Комунікативні кампанії

«Комунікативні кампанії» Фонду спрямовані як на потенційних грантоотримувачів з метою донести інформацію про діяльність конкурсних програм УКФ та ті можливості, які вони відкривають перед представниками секторів культури, мистецтва та креативних індустрій, так і на широку аудиторію – споживачів кінцевого культурного продукту.

Комунікативні кампанії УКФ реалізуються із залученням ЗМІ, нових медіа, шляхом організації інформаційних днів, прес-конференцій, спеціальних подій, презентацій тощо. Функціонує сайт УКФ – ucf.in.ua.

У 2019 році планується запуск ще одного інформаційно-аналітичного інтернет-ресурсу – uaculture.org, присвяченого інформаційно-аналітичному напряму роботи Фонду, формуванню бази знань як для грантоотримувачів, так і для громадськості.