Як стати експертом УКФ

З 2 жовтня 2023 року розпочався конкурс із добору експертів до складу експертних рад Фонду для забезпечення прозорого та ефективного відбору проєктів, що реалізовуватимуться за підтримки Українського культурного фонду у 2024 році.

Кінцевий термін: 3 листопада 2023 року (18:00 год за київським часом).

УКФ запрошує досвідчених фахівців у галузі культури та креативних індустрій, які мають досвід роботи у відповідних секторах культури долучитися до експертних рад.

У грантовому сезоні 2024 року експертні ради продовжують формуватимуться за секторами культури та мистецтв, який відповідає фаху або досвіду роботи кандидата:

  • візуальне мистецтво;
  • аудіальне мистецтво;
  • аудіовізуальне мистецтво;
  • перформативне та сценічне мистецтво;
  • культурна спадщина;
  • літературна справа;
  • культурні та креативні індустрії (кроссекторальні проєкти).

Вимоги до кандидата в експерти УКФ:

  • освіта (не нижче другого рівня);
  • досвід професійної діяльності у відповідному секторі культури та мистецтв не менше п'яти років;
  • досвід управління проєктами не менше трьох років; 
  • досвід бюджетування проєктів не менше трьох років;
  • досвід оцінки проєктів у культурно-мистецькій сфері не менше трьох років;
  • знання ділової української мови;
  • бездоганна ділова репутація (відсутність ризиків, які можуть вплинути на репутацію Фонду, внаслідок професійної та/або публічної діяльності кандидата).

Відбір кандидатів до експертних рад відбувається відповідно до Положення про Комісію з добору експертів та організації роботи експертних рад Українського культурного фонду та Положення про Комісію з добору та організацію роботи експертів експертних рад Українського культурного фонду.

Для подачі документів на конкурс необхідно:

1. Ознайомитися з порядком роботи експертів експертних рад Фонду та з переліком документів ви можете у Положенні про експертні ради Українського культурного фонду:

  • Підписана заява (посилання на заяву).
  • Згода на обробку персональних даних (посилання на заяву).
  • Мотиваційний лист.
  • Фахове резюме.
  • Документ, що посвідчує особу.
  • Копія ІПН.
  • Документи, що підтверджують вищу освіту.
  • Документи, що підтверджують вищу профільну освіту (за наявності).
  • Рекомендаційні листи про досвід ефективного управління проєктами від установ Національної академії наук України, Національної академії мистецтв України, закладів вищої освіти (IV рівня акредитації), національних творчих спілок, які здійснюють діяльність у секторах культури і мистецтв (за наявності).
  • Наукове та/або почесне звання у відповідному секторі культури (за наявності).
  • Документи, що підтверджують додаткову неформальну профільну освіту (школи, курси, тренінги, семінари, які підтверджуються відповідними документами) (за наявності) з вебпосиланнями на освітні установи та організації, де було отримані ці документи.
  • Державні нагороди, премії, відзнаки, лауреатство на всеукраїнських та/або міжнародних фестивалях і конкурсах у відповідному секторі культури (за наявності).

Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом українською, завірені бюро перекладів або нотаріально.

2. Підготувати та підписати ці документи, конвертувати/відсканувати їх у формат PDF.

3. Подати документи на конкурс з добору експертів, заповнивши анкету (посилання на анкету). При заповненні анкети, потрібно вказувати своє ПІБ українською мовою (без використання латиниці та творчих псевдонімів).

Звертаємо увагу! Експертам попередніх років також необхідно заповнити анкету.

У разі виникнення питань, звертайтеся в експертний відділ Українського культурного фону: [email protected]