+38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua

LOT 2. Radio content

Інструкція для заявників ЛОТ 2

ЛОТ «Радіопродукт»  покликаний підтримувати:

  • створення власного, національного контенту, за оригінальними (не придбаними) форматами, який сприятиме формуванню об’єднаної української ідентичності, консолідації українського суспільства, протидіятиме фейкам та інформаційній агресії, сприятиме формуванню позитивного іміджу України та українців;
  • створення контенту, який сприятиме формуванню спільних цінностей громадянського суспільства, дотриманню культурних прав, рівних можливостей для особистісного розвитку та самореалізації всіх громадян та спільнот, незалежно від культурних, мовних, етнічних, регіональних, соціальних, гендерних та інших особливостей чи розбіжностей;
  • контент науково-пізнавального, культурно-мистецького та соціального спрямування, що задовольняє потреби та інтереси різних аудиторій, в т.ч. дітей та молоді.

Загальний бюджет ЛОТ-у: 10 млн грн

Мінімальна сума гранту (не може бути зменшена): 50 тис. грн

Максимальна сума гранту (не може бути збільшена): 1 млн грн

В рамках ЛОТ-у підтримується тільки сектор: аудіальний.

Заявником ЛОТ-у може бути юридична особа всіх форм власності або фізична особа-підприємець, що зареєстрована на території України відповідно до чинного законодавства не менше, ніж за два роки на дату оголошення конкурсу та має відповідний досвід діяльності у сфері культури.

Терміни подачі

Подача проектної заявки на конкурс: 08.10.2020 ‒ 14.01.2021, 18:00 (за київським часом)

Конкурсний відбір: 15.01.2021 ‒ 30.04.2021

Реалізація проектів включно з поданням звітності: з дати підписання Договору про надання гранту Фондом, але не раніше 30 квітня ‒ 30.10.2021

Lot open calls

Program dates: 01 October 2020 — 31 December 2021