Full name of the organization:Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Запоріжжя,
Project description: Проєкт «Синергія Запоріжжя» передбачає проведення дванадцяти ініціатив, які стануть масштабними подіями та створять інтердисциплінарний культурний проєкт. Шляхом проведення масштабних фестивальних подій та тривалих культурних івентів з конкурсними та освітніми програмами створити конкурентоспроможний культуро-туристичний продукт, який відкриє цілісне уявлення про Запоріжжя як столиці подієвого туризму. Інтеграція громади в культурно-креативне середовище, подолання стереотипів про індустріальне місто, відкриття нових сенсів та трансформація бачення нашого міста як креативного простору стануть сумарним результатом взаємодії всіх ініціатив, адже сумарний ефект використання всіх напрямів сфери культури та креативних індустрій є важливими для розвитку та підтримки культури і туризму Запоріжжя та України в цілому.
#
2.
ID:4CAP11-06783
Project name:
Гравітація-Нова
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
29441238.88
The requested amount from the UCF:
19576947.80
Competition type: Individual
Full name of the organization:Дніпровська міська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
м. Дніпро, Дніпропетровська область,
ххххххххххххххххх,
Project description: Гравитація-Нова: місто майбутнього. Дніпро у 2022 уособить новий креативний погляд на історію та культуру міста через оптику інновацій, технологій, науки, віртуального всесвіту та космічної галузі. Місто майбутнього, відкритості, інклюзії, прогресу де нове гравітаційне поле вирує в реальному та віртуальному вимірах. КіноCфера; Кохання: Ракети + Роботи; Джаз. Невагомість; BookSpaceX; Безвіз на Марс; Смарт-резиденція Пульсар; медіа-інтервенція Спектр; Gravity Guide; Конструкція; Горизонталь; Dnipropop on Air; Наднова освіта – проєкт об’єднає розмаїття Дніпра мистецького, освітнього, технологічного, аби в новому іміджі позначитися на мапі культурних центрів світу. Культурна столиця України об’єднає рефлексію про космічне минуле міста та його інноваційне майбутнє через призму культури та інновацій.
#
3.
ID:4CAP11-07095
Project name:
Львів 2022.Спільнота Спільнот
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
26500000
The requested amount from the UCF:
18000000
Competition type: Individual
Full name of the organization:Департамент розвитку Львівської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
міська територіальна громада Львова,
Project description: Проект «Львів 2022. Спільнота Спільнот» передбачає втілення у Львові комплексу культурних ініціатив, спрямованих на розкриття унікальності Львова як культурного феномена, осмислення його як «єдності спільнот», що творили і творять місто, його характер і неповторність, історію та міф(и) про нього, а також його сьогодення і майбутнє. Десяток ініціатив у різних напрямах (сучасне мистецтво, культура пам’яті, культурне мапування міського простору, ін.) націлені на охоплення якнайширшого кола мешканців Львова та гостей міста, представників різних фахових середовищ — у ролі співтворців і/або реципієнтів, на активізацію низки інституцій, просторів та районів міста, актуалізацію різних часових пластів міської історії та форм осмислення досвіду сучасного міста. Проект сприятиме культурному позиціонуванню Львова в загальноукраїнському контексті, а через міжнародні партнерства — і поза ним.
#
4.
ID:4CAP11-27382
Project name:
Житомир - культурна столиця
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
14286000
The requested amount from the UCF:
10000000
Competition type: Individual
Full name of the organization:УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Житомир,
Project description: Проєкт передбачає проведення у місті Житомир культурно-творчих ініціатив, які сприятимуть зростанню туристичної привабливості міста, збереження національної культури та посилення іміджу м. Житомир, як культурної столиці України на міжнародному рівні. Результатами проєкту є створення сталого культурного продукту - низки довгострокових фестивалів та масштабних програм доступного для кожного українця та відкритого для туристів. Місто Житомир - відкрите для тебе!
#
5.
ID:4CAP11-30290
Project name:
Чернігів: українська абетка культурних подій
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
23497826.73
The requested amount from the UCF:
16270089.38
Competition type: Individual
Full name of the organization:Управління культури та туризму Чернігівської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Чернігів,
Project description: Чернігів - «Чорний град», який формувався «Від місця до міста», освячений «Міфотворенням з каменю і слів», породив «Архі-текстуру» «Козацької доби» та залишив у спадок «Ноту єднання» «Поліського рецептору» на великій «Зеленій сцені» українського Полісся. Чернігів – місто, де писалися перші Літери визначних подій української історії, набувала правового змісту Княжа доба, наповнювалася духовними сенсами козацька скарбниця, формувалося шляхетне відношення до мистецького спадку УКРАЇНСЬКОЇ АБЕТКИ КУЛЬТУРНИХ ПОДІЙ. Зробити віковічні традиції інструментом креативних індустрій означає - надати можливість громаді Чернігова стати активним учасником розвитку культурного туризму. У результаті реалізації восьми різносторонніх ініціатив буде створено цілісний образ древнього ЧЕРНІГОВА - МІСТА ЛЕГЕНД
#
6.
ID:4CAP11-30402
Project name:
Кременчук - оскароносна культурна столиця
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
20000000
The requested amount from the UCF:
14000000
Competition type: Individual
Full name of the organization:Управління культури і туризму Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Кременчук, село Потоки, село Придніпрянське, село Мала Кохнівка,
Project description: Створити цілісний іміджевий образ територіальної громади через визначення основних культурних об'єктів та подій, як однієї з Культурних столиць України. Налагодити зв'язки між місцевою владою та іншими стейкхолдерами у питаннях розвитку культури, а саме: міжнародними організаціями, громадянським суспільством, бізнесом, культурними операторами, для подальшої їх інституалізації у вигляді сталих партнерств. Усі ініціативи мають спільну мотивацію для учасників - отримання Кременчуцького оскара "Золота щука". Так, як місто Кременчук єдине в Україні, мешканець якого Дмитро Тьомкін отримав чотири оскара - тому ми маємо "Кременчук - оскароносну культурну столицю"
#
7.
ID:4CAP11-30413
Project name:
Івано-Франківськ - Велика культурна столиця - 2022. Вершини
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
25587099.20
The requested amount from the UCF:
17083834.20
Competition type: Individual
Full name of the organization:Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Івано-Франківськ,
Project description: Івано-Франківськ – серце і душа Прикарпаття, його духовна і культурна столиця, місто звершень і вершин. Вершин різних: природних, мистецьких, звитяжних, бізнесових, сакральних та людських. Місто, що створене для життя, любові та здійснення сокровенних мрій-задумів. Так було, є і буде. Історія Франківська – тому підтвердження. Реалізація проекту покликана довершити зусилля громади зі створення іміджу міста як унікального культурного середовища, здатного формувати гордість за нього та приваблювати гостей як з України, так і з інших країн. Проєкт об'єднує 11 ініціатив: від постійних і масштабних - до новітніх та локальних, від музики та збереження спадщини до технологій та муралів, але в центрі кожної події Вершина - Людина.
#
8.
ID:4CAP11-30414
Project name:
“Одеса - Гіперкультура. Подорож до себе”
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
18565339.07
The requested amount from the UCF:
13129664.50
Competition type: Individual
Full name of the organization:ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Одеса,
Львів, Харків, регіональні центри України,
Project description: “Одеса - Гіперкультура. Подорож до себе” - це програма фестивалів та мистецьких подій, що запрошує розширити туристичний сезон на цілий рік. Ми прагнемо показати Одесу сучасну, вільну від стереотипів та разом сформувати новий культурний образ міста. Запрошуємо приєднатися до ініціатив, відвідати фестивалі, виставки та партисипативні події, провести власне свято у своєму подвір’ї! Після тяжкого старту 2020х, час перезапустити креативну економіку міста. Ми робимо перший крок назустріч, приймаємо у свої ряди усіх кому потрібна підтримка, відпочинок, дозвілля, самореалізація, можливість озирнутися навколо, ступити на шлях до нового себе. “Одеса - Гіперкультура” запрошує у подорож аби наздогнати себе майбутніх. Ми хочемо створювати нові сенси через переосмислення історичного надбання. Ми хочемо разом з учасниками та глядачами зайняти місце у капсулі культурного гіперлупу та вирушити туди, де ми себе давно зачекалися.
#
9.
ID:4CAP11-30417
Project name:
Art of SEEing SENSES
LOT:
LOT 1. Grand Capital of Culture
General budget:
10000000
The requested amount from the UCF:
7000000
Competition type: Individual
Full name of the organization:Виконавчий комітет Сумської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Суми, Сумська область,
Project description: Проєкт “Сенс У Мистецтві бачитИ” передбачає проведення у м. Суми низки культурних ініціатив протягом 2022 року молодими перспективними організаторами мистецьких подій задля об*єднання громади спільною місією - “бачити важливі сенси”. Проєкти є масштабними і орієнтовані на довгострокову співпрацю та розширення культурних меж. Візія проєкту - інтегрування низки суспільно-корисних культурних ініціатив у єдиний культурний продукт, що підсилює імідж міста Суми на карті ініціатив України, розвиває потенціал місцевої громади та відкриває культурну спадщину у новому спектрі.
#
10.
ID:4CAP21-01898
Project name:
«KОЛОМИЯ: 4 REASON FOR 4 SEASON»
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
10400000.00
The requested amount from the UCF:
6850000.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:КОЛОМИЙСЬКА МІСЬКА РАДА
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
місто Коломия, Івано-Франківська область,
Project description: «KОЛОМИЯ: 4 REASON FOR 4 SEASON», саме таке лого обрано територіальною громадою міста. Та наша громада об’єднана не тільки територіально, але і в культурно-мистецькому напрямку невидимими зв’язками - емоціями. Саме тому проект «KОЛОМИЯ : 4 REASON FOR 4 SEASON» має на меті збереження і примноження культурно-мистецьких продуктів , що ідентифікують об’єднану територіальну громаду міста Коломиї, як центру національної культури. Наші ініціативи розділені на 4 сезонні напрямки: «ГАРЯЧИЙ ЛІД», «ВЕСНЯНИЙ ЦВІТ», «ЛІТНІЙ ПОДИХ» та «ОСІННЯ ДРАМА», в рамках яких передбачено втілення 8 культурно-мистецьких заходів.
#
11.
ID:4CAP21-02051
Project name:
Володимир-Волинська громада - центр відродження княжих традицій та культурних цінностей.
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
7200000.00
The requested amount from the UCF:
5000000.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:Виконавчий комітет Володимир-Волинської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Володимир-Волинська територіальна громада, м. Володимир-Волинський,
Project description: Мета проекту - створити цілісний культурний імідж княжого краю - Володимир-Волинської територіальної громади, як Малої культурної столиці України, та посилити конкурентоспроможність існуючих 4-х локальних заходів, які транслюють місцеві вікові традиції у сучасне суспільство. Результати проекту: Володимир-Волинська громада отримала 4 конкурентоспроможні культурні продукти, що стали відповідно гастрономічною, історичною, культурною та модною візитівкою княжого краю і сприятимуть розвитку його туристичного потенціалу; у регіоні розширено аудиторію 4-х локальних фестивалів на національному і міжнародному рівнях, що забезпечило збільшення кількості покупців та споживачів українського культурного продукту, в тому числі серед жителів громади; покращено туристичну привабливість та впізнаваність Володимир-Волинської громади через підвищення рівня внутрішнього туризму, що досягається міжмуніципальним співробітництвом між громадою та установами різного типу підпорядкування; створено цілісний іміджевий образ княжого краю - Володимир-Волинської громади, як Малої культурної столиці України, шляхом проведення: фестивалю, який продемонстрував широкій аудиторії історію княжого краю, локальні мистецькі техніки та сучасну українську етно-музику (ініціатива фестиваль “Княжий”), створення в рамках проекту і впровадження у місцеві заклади коронної страви княжого міста (ініціатива Смаковиця), проведення конкурсу краси, що посилив відчуття у жителів громади прагнення до самовираження, самоствердження, невпинну роботу над собою, як над гармонійною особистістю з потужним інтелектуальним, культурним багажем та з повагою до власного фізичного здоров'я (ініціатива “Княжна Володимира”), забезпечено промоцію історико-культурної спадщини громади, шляхом інтеграції пам'ятки археології національного значення городище “Вали IX-XIII ст.” у культурне життя громади (ініціатива “Князівський шлях. Вирішальна битва”).
#
12.
ID:4CAP21-05679
Project name:
Національна платформа єднання України
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
14379518.08
The requested amount from the UCF:
9467068.08
Competition type: Individual
Full name of the organization:Управління культури, молоді та туризму Виконавчого комітету Фастівської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Фастівська міська територіальна громада,
Фастівська міська територіальна громада,
Project description: Проект "Національна платформа єднання України" має на меті сформувати суспільно-культурний простір, який допоможе об'єднати українське суспільство заради становлення та розвитку України, шляхом усвідомлення своєї ідентичності. Унікальність проекту полягає в тому, що портфель ініціатив об'єднує різні сектори культури, ініціативи пов’язані з відомими діячами культури та мистецтва, які народилися, жили та творили на Фастівщині. Кожна з ініціатив проекту розкриває поняття культурної ідентичності та відповідає на питання «Хто ми?».
#
13.
ID:4CAP21-27766
Project name:
Холодний Яр - культурна столиця
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
14286000.00
The requested amount from the UCF:
10000000.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:Медведівська територіальна громада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Медведівка,
Мельники,
Головківка,
Івківці,
Project description: Холодний яр - культурна столиця
#
14.
ID:4CAP21-28309
Project name:
Чотири ноти, що об'єднали світ. Тульчин - столиця Щедрика
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
10269387.00
The requested amount from the UCF:
7184992.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:Тульчинська міська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Тульчин, Вінницька область,
Project description: У 2022 році світ відзначає 145 – річчя з дня народження Миколи Леонтовича, українського композитора зі світовим ім’ям, автора обробки всесвітньо відомої мелодії «Щедрик» та 100 років американської прем’єри твору в концертній залі Карнегі хол, Нью Йорк. Саме у 1916 році з міста Тульчин – випурхнув той варіант пісні, який став головною Різдвяною піснею людства. «Колискою Щедрика» вважають історики маленьке місто Вінниччини, на території якого сьогодні розташовано музей – квартиру М.Д. Леонтовича та функціонує капела ім. Леонтовича, яку організував сам композитор в далекому 1919 році. Громада не лише змогла зберегти музично – історичну спадщину, а й здійснити низку заходів для популяризації імені Леонтовича. Наразі тульчинська громада стоїть перед системними викликами: вписатись в світовий культурний простір та потребує концептуального об’єднання реалізованих ініціатив. Проєкт «Чотири ноти, що об’єднали світ. Тульчин – столиця Щедрика» є культовим інноваційним креативним проєктом, який ставить за мету створення конкурентоспроможного культурно – туристичного кластеру, що пов’язаний із культурно – історичною ідеєю, яка відноситься до світової музичної спадщині. Ідеологія проєкту базується на чотирьох принципах креативної економіки: талант, технології, трансформації та традиції. Використовуючи внутрішні ресурси та простори, які мають бути ревіталізовані за методикою «культурної акупунктури» з нашаруванням ідеології «чотирьох Т», будуть вибудовані вертикальні та горизонтальні комунікаційні зв’язки, які об’єднають фахівців з наукової, музейної, public art та мистецької сфер із активним залученням мешканців громади та агентів культурних змін з України та закордону. Завдяки комплексному підходу по кожному з напрямків, включаючи компонент неформальної освіти, створиться ефект «культурної хвилі» та за результатами будє розроблено road map культурно – економічного розвитку громади, що вплине на формування єдиного культурного простору регіону, із власною айдентикою, високою пізнаваємостю, пост – проєктним активним життям та сталим позиціювання на культурно – туристичному ринку світу.
#
15.
ID:4CAP21-29467
Project name:
Талант всередині
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
14347350.00
The requested amount from the UCF:
10000000.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:Виконавчий комітет Калитянської селищної ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
смт. Калита, Броварський р-н,
с. Семиполки, Броварський р-н, Калитянська ОТГ,
с. Мокрець, Броварський р-н, Калитянська ОТГ,
с. Заворичі, Броварський р-н, калитянська ОТГ,
Project description: Проект «Talent inside» направлений на стимулювання почуття приналежності членів Калитянської ОТГ до їх спільного культурного простору. Серед жителів об’єднаної територіальної громади Калити дуже багато талановитих людей, серед них художники рідкісних технік, музиканти, актори, співаки, хори, мисткині. В кожному живе талант. Проект складається з ініціатив який містить збалансовану культурно-мистецьку програму з проектів різної направленості в кожному із них жителі села зможуть розкрити свої таланти, відчути свою приналежність до єдиного простору до єдиного ОТГ. Ряд цих ініціатив допоможе створити сприятливу атмосферу для подальшого розвитку ОТГ а й зародить певний єдиний імідж ОТГ, який можна презентувати не тільки на національному рівні, а й на міжнародному. Час продемонструвати культурний потенціал Калитянської ОТГ всій країні і світу . Додамо трохи сучасності за допомогою залучених спеціалістів, поєднаємо з місцевими талантами і отримаємо вибухову суміш!
#
16.
ID:4CAP21-30130
Project name:
Хотин - територія єдності
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
7143179.34
The requested amount from the UCF:
5000321.5
Competition type: Individual
Full name of the organization:Хотинська міська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Місто Хотин, Чернівецька область,
Project description: Проєкт “Хотин - територія єдності” має на меті популяризацію багатокультурної та багатонаціональної спадщини Хотинської громади, збереження національної локальної ідентичності. Створення культурних ініціатив та проведення культурно-мистецьких заходів, які дадуть змогу звернутися до спільного минулого народів, що проживали на території міста та громади, підвищити туристичну привабливість міста, стимулювати міжкультурний та міжнаціональний діалог. До реалізації проєкту окрім місцевих жителів, передусім з числа молоді, буде запрошено представників різних націй та проведено ряд культурно-мистецьких та просвітницько-наукових активностей: пленер художників, гастрофестиваль, музичні конкурси тощо. Реалізація даного проєкту дасть змогу залучити як і внутрішнього, так і зовнішнього туриста до громади, налагодити міжнародні зв’язки, відродити культурну пам’ять та відчути приналежність членів однієї громади до їх спільного культурного простору, посилити локальну ідентичність.
#
17.
ID:4CAP21-30177
Project name:
Верховинська Гуцульщина – мала культурна столиця
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
7014260
The requested amount from the UCF:
4914260
Competition type: Individual
Full name of the organization:Верховинська селищна рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Верховина і Криворівня, Івано-Франківська обл,
Верховина, Івано-Франківська обл.,
Project description: Осердям даного проекту являється ідея зібрання разом літераторів, театралів та інтелектуальної еліти України у місці, яке вони самі ж ще на початку 20 ст. назвали «Українські Афіни». «Зібрати разом» через вчитування, вникання і виконання їхніх творів у місцинах, де Іван Франко, Леся Українка, Михайло Коцюбинський, Гнат Хоткевич свого часу творили та черпали свої життєві сили і натхнення, а в жилах Параски Плитки-Горицвіт, Петра-Шекерика Доникового, Станіслава Вінценза текла наповнена Гуцульщиною кров, чим наскрізно пронизана їхня творча спадщина. У рамках проекту ми плануємо провести шість ініціатив, кожна з яких приурочена вище згаданим літераторам (Театральна платформа Гуцульщини 2022 приурочена творчості Параски Плитки-Горицвіт; освітня конференція та фестиваль “Коней, корів і квітів” завдяки творчості і життєвій позиції Петра Шекерика-Доникового; щорічний Міжнародний Форум Центральної і Східної Європи Via Carpatia і конференція Коло Вінценза; відома виставка-лабіринт “Franko from A to Z” буде привезена у Франкову Криворівню; «Лесина пісня» пакет культурних ініціатив театру української традиції «Дзеркало» та підсумком буде культурно-письменницька конференція “Письменницька ватра над Черемошем”. *У зв”язку з епідеміологічною ситуацією всі заходи планують просто неба open air з дотриманням всіх карантинних вимог.
#
18.
ID:4CAP21-30187
Project name:
«Chortkivnet.500» - мережа твоєї культури
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
7924233.00
The requested amount from the UCF:
5521353.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:Чортківська міська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Чортків, Тернопільська область,
Project description: "Chortkivnet.500" - мережа культурних ініціатив розростається у Чорткові зі швидкістю безпровідних цифрових технологій. Бо він, Чортків, готується вражати новими творчими форматами, гуртувати людей різних культур та епох, впливати на свідомість та мислення охоплених подіями малої культурної столиці: - Перший в Україні архітектурно-мистецький фестиваль «АрхіКультура», - Триденний театральний нон-стоп «Ви_СТАВИте Чортків», - «Літні FESTини» для команд сеньйорів з усієї України, - Військово-історична «Чортківська офензива», - МіжЛітПремія ім.Карла Еміля Францоза і це ще не все. Особливістю "Chortkivnet.500" стане «Чортківський мистецький фонд» - субгрантова програма для втілення найкреативніших місцевих мистецьких стартапів. А на згадку головні учасники подій повезуть з собою «Шмат Носса» - іменну статуетку двох лідерів міста. І кожен залишиться з носом!)
#
19.
ID:4CAP21-30291
Project name:
Білгород-Дністровський- місто, де живе історія
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
10908303
The requested amount from the UCF:
7634312
Competition type: Individual
Full name of the organization:Виконавчий комітет Білгород-Дністровської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Одеська область, місто Білгород-Дністровський,
Project description: Наш проект «Білгород- Дністровський – місто де живе історія» дозволить отримати унікальну можливість, об'єднавши зусилля творчої спільноти, зробити культурне життя більш насиченим, динамічним, продемонструвати світу стародавні архітектурні пам'ятники і оригінальні ідеї, підвищити престиж і залучити туристів в наше дивовижне місто. Гості та містяни зможуть зарядитися неймовірною енергією насиченого життя нашого краю: історичні і музичні фестивалі, змагання, ярмарки вина і місцевих продуктів, історичні реконструкції, концерти, fire- шоу,- зададуть темп життя в регіоні на весь рік. Головні події - унікальний свого роду, масштабний фестиваль античної культури « Тіра-Фест», аналога якого в Україну ще не було, всеукраїнський середньовічний фестиваль «Легенда про лицаря», вернісаж «оживших» муралів пам’яток архітектури «Жива історія», фестіваль технічних видів спорту «EXTREМMEX», на відновленої трасі міжнародного рівня, молодіжний фестиваль екстриму «Шибайголова» та багато іншого. Буде жарко, емоційно, цікаво, яскраво і смачно!
#
20.
ID:4CAP21-30357
Project name:
Реконструкція сільського будинку культури в с. Поворськ по вул. Київська, 41, Ковельського району, Волинської області
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
7000.000
The requested amount from the UCF:
4900.000
Competition type: Individual
Full name of the organization:Поворська сільська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
село Поворськ, Волинська область,
с. Козлиничі,
с. Пісочне,
с. Ситовичі,
с. Озерне,
с. Заячівка,
с. Світле,
с. Шкурат,
с. Луківка,
с. Гривятки,
Project description: Проектом передбачається проведення будівельно-монтажних робіт з укріплення стін, встановлення вікон та дверей, реконструкції шатрової покрівлі із застосуванням ефективної гідроізоляції та енергоощадних технологій, що забезпечить збереження приміщення та недопущення його руйнування. Пердбачається завершення реконструкції Будинку культури, потужністю на 300 посадкових місць; покращення матеріально-технічного стану закладу комунальної власності; поліпшення доступу населення із сільської місцевості до культурного простору; створення належних умов перебування як для працівників, так і відвідувачів.
#
21.
ID:4CAP21-30361
Project name:
Мала столиця на Великому озері
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
9901764
The requested amount from the UCF:
6951764
Competition type: Individual
Full name of the organization:Криничненська сільська рада Болградського району Одеської області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Криничне, Болградський р-н, Одеська область,
Новоозерне, Болградський район, Одеська область,
Project description: Криничне розташоване на березі найбільшого з Великих українських озер – прісні природніх водойм України (Ялпуг, Кагул, Кугурлуй, Катлабуг, Китай, Сафьян, Лунг, Картал), поруч із переправою через Дунай. Історично територія єконтактною зоною між цивілізаціями. Тут компактно проживають представники багатьох етносів. Культурно-історичне, екологічне, туристичне значення дестинації величезне, проте бракує єдиного стратегічного плану, що об’єднає зусилля державних, приватних, громадських інституцій. Дестинація приваблива не лише для українського туриста, але й для іноземного. Поєднання рекреації на берегах водних об’єктів, інфраструктури (шляхи, культурні об’єкти, підприємства харчової промисловості, сільськогосподарські ферми), культурно-історичних об’єктів міжнародного значення в межах одного центру в селі Криничне та промоція цього маршруту сприятимуть стійкому економічному зростанню відповідно до Стратегії розвитку регіону. Ключовим в питанні промоції є культурний простір з низки традиційних та мистецьких заході
#
22.
ID:4CAP21-30362
Project name:
Мій, твій, наш Красний Кут
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
7010173
The requested amount from the UCF:
4906820
Competition type: Individual
Full name of the organization:Краснокутська селищна рада Богодухівського району Харківської області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
смт. Краснокутськ, Харківська обл.,
с. Володимирівка, Краснокутської селищної ради, Харківської обл.,
с. Пархомівка, Краснокутської селищної ради, Харківської обл.,
с. Городне, Краснокутської селищної ради, Харківської обл.,
Project description: «Мій, твій, наш Красний кут» - це культурні ініціативи, об'єднані темою історії розвитку візуального мистецтва на Краснокутщині, які пов’язані з історичними постатями, які залишили значну культурно-мистецьку спадщину на території громади. Вони генерували особисту трансформацію через естетику та мистецтво, коли меценацтво відігравало особливу роль у встановленні статусу особи в своєму «красному куті», що вписується в особливість місцевого історичного контексту, де митці матимуть змогу реалізувати свою творчість та надихнутися новими сенсами в сучасній арт резиденції. Громада по-новому відкриє себе на мистецькій карті України та створить якісну основу для подальшого розвитку власного потенціалу й стимули для формування креативної економіки через мистецтво та культурну спадщину.
#
23.
ID:4CAP21-30401
Project name:
Тростянець на перехресті епох!
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
8144745.3
The requested amount from the UCF:
5284921.3
Competition type: Individual
Full name of the organization:Тростянецька міська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
місто Тростянець (Тростянецька міська територіальна громада, Охтирський район, Сумська область),
село Боголюбове (Тростянецька міська територіальна громада, Сумська область),
місто Охтирка (Сумська область),
Project description: Дана ініціатива спрямована на культурний розвиток малих міст Сумського регіону і поєднання спільних зусиль місцевої влади, бізнесу та населення, шляхом посилення існуючих фестивальних рухів та створення нових подієвих заходів, спираючись на наявність внутрішнього туристичного та історико-культурного потенціалу з метою створення позитивного іміджу, нових бізнес-можливостей та підвищення інвестиційної привабливості регіону через висвітлення історичних епох розвитку Слобожанщини та української нації в цілому. Портфель ініціатив тематично об’єднаний ідеєю популяризації історичної спадщини і розвитку, як внутрішнього так і зовнішнього туризму на основі спільної культурної спадщини, посилення співпраці та поглиблення міжнародних зав’язків, та побудову якісно нових відносин сконструйованих на історичній спадщині. Сьогодні як ніколи зростає роль колективної пам’яті: спогади про минуле виникають у соціальному, культурному, економічному та політичному аспектах.
#
24.
ID:4CAP21-30411
Project name:
"ЧУБИНСЬКИЙ АРТ ПРОЄКТ"
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
8272337.00
The requested amount from the UCF:
5768137.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:Бориспільська міська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
вся Україна,
м. Бориспіль,
міжнародні громади,
Project description: ЧУБИНСЬКИЙ АРТ ПРОЄКТ .Девіз проєкту: Пам’ятати і відроджувати, зберігати і примножувати.Основна мета – відродження етнокультурних традицій українського народу, збережених Павлом Чубинським, створення для дітей та молоді сучасної мультикультурної платформи для реалізації творчого спілкування і обміну досвідом, розкриття і підтримка нових талантів, популяризація сучасної української культури, розвиток туристичних краєзнавчих напрямів.
#
25.
ID:4CAP21-30422
Project name:
Кам'янецька громада, як центр перетину меридіанів культурної спадщини
LOT:
LOT 2. Small Capital of Culture
General budget:
9319840
The requested amount from the UCF:
6433440
Competition type: Individual
Full name of the organization:Кам'янецька сільська рада
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Кам'янецька ТГ,
Project description: Кам’янецька ОТГ – одна із небагатьох громад України, де комфортно і мирно проживає декілька етнічних спільнот, кожна з яких має свою культуру, традиції, світогляд. Метою є сприяння промоції та розвитку культури в рамках реформи децентралізації з урахуванням спроможності територіальної громади, потреб та інтересів її жителів. Стимулювання почуття приналежності жителів громади до їх спільного культурного простору, розвиток культурного туризму та підтримку місцевих культурних ініціатив.
#
26.
ID:4CAP31-27095
Project name:
«Книжкова столиця 2022» на веб порталі skillsedo.com
LOT:
LOT 3. Book capital of Ukraine
General budget:
1000000
The requested amount from the UCF:
700000
Competition type: contests.
Full name of the organization:ФОП Хома Л В
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Львів,
Project description: створення e-books та розміщення на платформі skillsedo.com
#
27.
ID:4CAP31-30395
Project name:
Харків - книжкова столиця 2022
LOT:
LOT 3. Book capital of Ukraine
General budget:
15070320.78
The requested amount from the UCF:
9990320.78
Competition type: Individual
Full name of the organization:Департамент культури Харківської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
Харків,
Project description: Проєкт передбачає проведення низки різноманітних ініціатив (портфель ініціатив) у рамках демонстрації відповідності Харкова високому званню Книжкової столиці України 2022, а саме: 1. Стимулювання розвитку книжкового буккросингу «Книговир», який передбачає обмін книжками між мешканцями міста, читачами, книголюбами через спеціальні стилізовані конструкції, розташовані по кільцю центру м. Харків — усього 20 конструкцій. 2. Реалізація на базі 72-х бібліотек конкурсу «Найкращий читач». Програма передбачає залучення до читання дітей та дорослих. 3. Проведення виставки стрит-арту «Вікна в світ книги». Стрит-арт буде пов’язаним із книгою та мотивами книжкових сюжетів, з портретами та цитатами письменників тощо. Розміщення 20 арт-об’єктів стрит-арту на будинках харківських вулиць або парканах, інших поверхнях. 4. Проведення пересувної події «Ярмарок на стільцях та стільчиках». Захід передбачає проведення книжкового ярмарку в густо заселених мікрорайонах Харкова. Ярмарок подорожуватиме на спеціально обладнаному, стилізованому книгомобілі. Загалом передбачається проведення 52 подій упродовж 6 місяців. 5. Проведення аукціону «Друге життя бібліотечного стільця». Стілець — головний атрибут будь-якої бібліотеки. Сидячи на бібліотечних стільцях, можна читати книги, можна слухати лекції і книжкові презентації, можна просто мріяти і вдихати приємний книжковий аромат. Благодійний аукціон відбуватиметься в мерії міста Харків у режимі офлайн та онлайн, під час події на торги виставлятимуться оновлені бібліотечні стільці, заздалегідь зібрані в закладах. Оновленням стільців, що будуть виставлені на аукціон, займатимуться молоді художники, студенти художніх закладів Харкова, які реставруватимуть та розфарбовуватимуть лоти. Отриманий від аукціону дохід буде використаний на оновлення бібліотечних фондів. 6. Проведення вуличного фестивалю «Книги на сцені». Програма фестивалю передбачає презентацію нових книжок різним аудиторіям у форматі авторських літературних читань, поєднаних з театралізованими імпрезами та музичною програмою, літературні конкурси та вікторини, ярмарок книжок за участю українських видавництв та інтерактивну театралізовану програму для гостей події. Фестиваль супроводжуватиме частування кавою та смаколиками. 7. Відкриття літературної кав’ярні на базі нової книгарні «Книголенд». Передбачено відкриття 3-х нових книгарень «Книголенд». В одній з нових книгарень буде відкрито літературну кав’ярню «Книжковий десерт». В літературній кав’ярні відбуватимуться книжкові події упродовж усього періоду реалізації проєкту.
#
28.
ID:4CAP31-30398
Project name:
"Чернівці - Книжкова столиця України 2022"
LOT:
LOT 3. Book capital of Ukraine
General budget:
12766557.84
The requested amount from the UCF:
8766048.00
Competition type: Individual
Full name of the organization:УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation:
місто Чернівці (Україна),
Project description: Мета проекту: збільшення популярності та доступності книги, культурно-мистецьких просторів, книгарень, бібліотек; поглиблення знань мешканців міста про історію книги в Чернівцях, головних дійових осіб, які творили колись й творять зараз літературний та видавничий процеси; промоції авторів та книжок сучасної української літератури, задоволення культурних потреб і амбіцій буковинців, зокрема, та українців, загалом, та залучення нових читацьких аудиторій; створення нових партнерств через співпрацю з видавництвами та письменниками та становлення культурного діалогу між містами та регіонами України та впровадження нових технологій для популяризації культурної спадщини для різних аудиторій, в тому числі для масових, що є важливим та в свою чергу робить можливими задіяти сферу креативних індустрій у роботі з культурною та літературною спадщиною регіону та відпрацювати нові кейси створення культурних продуктів та їх промо. Результати проекту: реалізовано сім ініціатив; профінансовано місцевою владою фонди публічних бібліотек; створено арт-об’єкт - мурал Ольги Кобилянської. У заходах проекту брали участь автори, письменники та перекладачі з України та з-за кордону (239 ос.); закордонні відвідувачі заходів та подій (500 ос.); культурні менеджери (50 ос.); провідні культурні інституції з України та з-за кордону (45 ос.); культурні оператори з України та з-за кордону (23 ос.); відвідувачі VR локації (3 тис. ос.); туристи (10 тис. ос).; населення міста Чернівці та Чернівецької області (122 тис. ос.); онлайн аудиторія (близько 3 млн. ос.).