Як успішно підписати грантову угоду

Матеріали, які вам можуть знадобитись:


Зверніть, будь ласка, увагу! Інформація в інструкції оновлюється.


Вітаємо!

Якщо ваш проєкт успішно пройшов переговорну процедуру, затвердження Дирекцією та Наглядовою радою, тоді залишається тільки підписати грантовий договір. Дотримання цієї інструкції значно прискорить виплату першого траншу для реалізації вашого проєкту :)

Зверніть увагу. Про те, що ваш проєкт перейшов на етап підписання договору, ви отримєте відповідний лист на електронну пошту.

1.

Етап підписання грантової угоди розпочинається з внесення реквізитів до грантової угоди. Будь ласка, дуже уважно заповнюйте поля.

Після внесення реквізитів їх необхідно буде підписати електронним цифровим підписом (ЕЦП) керівника організації-заявника. Накладайте підпис на реквізити лише після того, як переконаєтеся, що всі поля заповнили правильно. За потреби, звертайтеся до свого проєктного менеджера за консультацією.

2.

Після внесення реквізитів у лівому боковому меню для вас стане активним розділ «Грантова угода». У ньому ви побачите низку файлів, серед яких:

  • грантова угода (її підготували і завантажили фахівці УКФ)
  • кошторис (остання версія, погоджена на переговорних процедурах)
  • проєктна заявка (згенерована з полів вашої заявки зі змінами)
  • обов’язкові додатки (а також матеріали, які ви додавали під час переговорних процедур)
  • шаблони, які обов’язково потрібно докласти до угоди (форма змістового звіту, форма звіту про надходження і використаня коштів).

3.

Завантажте всі ці файли (грантову угоду, кошторис та проєктну заявку, обов’язкові додатки та додатки-шаблони) та роздрукуйте у двох екземплярах. Використовуйте лише односторонній друк.

4.

Якщо всі документи заповнені правильно, підпишіть їх та поставте печатку (за умови наявності).

Грантову угоду підписуйте на останній сторінці.

 

5.

Додаток 1 (проєктна заявка) підпишіть на кожній сторінці знизу за схемою: посада підписанта, підпис, печатка та П.І.Б. Шапку додатків (Додаток __ до Договору про надання __ № __ від "__" ____ 2023 року) заповнювати не потрібно.

6.

Додаток 2 (кошторис проєкту) підпишіть на кожній сторінці знизу за схемою: посада підписанта, підпис, печатка та П.І.Б., а також наприкінці файлу у відповідних полях. Не забувайте підписувати також «Дохідну частину» кошторису , яка розміщена у першій вкладці EXCEL-файлу.

Звертайте увагу на друк файлів. Колонки однієї таблиці не можуть бути «розірвані» та мають вміщуватися на одній горизонтальній сторінці.

7.

Додатки-шаблони потрібно підписувати на останній сторінці. Зверніть увагу, їх не потрібно заповнювати на цьому етапі (ви будете їх заповнювати під час звітності). Шапку додатків (Додаток __ до Договору про надання __ № __ від "__" ____ 2023 року) заповнювати не потрібно.

8.

Для грантоотримувачів ЛОТу «Стипендія». Зверніть увагу, що ваші додатки виглядають трохи інакше, ніж в інших програмах. Менш із тим, підписуйте їх лише у тих місцях, які позначено зеленим на зображеннях нижче.

9.

Ще раз нагадаємо, що весь пакет документів повинен бути у двох екземплярах. 

Також ми маємо отримати від вас документи з переліку, який було зазначено у листі-сповіщенні про початок етапу підписання угоди. Для основних програм, стипендій та програми інституційної підтримки переліки документів різні!

10.

Паперовий пакет документів разом з двома примірниками договору впродовж 2-х робочих днів необхідно надіслати кур’єром за рахунок грантоотримувача:

  • «Новою поштою», отримувач – Рибкіна Ілона, +380 (99) 638 52 73, м. Київ, вул. Лаврська, 10-12;
  • або «Укрпоштою» на адресу – 01010, м. Київ, вул. Лаврська, 10-12, Український культурний фонд.

Ваш екземпляр договору, підписаний двома сторонами, ми надішлемо на поштову адресу, зазначену в реквізитах.

Після цього ми передаємо вашу угоду до Державного казначейства України, яке і буде перераховувати вам кошти відповідно до графіку платежів.