавальний, культурно-мистецький та соціальний, зокрема, вітаються теми протидії фейкам та інформаційній агресії.

Що є "відеороликом" в розумінні УКФ? Де можна почитати глосарій та визначення поняття?

Відеоролик є одним із типів відеоконтенту. Відеоконтент – будь-яке відео (від музичних кліпів та реклами до документальних роликів)  

Відеоролик - це нетривала за часом художньо складена послідовність кадрів. Частіше використовується хронометраж від 30 секунд до 2 хвилин. Як правило має велику кількість монтажних та змінних планів. 

Окремих вимог до хронометражу в УКФ немає, водночас, слід пам'ятати, що за самим визначенням, відеоролик не може бути довгою формою.

Яка жанрова чи інша різниця "художнім (постановочним) відеороликом", "іміджевим відеороликом" та "інформаційним відеороликом"?

В рамках програми "Аудіовізуальне мистецтво" підтримуються як художні, так і іміджеві ролики, включно з усіма жанровими особливості кожного. Водночас, важливим є тематичний фокус роликів: науково-пізнавальний, культурно-мистецький та соціальний контент, зокрема, вітаються теми протидії фейкам та інформаційній агресії.  

Відеоролик - це нетривала за часом художньо складена послідовність кадрів. Частіше використовується хронометраж від 30 секунд до 2 хвилин. Як правило має велику кількість монтажних та змінних планів. 

Окремих вимог до хронометражу в УКФ немає, водночас, слід пам'ятати, що за самим визначенням, відеоролик не може бути довгою формою. 

Також звертаємо увагу, що короткометражний фільм, повнометражний фільм, серіал, документальний фільм (в незалежності від того повнометражний чи короткометражний НЕ підтримується в рамках програми).

Який макисмальний і мінімальний хронометраж відеоролика в цьому ЛОТі?

Окремих вимог до хронометражу в УКФ немає, водночас, слід пам'ятати, що за самим визначенням, відеоролик не може бути довгою формою.

Чи може "іміджевий відеоролик" (або інший згідно понять з №1 і №2) бути промо-роликом вже існуючої культурної організації чи мережі культурних організацій або ініціатив?

Може в разі, якщо контент та тема ролику і, врешті, діяльність самої організації не протирічать пріоритетам підтримки УКФ.

Чи може відеоролик бути без діалогів (в тому числі без діалогів українською мовою)?

Так