+38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua
Український культурний фонд / Часті Питання

Часті Питання

Чи можуть знакові події, які отримували фінансування УКФ в 2019 році, подавати проекти на фінансування в 2020 році?

Так, можуть.

За якими критеріями визначають, що є знаковими подіями, а що не є знаковими подіями?

Знакова подія в межах ЛОТ 1 - це подія у сфері культурних та креативних індустрій національного або міжнародного рівнів, яка передбачає масштабування: залучення нових аудиторій через міжсекторальну співпрацю, створення нових способів вирішення наявних проблем у сфері культури, залучення нових партнерств національного та міжнародного рівнів та як результат створює позитивний культурний імідж України. Знакова подія має включати в себе потужну інноваційну, комунікативну, маркетингову та освітньо-просвітницьку складову, мати потенціал для наслідування та мультиплікування. Мінімальний показник охоплення для однієї знакової події (безпосередні учасники події) – від 5 000 осіб. 

Якщо показник охоплення аудиторії менше 5 000, зверніть увагу на програму “Інноваційний культурний продукт”, ЛОТ 8 “Локальні фестивалі”.

Продуктами в рамках ЛОТу 1 можуть бути масштабні події таких форматів, як: фестиваль, виставка, бієнале, трієнале, квадрієнале, тиждень моди, концерт (який об’єднує низку тематичних подій), конкурс, симпозіум, форум, конференція, арт-ярмарок (перелік подій не є вичерпним).

Що таке кроссекторальність та чому вона важлива для знакових подій?

Кроссекторальність - це перетин та взаємодія різних секторів культури та мистецтв (наприклад, поєднання аудіального мистецтва з дизайном та модою, перформативного мистецтва з сферою креативних інноваційних технологій тощо). У взаємодії сектори підсилюють один одного, сприяють розбудові культурної екосистеми, залученню більш широкої аудиторії ( в порівнянні з моносекторальною подією), розбудові нових партнерств, створенню нових концептуальних ідей ( що відповідає візії програми “Знакові події”). Отже кроссекторальність має бути наскрізним елементом масштабної знакової події.

Які формати проектів передбачаються в рамках ЛОТ 2. “Участь України в знакових міжнародних подіях”?

Продуктами в рамках ЛОТу 2 є події з презентації українського культурного продукту на міжнародних знакових подіях таких форматів: фестивалі, книжкові ярмарки, модні покази, арт-ярмарки, бієнале, трієнале, квадрієнале (перелік не є вичерпним).

Чи є якісь особливі вимоги щодо представлення громадськості результатів участі в знаковій міжнародній події?

За результатами участі проектів у міжнародних подіях очікується: 

● широке висвітлення та промоція в українських та іноземних медіа якісного українського культурного продукту за кордоном (мінімум: 10 українських та 5 іноземних медіа) 

● презентація результатів участі українських проектів у знакових міжнародних подіях (промо-тури як мінімум в 3-х містах України з публічною презентацією результатів проекту, отриманого досвіду).

 

В рамках ЛОТу 3 “Пам’ятні дати визначних подій в українській культурі” та ЛОТу 4 “Пам’ятні дати видатних особистостей в українській культурі”

чи обов’язково спиратись на Постанову Верховної ради України Про відзначення пам’ятних дат та ювілеїв у 2020 році (https://cutt.ly/Re3D5U8) ?

 

Перелік Постанови рекомендований до ознайомлення, але не є обов’язковим і вичерпним.

Як визначаються переможці ЛОТу 3 “Пам’ятні дати визначних подій в українській культурі”

Визначається один переможець у кожному з 8-ми секторів культури та мистецтв. Переможцем вважається той проект, який набрав найвищий бал у рейтингу у своєму секторі.

Як визначаються переможці ЛОТу 4 “Пам’ятні дати видатних особистостей в українській культурі”?

Визначається один переможець у кожному з 8-ми секторів культури та мистецтв. Переможцем вважається той проект, який набрав найвищий бал у рейтингу у своєму секторі.

Що таке Додаток “Динаміка розвитку проекту”?

Додаток “Динаміка розвитку проекту” є обов’язковим для ЛОТ 1 “Знакові події в Україні”. Це структуровані дані, які презентують розвиток проекту за попередні два роки та показники, які заплановані на рік реалізації проекту. Дані включають в себе кількісні та якісні показники охоплення аудиторії, медіа висвітлення, залучення партнерств, географічне охоплення, запланованих заходів. 

Цей документ допомагає бачити розвиток проекту та його потенціал до масштабування. Додаток є невід’ємною частиною аплікаційного пакету. Шаблон Додатку надається в Документах конкурсу відповідного ЛОТу.