Реєстр програми Ґранд подія

#
ID
Назва проекту
Рейтинг
Загальний бюджет проекту
Запитувана сума від УКФ
ЛОТ 1. Масштабні культурні проекти
1.
ID: 5GRAND13-03085
Назва проекту: Триєнале сучасного мистецтва. УКРАЇНСЬКИЙ ЗРІЗ. «У ГЛИБОКОМУ ЧАСІ»
Рейтинг: 282
Загальний бюджет проекту: 2873770
Запитувана сума від УКФ: 1923770
Завантажити грантову угоду 5GRAND13-03085
Тип конкурсу: Міжнародний
Культурний сектор: Візуальне мистецтво
Повна назва організації: Громадське об’єднання Галицького району міста Львова «Вірменська – тридцять п’ять»
Міста реалізації: Львів (Україна), Каунас (Литва),
Опис проекту: Триєнале сучасного мистецтва «УКРАЇНСЬКИЙ ЗРІЗ» це спільна виставка не менше 15-ти українських проєктів, яка відбудеться восени 2022 року у Львові і в Каунасі (Литва) в рамках річної програми Європейського Союзу «Каунас - Європейська столиця культури 2022». За концептуальною складовою «У ГЛИБКОМУ ЧАСІ» проєкт має на меті представлення та критичний огляд сучасного українського мистецтва, посилення міжнародної співпраці між митцями, дієвцями культури та креативних індустрій. Проєкт є мистецьким дослідженням сучасного стану, взаємодії та взаємовпливу між людським, технологічним і природним. Портфель із двох виставок доповнюють дискусійні, промоційні та інформаційні події із загальним охопленням аудиторії понад 70 тис осіб.
2.
ID: 5GRAND11-02725
Назва проекту: XIX Всеукраїнський благодійний дитячий фестиваль «Чорноморські Ігри»
Рейтинг: 279
Загальний бюджет проекту: 7139311.36
Запитувана сума від УКФ: 4994729.00
Завантажити грантову угоду 5GRAND11-02725
Тип конкурсу: Індивідуальний
Культурний сектор: Культурні та креативні індустрії
Повна назва організації: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАВРІЙСЬКІ ІГРИ»
Міста реалізації: Херсонська обл., м.Скадовськ, м. Київ,
Опис проекту: У Фестивалі беруть участь громадяни України від 6-ти до 16-ти років , в т.ч. з тимчасово окупованих територій. До складу журі входять відомі фахівці музичної індустрії та мас-медіа. Участь для конкурсантів є безкоштовною. Результати: конкурсанти-понад 2000 тис, глядачі open air-60 тис, телеаудиторія- понад 3 млн, інтернет аудиторія- 2 млн, висвітлення: 250 публікацій та 35 сюжетів в ЗМІ. Мета: Знайти талановитих дітей, надавати їм можливість для творчої реалізації; Ознайомити широкий загал з талановитими дітьми України за допомогою усіх видів комунікацій; Обмін досвідом між досвідченими фахівцями музичної галузі, та тими, хто лише стає на цей шлях; Сприяння розвитку української музичної індустрії;