Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Матеріали, які вам можуть знадобитись:
Вітаємо!
Якщо ваш проєкт успішно пройшов переговорну процедуру, затвердження Дирекцією та Наглядовою радою, тоді залишається тільки підписати грантовий договір. Дотримання цієї інструкції значно прискорить виплату першого траншу для реалізації вашого проєкту :)
Зверніть увагу. Про те, що ваш проєкт перейшов на етап підписання договору, ви отримєте відповідний лист на електронну пошту.
Етап підписання грантової угоди розпочинається з внесення реквізитів до грантової угоди. Будь ласка, дуже уважно заповнюйте поля.
Після внесення реквізитів їх необхідно буде підписати електронним цифровим підписом (ЕЦП) керівника організації-заявника. Накладайте підпис на реквізити лише після того, як переконаєтеся, що всі поля заповнили правильно. За потреби, звертайтеся до свого проєктного менеджера за консультацією.
Після внесення реквізитів у лівому боковому меню для вас стане активним розділ «Грантова угода». У ньому ви побачите низку файлів, серед яких:
Завантажте всі ці файли (грантову угоду, кошторис та проєктну заявку, обов’язкові додатки та додатки-шаблони) та роздрукуйте у двох екземплярах. Використовуйте лише односторонній друк.
Якщо всі документи заповнені правильно, підпишіть їх та поставте печатку (за умови наявності).
Грантову угоду підписуйте на останній сторінці.
Додаток 1 (проєктна заявка) підпишіть на кожній сторінці знизу за схемою: посада підписанта, підпис, печатка та П.І.Б. Шапку додатків (Додаток __ до Договору про надання __ № __ від "__" ____ 2023 року) заповнювати не потрібно.
Додаток 2 (кошторис проєкту) підпишіть на кожній сторінці знизу за схемою: посада підписанта, підпис, печатка та П.І.Б., а також наприкінці файлу у відповідних полях. Не забувайте підписувати також «Дохідну частину» кошторису , яка розміщена у першій вкладці EXCEL-файлу.
Звертайте увагу на друк файлів. Колонки однієї таблиці не можуть бути «розірвані» та мають вміщуватися на одній горизонтальній сторінці.
Додатки-шаблони потрібно підписувати на останній сторінці. Зверніть увагу, їх не потрібно заповнювати на цьому етапі (ви будете їх заповнювати під час звітності). Шапку додатків (Додаток __ до Договору про надання __ № __ від "__" ____ 2023 року) заповнювати не потрібно.
Для грантоотримувачів ЛОТу «Стипендія». Зверніть увагу, що ваші додатки виглядають трохи інакше, ніж в інших програмах. Менш із тим, підписуйте їх лише у тих місцях, які позначено зеленим на зображеннях нижче.
Ще раз нагадаємо, що весь пакет документів повинен бути у двох екземплярах.
Також ми маємо отримати від вас документи з переліку, який було зазначено у листі-сповіщенні про початок етапу підписання угоди. Для основних програм, стипендій та програми інституційної підтримки переліки документів різні!
Паперовий пакет документів разом з двома примірниками договору впродовж 2-х робочих днів необхідно надіслати кур’єром за рахунок грантоотримувача:
Ваш екземпляр договору, підписаний двома сторонами, ми надішлемо на поштову адресу, зазначену в реквізитах.
Після цього ми передаємо вашу угоду до Державного казначейства України, яке і буде перераховувати вам кошти відповідно до графіку платежів.