+380 (44) 506 22 66 [email protected]

Як успішно підписати грантову угоду

Матеріали, які вам можуть знадобитись:


Вітаємо!

Якщо ваш проект успішно пройшов переговорну процедуру, затвердження Дирекцією та Наглядовою радою, наразі лишилося тільки підписати грантову угоду.

Про те, що ваш проект перейшов на етап підписання, ви отримали лист на електронну пошту.

Що робити далі?


1.

Зайдіть у ваш особистий кабінет. Ви побачите, що заявка змінила статус на “Завантажена грантова угода”. Якщо ви подавали декілька заявок, зверніть увагу, що вони можуть перебувати на різних етапах.

Натисніть на заявку з позначкою “Завантажена грантова угода”.

  

2.

Ось так виглядає заявка на етапі підписання грантової угоди. Зверніть увагу на додаткову вкладку, яка наразі стала доступна — “Грантова угода”.

 

3.

Зайдіть до цієї вкладки.

Ви бачите файли, які додаються до вашої грантової угоди. Серед них:

  • грантова угода (її підготували і завантажили спеціалісти фонду)
  • кошторис (остання версія, погоджена на переговорних процедурах)
  • проектна заявка (згенерована з полів вашої заявки зі змінами)
  • обов’язкові додатки (а також матеріали, які ви додавали під час переговорних процедур)
  • шаблони, які обов’язково потрібно докласти до угоди (форма змістового звіту, форма звіту про надходження і використаня коштів).

Завантажте їх та тримайте в окремій папці.


4.

Підпишіть файли за допомогою ЕЦП. Для цього натисніть “Підписати”.


Будь ласка, не забувайте після підпису натискати "Наступний етап"!


5.

Роздрукуйте документи, які перелічені в отриманому листі, у двох екземплярах.


6.

Підпишіть їх та поставте печатки (якщо у вашої організації є печатка).

Грантову угоду підписуйте на останній сторінці.

Додатки 1 та 2 потрібно підписувати на кожній сторінці за схемою: посада підписанта, підпис, печатка та П.І.Б.


Додатки-шаблони також підписуйте на останній сторінці. Зверніть увагу, що їх не потрібно заповнювати на цьому етапі, ви будете їх заповнювати під час звітності. Потрібно підписати, зазначити посаду та П.І.Б. та поставити печатку за наявності.


Для грантоотримувачів програми "Стипендії": зверніть увагу, що ваші додатки виглядають трохи інакше, ніж в інших програмах. Менш з тим, підписуйте їх лише у місцях, позначених зеленим на картинках нижче.



Проектну заявку підписуйте на кожній сторінці. Зверніть увагу, що заповнювати шапку не потрібно.



Кошторис і всі обов’язкові додатки, які ви подавали в аплікаційному пакеті, змінювали або завантажували в систему, також підписуйте на кожній сторінці. Не забувайте підписувати також "Дохідну частину" кошторису — першу вкладку в EXCEL-файлі.


Ще раз нагадаємо, що весь основний пакет документів повинен бути у двох екземплярах. 

Також ми маємо отримати від вас документи з переліку, який ви знайдете у листі (кожному заявнику приходить лист після того, як грантову угоду підписують з нашого боку). Для основних програм, стипендій та програми інституційної підтримки переліки документів різні!

Додаткові матеріали, які ви завантажували під час переговорних процедур, ви можете знайти у вкладці "Переговорна процедура" (всередині конкретної процедури).


7.

Відправте документи "Укрпоштою" або "Новою Поштою" (за рахунок Грантоотримувача) нам на адресу: 01010 м. Київ, вул. Лаврська, 10-12 Український культурний фонд.


8.

Ваш екземпляр договору, підписаний двома сторонами, ми надішлемо на поштову адресу, зазначену в реквізитах договору.

Після цього ваша угода передається в Державне казначейство, яке і повинне перерахувати вам кошти.