+38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua
Ukrainian Cultural Foundation / FAQ

FAQ

Яка мета програми Аудіовізуальне мистецтво?

Мета програми «Аудіовізуальне мистецтво» спрямована на підтримку та розвиток українського аудіовізуального сектору, новітніх мультимедійних технологій, українського телебачення та радіомовлення, стимулювання митців до створення конкурентоспроможного продукту і популяризації українського аудіовізуального сектору за кордоном. 

Чи заплановані грантові програми на препродакшн та виробництво фільмів?

Виробництво фільмів та препродакшн не підтримуються в рамках програми “Аудіовізуальне мистецтво”. З пропонованими напрямами підтримки Ви можете ознайомитись в описі програми та в інструкціях.

В рамках яких програм УКФ підтримує аудіовізуальний сектор?

В 2020 році УКФ підтримуватиме проекти в аудіовізуальному секторі в рамках наступних програм:

  • Аналітика культури
  • Інноваційний культурний продукт в рамках ЛОТів 1 “Виставкові та кураторські проекти” та 8 “Локальні фестивалі”
  • Інклюзивне мистецтво, ЛОТ 3 "Інклюзивне суспільство"
  • Н.О.Р.Д.
  • Аудіовізуальне мистецтво
  • Знакові події
  • Мережі й аудиторії
  • Культура для змін (Увага! Проектна заявка подається до сектору культурних та креативних індустрій)

Що таке телепродукт?

Телепродукт – об’єкт аудіовізуального формату (сценарний або несценарний), основним призначенням якого є демонстрація по телебаченню та інших масових каналах донесення інформації і кінцевою цільовою аудиторією якого є споживач цих каналів. Телепродуктом не є твір аудіовізуального формату, призначений для комерційного прокату в кінотеатрах.

Чи може в рамках ЛОТ-у “Телепродукт” створюватись телесеріал?

Ні, в рамках ЛОТ-у “телепродукт” можливе створення соціальної реклами або телепрограми, проте не телевізійного серіалу. Лотом допускається підтримка циклу телепередач.

Що є "відеороликом" в розумінні УКФ? Де можна почитати глосарій та визначення поняття?

Відеоролик є одним із типів відеоконтенту. Відеоконтент – будь-яке відео (від музичних кліпів та реклами до документальних роликів)  

Відеоролик - це нетривала за часом художньо складена послідовність кадрів. Частіше використовується хронометраж від 30 секунд до 2 хвилин. Як правило має велику кількість монтажних та змінних планів. 

Окремих вимог до хронометражу в УКФ немає, водночас, слід пам'ятати, що за самим визначенням, відеоролик не може бути довгою формою.

Які продукти підтримує ЛОТ«Радіопродукт»?

Радіопередачі та подкасти. 



Створення якого контенту підтримує ЛОТ «Відеоконтент для медіаплатформ»?

ЛОТ підтримує: 

  • відеоконтент, який протидіє фейкам та інформаційній агресії
  • відеоконтент науково пізнавального, культурно-мистецького та соціального спрямування
  • контент, виконаний за допомогою VR/-технології, Fulldom, відео 360 тощо

Чи є вимоги до розповсюдження створеного в межах програми відеоконтенту?

Так. Обов’язковою умовою ЛОТу «Відеоконтент для медіаплатформ» є розміщення у вільному доступі створених продуктів у строки дії Договору про надання гранту.