25 Листопада 2021, 17:11

Аплікаційні пакети документів в електронному форматі через реєстрацію у Системі управління проєктами кандидати можуть подавати до 17 грудня 2021 року (18:00 за київським часом). 

Нагадуємо, що експертні ради формуються для кожної з конкурсних програм. Кожна експертна рада охоплює ті сектори, для яких відкрита певна конкурсна програма. Експертні ради здійснюють свої повноваження впродовж одного календарного року: з 1 січня до 31 грудня. 

У грантовому сезоні на 2022 рік досвідчені фахівці у галузі культури та креативних індустрій, які мають досвід роботи у відповідних секторах культури, зможуть долучитися до експертних рад 7 програм:

  1. Культура без бар’єрів
  2. Аудіовізуальне мистецтво
  3. Інноваційний культурний продукт
  4. Дослідження. Освіта. Резиденції. Стипендії (ДОРС)
  5. Культурна спадщина
  6. Ґранд-подія
  7. Культура.Регіони

Експерти оцінюватимуть проєкти однієї з 7 програм в одному із секторів культури та мистецтв, який відповідає його фаху або досвіду роботи:

  • візуальне мистецтво;
  • аудіальне мистецтво;
  • аудіовізуальне мистецтво;
  • перформативне та сценічне мистецтво;
  • культурна спадщина;
  • літературна справа;
  • культурні та креативні індустрії (кроссекторальні проекти).

Вимоги до кандидата в експерти Фонду:

  • вища освіта другого (і вище) рівня;
  • досвід професійної діяльності у відповідному секторі не менше п'яти років;
  • досвід ефективного управління проектами, зокрема досвід бюджетування проектів та/або досвід оцінки проектів у культурно-мистецькій сфері не менше трьох років;
  • знання ділової української мови;
  • бездоганна ділова репутація, підтверджена рекомендаційними листами профільних інституцій у сфері культури.

Відбір кандидатів до експертних рад відбувається відповідно до Положення про Комісію з добору експертів та організації роботи експертних рад.

Експертне оцінювання проєктних заявок триватиме з середини січня до квітня 2022 року відповідно до Методики експертного оцінювання.

Об’єм залучення експертів до оцінювання проектів залежить від кількості заявок, що надійдуть на конкурс.

Звертаємо Вашу увагу: Експерти Фонду не мають права бути заявниками тієї конкурсної програми та брати участь у реалізації тих проєктів конкурсної програми, до експертної оцінки яких вони залучаються.

Для подачі документів на конкурс необхідно:

1.  Ознайомитися з порядком роботи експертів Експертних рад Фонду та з переліком документів у Положенні про експертні ради УКФ (Пункти 3.5 - 3.12);

  • заява (відповідно до Додатку №1 Положення про експертні ради);
  • мотиваційний лист;
  • розгорнуте фахове резюме державною мовою із додатками, що підтверджують профільну діяльність (бібліографія, фільмографія, спектаклеграфія, публікації в ЗМІ, тощо);
  • рекомендаційні листи про досвід ефективного управління проєктами, підтверджений профільними інституціями у сфері культури;
  • копії документів Кандидата, що підтверджують вищу освіту (а також за наявності - науковий ступінь, наукове або почесне звання);
  • копія документу, що посвідчує особу;
  • копія індивідуального податкового номеру;
  • згода на збір та обробку персональних даних (відповідно до Додатку 2 цього Положення про експертні ради).

Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом на українську, завірені бюро перекладів або нотаріально.

2.  Підготувати та підписати ці документи, конвертувати/відсканувати їх у формат PDF;

3.  Подати документи на конкурс з добору експертів: pms.ucf.in.ua/registration , шляхом реєстрації в Системі управління проєктами. Під час реєстрації потрібно вказувати своє ПІБ українською мовою (без використання латиниці та творчих псевдонімів).

Детальна інструкція щодо реєстрації та подання документів на конкурс із добору експертів.

4. Надіслати на електронну адресу експертного відділу [email protected] Листа-згоду про участь у конкурсі з добору експертів експертних рад, де потрібно вказати своє ПІБ та зазначити електронну пошту, на котру була проведена реєстрація в Системі управління проєктами.

Звертаємо увагу! Експертам попередніх років необхідно оновити інформацію та актуалізувати дані вказані в особистому кабінеті Системи управління проектами та надіслати Лист-згоду про участь у конкурсі з добору експертів експертних рад, де потрібно вказати своє ПІБ та зазначити електронну пошту, на котру була проведена реєстрація в Системі управління проєктами.

Без надсилання відповідного листа, Ви не зможете взяти участь у конкурсі.

Категорія: Статті