+380 (44) 506 22 66 [email protected]

Program registery Cultural Capitals of Ukraine

#
ID
Project name
Rating
General budget
The requested amount from the UCF
LOT 1. Grand capital of culture
1.
ID: 3CAP11-5244
Project name: Проект культурно-мистецьких ініціатив «Діалог мовою мистецтва»
Rating: 448
General budget: 33110809.30
The requested amount from the UCF: 23136247.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Виконавчий комітет Маріупольскої міської ради
Cities of implementation: Маріуполь, Запоріжжя, Одеса, Дніпро, Чорономорськ, Миколаїв, Херсон, Україна, Николаїв,
Project description: Проект передбачає проведення в Маріуполі в 2020 році дванадцяти творчих ініціатив, які формують загальну культурну атмосферу, дають змогу спілкуватися з країною мовою сучасного українського мистецтва. Це масштабні фестивальні події та довготривалі культурні проекти з освітньою програмою, в результаті яких створюється інноваційний культурний продукт. Мета: інтегрування міста у єдиний український культурний простір, що об’єднує усіх українців через створення нових сенсів і спільних культурних цінностей; укріплення іміджу Маріуполя, як міста з розвиненою культурною і туристичною інфраструктурою, відкритого до діалогу, привітного до гостей з усіх куточків країни; створення сталого конкурентоспроможного культурного продукту, доступного для всіх та привабливого для розвитку культурного туризму.
2.
ID: 3CAP11-6783
Project name: Дніпро: Гравітація
Rating: 425
General budget: 33556633.75
The requested amount from the UCF: 23122799.55
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Дніпровська міська рада
Cities of implementation: місто Дніпро,
Project description: Дніпро: Гравітація “Дніпро: Гравітація” – мультидисциплінарний культурний проект, націлений на підсилення іміджу Дніпра та східної України, згуртування місцевої громади, розвитку культурного туризму, популяризації культурної спадщини та зміцнення позиції України на міжнародній культурній мапі. Проект об’єднає 13 унікальних місцевих ініціатив, щоб довести статус великої культурної столиці України. Тема проекту об’єднає рефлексію про космічне минуле Дніпра та його інноваційне майбутнє. В результаті проекту відбудуться фестивалі, форуми, освітні та культурні програми, як вже відомі так і новостворені, які поєднають музику, театр, медіа-арт, історію, сучасне мистецтво, літературу, космічну науку та архітектуру.
3.
ID: 3CAP11-7380
Project name: Вінниця - Велика культурна столиця України. Місто ідей
Rating: 391
General budget: 32500000.00
The requested amount from the UCF: 25000000.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Вінницька міська рада, ВМР
Cities of implementation: Місто Вінниця, Вінницька область,
Project description: Вінниця - Велика культурна столиця України. Місто ідей. Проект об’єднає культурних операторів – громадський сектор, місцеве самоврядування, бізнес, митців, громадян. Утворить спільний культурний контекст і простір. Ініціативи продемонструють новий рівень інфраструктури міста, утворять робочі зв’язки, атмосферу підтримки й довіри серед культурних, мистецьких, етнічних громад, всеукраїнських і міжнародних організацій та установ, які у подальшому разом здатні створити потужний сектор креативних індустрій. Увага до історичного, культурного, подієвого досвіду і його елементів формує сучасне обличчя міста. Подієва частина і публічна сторона усього проекту взаємодіють з містом і країною через внутрішню туристичну галузь, яка нині закладає підвалини майбутніх маршрутів, символів, історичних контекстів, сенсів, пам’яток. Вінниця не просто відкриває себе, а стає провідником до усього Поділля. Результатами проекту слід вважати отримані культурні надбання і унікальний досвід, інформаційні та медійні результати, що додаватимуть до лідерства міста за показниками якості життя та інвестиційного клімату, доступності, дружності до дітей такий важливий фактор, як культурно-мистецьке лідерство, як невід’ємний елемент всебічного розвитку громад. Крім того, подієва частина та її матеріальні результати покликані принести додану вартість бренду міста, упізнаваності архітектурних візитівок, сприятимуть подієвому і мистецькому туризму в розрізі його кількісних та якісних показників.
4.
ID: 3CAP11-5495
Project name: «Полтава – місто, з якого все починається»
Rating: 388
General budget: 16839850.06
The requested amount from the UCF: 11342608.60
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Полтавська міська рада
Cities of implementation: місто Полтава,
Project description: Серія культурно-мистецьких заходів «Полтава – місто, з якого все починається» – це новий культурний продукт створений на унікальній культурній спадщині, тому що Полтава , у першу чергу, історичне місто, але в той же час це сучасний продукт, який пропонує нові формати представлення культурного контексту: Тиждень театрального мистецтва у Полтаві «Home Fest»; Хакатон «Creative LAB»; Полтавська літературно-мистецька резиденція; Полтава 3d mapping. Основною метою проєкту є популяризація Полтави як «Культурної столиці України», підвищення кількості туристів у місті, промоція міста та залучення мешканців Полтави до сучасних досягнень українського мистецтва, а також формування конструктивного суспільного діалогу та залучення громадськості до формування порядку денного розвитку нашого міста.
5.
ID: 3CAP11-7095
Project name: NATURA KULTURA
Rating: 353
General budget: 36944356.89
The requested amount from the UCF: 24977417.60
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Департамент розвитку Львівської міської ради
Cities of implementation: Львів,
Project description: NATURA KULTURA - Природа - Культура - Місто. Інтегрує нову парадигму у культурну політику міста, використовуючи методологію "нового дизайну мислення", зберігаючи ідентичність, відтак надаємо можливості до формування більш якісного інноваційного культурного продукту та надаємо культурі роль основного "драйвера" усіх сфер розвитку міста, створюючи "місто доступне для всіх". #Natura_Kultura.Великий пікнік. Всі в сад! #VivaBotanica! #Пропаганда.Протест.Провокація. #Генії_з_мікрорайонів #Генпланкультури #ДеКультура #ParkLife #Тлум&Крам #ArtSaleLviv #Рецептори #Форум_критиків #Павільйон_спадщини #Літературна_резиденція #об'єднані_музикою #КультурГід #МайстерняМіста #MuseumCityLab #Жнива!Аграрії_і_художники
LOT 2. Small capital of culture
1.
ID: 3CAP21-5679
Project name: Фастів - місто єднання
Rating: 337
General budget: 26000000.00
The requested amount from the UCF: 15000000.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Cities of implementation: Фастів,
Project description: Місто Фастів, повз яке наприкінці ХVIII століття проходив кордон, що розділяв українців, 1 грудня 1918 року в результаті підписання Передвступного договору про об’єднання ЗУНР та УНР у одну соборну Україну, стало центром єднання. У 2020 році з метою промоції цілісного іміджевого образу Фастова, підсилення ролі культури у суспільному розвитку, планується створення культурного простору «Фастів – місто єднання» як осередку модернізації системи цінностей суспільства, спрямованих на міжкультурний діалог. В результаті очікується не лише реалізація портфелю ініціатив та розширення партнерства між стейкхолдерами та бенефіціарами на місцевому рівні, а й гуртування громадян України навколо ідеї прискореного соціально-культурного розвитку держави.
2.
ID: 3CAP21-6031
Project name: Славутич: ось [to beⁱ] країна!
Rating: 309
General budget: 15700000.00
The requested amount from the UCF: 10990000.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Відділ культури, національностей та релігій Славутицької міської ради
Cities of implementation: Київська область, м. Славутич,
Project description: Перезавантаження України-2020 у культурному та креативному сенсі ефективно у Славутичі – наймолодшому місті потужного урбаністичного та інтелектуального потенціалів, де генеруються нові ідеї, впроваджені амбітні ініціативи та є доступна інфраструктура. Проєкти «GOLDenFest» для літніх, «SESAM 2020 Poliklinika» для архітекторів, «Арт-резиденція «Семантичний сюрреалізм постмодернізму» для митців, «Золота осінь Славутича» для майбутніх медійників – еталонні у своїх секторах. Вони радо поєднають традиції та іновації, простір мистецтвознавців і культурологів, час для презентацій, виставок, діалогу нових учасників та гостей. Славутич: мала культурна столиця України, де панує легка атмосфера та тривкий смак нової країни, яка вся [to beⁱ] – тобі. Місто, створене «з нуля», завжди готове до експерименту!
3.
ID: 3CAP21-4669
Project name: "Чугуїв - намисто мистецтв, що заворожую туристів"
Rating: 302
General budget: 1266692.5
The requested amount from the UCF: 780092.5
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Чугуївська міська рада Харківської області
Cities of implementation: Місто Чугуїв Харківської області,
Project description: Місто Чугуїв Харківської області відоме світу як батьківщина видатного живописця Іллі Рєпіна. Чугуїв – столиця живопису України. Адже, другий рік поспіль місто підтверджує цей статус завдяки реалізації культурно-мистецьких проєктів конкурсу «Малі міста – великі враження». Чугуїв розвивається не тільки як культурний осередок, а й як туристичне місто. Відповідно до стратегічного напрямку міста – створити модерний, креативний культурно-туристичний простір, проєкт «Чугуїв – намисто мистецтв, що заворожує туристів», націлений створити взаємозв’язок між видами мистецтва за допомогою культурного надбання минулих поколінь та сучасних технологій, розкрити новий подих культури – наповнити культурну спадщину життям мистецтв. Заходи в рамках проєкту створять потужні найдивовижніші враження, які стануть знаковими подіями не тільки за місцем їх заснування, а й подією всієї країни. Це сприятиме зростанню іміджу країни та підвищить культурно-мистецьке освідомлення населення
4.
ID: 3CAP21-1898
Project name: Коломия єднає емоціями
Rating: 280
General budget: 15081486.00
The requested amount from the UCF: 10409510.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: КОЛОМИЙСЬКА МІСЬКА РАДА
Cities of implementation: м.Коломия (Івано-Франківська область), м.Радівці (Румунія),
Project description: «Коломия-єднає», саме таке лого обрано об’єднаною територіальною громадою міста. Та наша громада об’єднана не тільки територіально, але і в культурно-мистецькому напрямку невидимими зв’язками - емоціями. Саме тому проект «КОЛОМИЯ ЄДНАЄ ЕМОЦІЯМИ» має на меті збереження і примноження культурно-мистецьких продуктів , що ідентифікують об’єднану територіальну громаду міста Коломиї, як центру національної культури. Портфель наших ініціатив розділений на 3 напрямки: збереження культурних надбань (SOUL EMOTIONS), створення сучасних продуктів(MODERH EMOTIONS) та об’єднання всіх зацікавлених сторін (UNITED EMOTIONS), в рамках яких передбачено втілення 18 культурно-мистецьких ініціатив.
5.
ID: 3CAP21-5054
Project name: Опішня надихає творити
Rating: 261
General budget: 15000000
The requested amount from the UCF: 10500000
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Опішнянська селищна рада
Cities of implementation: смт Опішня, Полтавська область,
Project description: Проект включає в себе дослідження та відродження елементів Опішнянської культурної спадщини та створення і популяризацію культурно-атрактивних просторів для розвитку креативного підприємництва та туризму Опішнянської ОТГ. Результатами проекту буде створення науково-дослідницьких та просвітницьких центрів, резиденцій, на базі яких будуть організовані етнографічні та археологічні експедиції для вивчення місцевої культурної спадщини, збору та систематизації матеріалів, що будуть широко популяризовані шляхом публікацій в друкованих виданнях, інтернет-мережі, відео- та фото-продукції. Реалізація проекту стимулюватиме створення приватних музеїв-садиб, історико-археологічних комплексів, етнографічних та ландшафтних парків, інклюзивних та мистецьких практик, культурно просвітницьких ініціатив та креативного підприємництва.
6.
ID: 3CAP21-6692-2
Project name: Культурно-дозвіллєвий простір "Щедрик "
Rating: 248
General budget: 13500000
The requested amount from the UCF: 9450000
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Покровської міської ради Донецькоъ області
Cities of implementation: Покровськ, Донецька область, м. Покровськ, Донецької обл.,
Project description: Створення культурно-дозвіллєвого простору «Щедрик» та проведення комплексу культурно-мистецьких заходів, які ґрунтуються на історичній основі (з 1904 по 1908 роки в пристанційному селищі Гришине жив і творив видатний композитор Микола Леонтович, автор всесвітньовідомої композиції «Щедрик», символу Різдва та культурної візитівки України. Саме Микола Дмитрович заклав основу культурного життя міста Покровськ, де було створено перший в Україні робітничий хор працівників залізниці) Реалізація даного проекту сприятиме розвінчанню міфу про Донбас, як виключно промисловий регіон, «всесоюзну кочегарку», підвищить привабливість Донеччини в туристичному плані, сприятиме розвитку туристичного культурного рівня громади та національній само ідентифікації мешканців Донеччини. Мета проекту: популяризація культурно-мистецької спадщини Миколи Леонтовича, використання імені цього видатного композитора при брендуванні міста Покровськ, що надасть можливість Донеччині через культурну дипломатію досягнути економічної незалежності шляхом створення різноманітних локацій історично-пізнавального, освітньо-мистецького, туристично-спортивного характеру. Завдання проекту: - створити культурно-мистецький простір для дозвіллєвого, економічного, просвітницького, мистецького розвитку інфраструктури міста з використанням коштів від різних донорів, - згуртувати громаду в реалізації проектних напрямів, залучивши різні категорії за віком, фахом, соціальним статусом. В результаті реалізації проекту на постійній основі будуть впроваджені культурно-мистецькі заходи: - проведення конкурсів - музичних фестивалів - історико-краєзнавчих конференцій - мистецьких резиденцій, історичних реконструкцій та івентів іншого напрямку - автобусних та пішохідних туристичних екскурсій
7.
ID: 3CAP21-6610
Project name: Підвищення культурної туристичної привабливості міста Переяслава з облаштуванням маршруту "Україна 1187"
Rating: 198
General budget: 813680.00
The requested amount from the UCF: 70
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Переяславська міська рада
Cities of implementation: місто Переяслав,
Project description: Підвищення культурної привабливості міста з облаштуванням туристичного маршруту «Україна 1187» надасть можливість збільшити кількість туристів, зберегти історико-культурні пам’ятки, популяризувати місто, з яким пов’язана перша назва краю Україна. Враховуючи те, що територія пам’ятного знаку знаходиться у центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою, перенести на нове місце (до пам’ятного знаку першої згадки назви краю Україна) діючі фестивалі і в новій якості та започаткувати нові події патріотичного спрямування, проведення креативних подій, культурно-спортивних заходів. Зокрема, започаткувати відкриття туристичного сезону Київщини
8.
ID: 3CAP21-5706
Project name: Створення комплексної системи розвитку культурно-туристичної галузі Карлівщини «Круті схили та загадкові пагорби Карлівки»
Rating: 154
General budget: 6542500.0
The requested amount from the UCF: 4579750.0
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Карлівська міська рада Полтавської області
Cities of implementation: м. Карлівка Полтавської обл.,
Project description: Збереження та розвиток історико-культурного та духовного надбання Карлівщини, підтримка національно-патріотичного та духовного виховання молоді та проведення культурно-просвітницьких заходів на крутих схилах міста Карлівки, де, зокрема розташовані загадкові пагорби, створення яких достеменно невідомо. З метою збереження, вивчення і примноження культурної спадщини регіону. Реалізація проекту спонукатиме до покращення благоустрою садиб, вулиць, в цілому міста; стимулюватиме розвиток соціальної інфраструктури, справлятиме позитивний вплив на відродження і розвиток місцевих народних звичаїв, промислів, пам’яток історико-культурної спадщини.