ЛОТ 4. Формування аудиторії
Інструкція для заявників ЛОТ 4
ЛОТ «Формування аудиторії» покликаний сприяти залученню цільової аудиторії, яка цікавиться культурою опосередковано та потребує додаткових мотивації та споживацьких тригерів, аби стати постійними споживачами культурного продукту та активним учасником соціально-культурних процесів у країні.
Бюджет ЛОТ-у: 7 млн грн
Мінімальна сума гранту: 300 тис грн
Максимальна сума гранту: 2 млн грн
Юридична особа всіх форм власності або фізична особа-підприємець, що зареєстрована на території України відповідно до чинного законодавства не менше, ніж за два роки на дату оголошення конкурсу та має відповідний досвід діяльності у сфері культури.
Увага! У рамках реалізації проектів ЛОТ-у «Формування аудиторії» обов’язковою є співпраця організації-заявника з маркетинговими (PR/ рекламними/ креативними/ тощо) організаціями.
ЛОТ підтримує такі культурні продукти
- просвітницькі кампанії;
- промоційні кампанії;
- ребрендингові кампанії.
Подача проектної заявки на конкурс: 01.11.2019 – 15.01.2020
Реалізація проекту: з дати підписання грантової угоди (однак не раніше 01.05.2020) – 30.10.2020
Фінальна звітність: до 30.10.2020