Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Вітчизняна музична індустрія відіграє надважливу роль у представленні України за кордоном, адже музика говорить мовою, яку розуміють без перекладу. Саме тому українська культура зараз не може лишатися осторонь війни. Кожен представник сектору повинен творити усвідомлено, зважаючи на контекст країни, і нести відповідальність за свій продукт.
На цьому наголосила виконавча директорка Українського культурного фонду Анастасія Образцова в межах національного форуму-діалогу «Українська музична індустрія: слухай, захищай своє».
Захід, що відбувся у Києві 1 травня, зібрав відомих авторів та виконавців, очільників профільних урядових інституцій, галузевих стейкхолдерів та експертів. Організаторами виступили Офіс президента, Міністерство культури та стратегічних комунікацій, Міністерство економіки та український IP офіс.
«Україна зараз активно інтегрується з ЄС. Угода про асоціацію, спільні ринки – усе це важливо. Але емоційний зв’язок народжується не з офіційних документів, його творить і музика. Бо не закохуються в єдиний цифровий ринок чи єдині митні тарифи – закохуються в наші пісні. Саме наші виконавці роблять Україну впізнаваною та близькою», – сказала Анастасія Образцова під час панельної дискусії «Як протистояти російській музичній експансії: проблеми та рішення».
Виконавча директорка УКФ зазначила, що в цьому протистоянні першочергова задача Фонду знайти й максимально сприяти фінансовій підтримці митців, тим самим невпинно генеруючи якісний український контент, що витіснить російський.
«Лише за останні роки УКФ підтримав більш ніж 140 проєктів у сфері аудіального мистецтва на суму понад 91 мільйона гривень. Серед них – створення нової української музики, записи альбомів, міжнародні тури, фестивалі, освітні програми для музикантів. Більшість з цих проєктів орієнтовані саме на популяризацію україномовного контенту. До прикладу, хіп-хоп гурт "Танок на майдані Конґо" за підтримки УКФ представив соціальний проєкт "Вдома", а рок-гурт "Фіолет" змогли видати альбом "Сила"», – додала очільниця Фонду.
Вона нагадала, що невдовзі Фонд оприлюднить результати відбору за конкурсом «Культурний штурм» – спільної ініціативи УКФ та 3 ОШБр, в межах якої надійшло майже 400 мілітаріпроєктів.
«Ми не сподівалися, що "Культурний штурм" буде настільки популярним і заявників буде так багато. Наша співпраця з військовими – доказ того, що жодна сфера сьогодні не існує поза контекстом війни. Все створене зараз має зважати на реальність, у якій ми живемо. Для нас контент – це культура. А контекст, у якому ми творимо й діємо, – це війна. І саме через культуру ми осмислюємо, проживаємо та фіксуємо цей досвід. Кожен новий україномовний трек, кожен концерт, кожен реліз повинен стати відповіддю на наш головний виклик часу – війну», – підсумувала Анастасія Образцова.
Нагадаємо, Український культурний фонд (УКФ) – державний інвестор розвитку культури та креативних індустрій України. Інституція заснована у 2017 році на підставі Закону України «Про Український культурний фонд». Підтримка проєктів здійснюється на конкурсних засадах в межах семи секторів: аудіальне мистецтво, візуальне мистецтво, аудіовізуальне мистецтво, культурна спадщина, літературна справа, перформативне та сценічне мистецтво, культурні та креативні індустрії. Упродовж восьми років своєї діяльності УКФ підтримав 2951 проєкт. Сума інвестованих коштів у них становить понад 2 млрд грн, а кількість охопленої аудиторії – 56 млн осіб.
Категорія: Статті