Program registery Culture. Tourism. Regions.

#
ID
Project name
LOT
General budget
The requested amount from the UCF
# 1.
ID: 3REG1-0777
Project name: #OdesaFilmFun
LOT:
General budget: 505905
The requested amount from the UCF: 499680
Competition type: Individual
Full name of the organization: ГО "Сприяння Міжкультурному Співробітництву (СМС)"
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Одеса,
Project description: Культурний маршрут "#OdesaFilmFun" покаже туристу як провести час Одесі весело та дізнатися цікавинки про кіно сучасного та минулого
# 2.
ID: 3REG1-0850
Project name: Унікальні туристичні маршрути «Пізнай Ужгород» в інтерактивних листівках з аудіо-гідами.
LOT:
General budget: 499911.50
The requested amount from the UCF: 499911.50
Competition type: Individual
Full name of the organization: Громадська організація «Щасливі діти»
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Місто Ужгород, Закарпатська область.,
Project description: Мета проєкту – заохотити дорослих та дітей до пізнання історико-культурної спадщини старовинного Ужгорода, сприяти покращенню туристичної привабливості міста та збільшенню кількості туристів шляхом створення конкурентоспроможного культурного продукту: сувенірного набору листівок з тематичними маршрутами для прогулянок містом «Пізнай Ужгород» та аудіогідів до них. Кожна листівка - історичний путівник пам’ятками культурної та архітектурної спадщини старовинного Ужгорода з цікавими запитаннями і завданнями. Над проєктом працюватимуть відомі екскурсоводи, художники, дизайнери, журналісти та культурні діячі. Різні тематичні маршрути сприятимуть збільшенню туристичних атракцій міста, а також часу перебування гостей у місті, популяризації історико-культурної спадщини. Завдяки креативному дизайну і легкій подачі інформації, а ще – додатку з аудіогідом, листівки зацікавлять дорослих і дітей. Сувенірні набори будуть видані українською та англійською мовами, що сприятиме географічному розширенню аудиторії проєкту.
# 3.
ID: 3REG1-0914
Project name: «Гуцульська ватра» фольк-фешн фест 2020
LOT:
General budget: 405040
The requested amount from the UCF: 405040
Competition type: Individual
Full name of the organization: Феєр Ганна Іванівна, фізична особа-підприємець
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Село Тур‘я Пасіка,
Project description: «Гуцульська ватра» фольк-фешн фест 2020 - це фестиваль, присвячений збереженню гуцульських традицій Закарпаття, який проходить в рамках святкування Івана Купала на одному з кращих курортів Закарпатської області. Нова інтерпритація традиційного гуцульського вбранння закарпатців в колекції «Спадщина» покликана продемонструвати розвиток гуцульської моди. Яскравим доповненням показу-перформансу буде виступ фольклорних колективів разом з піснями, танцями і хороводами. Виставка-продаж прикрас ручної роботи закарпатських майстринь та майстер-клас по гуцульським буденним, святковим і весільним зачіскам не просто знайомить з гуцульськими традиціями як із важливою складовою національної ідентичності, а й допомає інтегрувати гуцульським трендам зі столітньою історією в сучасне життя. Мета проекту допомогти регіонам Закарпаття розвиватися, вражати себе і цілий світ унікальною культурою через переосмислення, імпровізацію та трансформацію традицій. Результати: гуцульська мода Закарпаття стає більш відкритою та інтернаціональною, гуцульські тренди в найближчий час впевнено крокують подіумами, збільшено потік внутрішніх туристів, привернута до Закарпаття увага іноземних гостей, колекція створена в рамках проекту продовжує приносити свої дивіденди місцевій громаді.
# 4.
ID: 3REG1-1117
Project name: Невицький замок - історії забутих предків
LOT:
General budget: 548140.00
The requested amount from the UCF: 498140.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГОРОДСЬКЕ РАЙОННЕ АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ"
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: с. Кам'яниця, Ужгородський район, Закарпатс, он,
Project description: Метою проекту є проведення фестивалю-промоції туристичного продукту, пов'язаного з історією та середньовічною культурою Невицького замку. У результаті буде розроблено та популяризовано комплекс туристичних послуг, які будуть надаватися громадами та підприємцями сіл Кам'яниця, Невицьке та інших населених пунктів поблизу пам'ятки архітектури - Невицький замок
# 5.
ID: 3REG1-3573
Project name: Промоція туристичного потенціалу старовинного міста Ізмаїл
LOT:
General budget: 498194.06
The requested amount from the UCF: 497354.06
Competition type: Individual
Full name of the organization: Громадська організація "Придунайський центр громадських ініціатив"
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Ізмаїл,
Project description: Проект спрямовано на підвищення інтересу українських та іноземних туристів до міста Ізмаїл, яке зосередило у собі історію різних культур, традицій, історичних періодів, починаючи з 16 сторіччя. Результатом проекту має стати забезпечення легкого доступу до інформації про туристичні маршрути міста та найцікавіші пам'ятки, та покращення туристичної навігації.
# 6.
ID: 3REG1-4220
Project name: Інтерактивна туристична мапа Західної Одещини (І-мапа)
LOT:
General budget: 483468
The requested amount from the UCF: 483468
Competition type: Individual
Full name of the organization: Фізична Особа Підприємець Онищенко Юрій Борисович
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: м. Рені, Одеська область, с. Виноградівка, Болградський район, Одеська область, с. Владичень, Болградський район, Одеська область, с. Кислиця, Ізмаїльський район, Одеська область, с.Котловина, Ренійський район, Одеська область, с. Криничне, Болградський район, Одеська область, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область, с. Новосільське, Ренійський район, Одеська область, с. Орлівка, Ренійський район, Одеська область, с. Табаки, Болградський район, Одеська область,
Project description: Мета - створити туристичний продукт, графічний інформаційний ресурс: «Інтерактивна туристична мапа Західної Одещини» (І-мапа). Результати проекту: інформаційний веб-ресурс, єдина промокампанія Західної Одещини, що збільшить інтерес до визначеного регіону. Цифрове рішення - мапа, яка включає серію відео-сюжетів, що продемонструють привабливість регіону для розвитку місцевого підприємництва. Це перший інформаційний ресурс, де місцеві провайдери послуг можуть запропонувати свої послуги і надати необхідну інформацію щодо локацій. Проект передбачає дослідження та впровадження рішень наступних проблем регіону: відсутність надійних інформаційних ресурсів для самостійного туризму до Західної Одещини; незадіяний потенціал територіальних та людських ресурсів задля розвитку місцевого підприємництва; низька спроможність генерації культурних продуктів, пошуку методів просування.
# 7.
ID: 3REG1-4468
Project name: Інноваційний культурний маршрут “Шлях Закарпатського живопису”
LOT:
General budget: 498572
The requested amount from the UCF: 498572
Competition type: Individual
Full name of the organization: Громадська організація “Культурна платформа Закарпаття”
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Закарпатьска область,
Project description: Культурний маршрут “Шлях Закарпатського живопису” має на меті розповісти про Закарпатську школу живопису — живописну традицію, що сформувалася на Закарпатті у 1920-50-х рр. на засадах західноєвропейського малярства початку ХХ ст. та естетики народного мистецтва регіону. Ідея проекту полягає у тому, щоб створити перший культурний маршрут місцями пейзажного малювання засновниками Школи Закарпатського живопису на території Закарпаття. Результатом проекту стане перша монографія Школи Закарпатського живопису, курс лекції, сітка піших туристичних маршрутів, VR 360/180 фото про середовища малювання засновниками школи на території Карпат та веб-ресурс про проект, що міститиме інформацію про маршрути, художників та майстер-класи з малювання пейзажів.
# 8.
ID: 3REG1-4528
Project name: Мистецький фестиваль "Веселкове рандеву: європейський стиль"
LOT:
General budget: 644430
The requested amount from the UCF: 497610
Competition type: Individual
Full name of the organization: Доброславська селищна рада Лиманського району Одеської області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: смт Доброслав, Лиманський район, Одеська область,
Project description: Мистецький фестиваль «Веселкове рандеву: європейський стиль» в Доброславі проходить четвертий рік поспіль в рамках святкування Днів Європи в Україні і вже зарекомендував себе як яскравий мультикультурний захід із широкою географією та охопленням аудиторії. Щороку фестиваль відвідують гості з різних куточків України, а з 2019 року – і країн Європи: Болгарії, Грузії, Латвії. Проект ставить на меті збереження, поширення, актуалізацію та популяризацію української культури в світі; сприяння взаємному розвитку, пізнанню та збагаченню культур України та Європи через мистецтво, традиції, ремесла; стимуляції міжнародного діалогу, обміну мистецьким досвідом; пошуку, розвитку та підтримці нових талантів; становленню позитивного іміджу Доброслава як туристичної принади півдня України.
# 9.
ID: 3REG1-4630
Project name: Культурний маршрут «Село Дерцен»
LOT:
General budget: 495145.00
The requested amount from the UCF: 495145.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Адаменко Світлана Іванівна
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Дерцен, Закарпатська,
Project description: Дослідження та систематизація інформації про село Дерцен у сферах: історії, фольклору, народним танцям та пісням, народним ремеслам, гастрономії та напоям, образотворчому мистецтву, культурної матеріальної і нематеріальної спадщини тощо, з метою їх збереження і популяризації серед мешканців області, українських і іноземних туристів. Результатами проекту мають бути: покращення обізнананості про туристичні родзинки села, збільшення відвідуваності села туристами, розвиток зелених садиб для розміщення туристів, туристичні програми та екскурсії до села, демонстрація необхідності відродження культурного фольклорного фестивалю «Дерцен фест», інтерактивних ремесел і культурних традицій.
# 10.
ID: 3REG1-4647
Project name: Квест-день в Ізмаїлі
LOT:
General budget: 392050.00
The requested amount from the UCF: 392050.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Ізмаїл, Одеська область,
Project description: Формування інтерактивного туристичного продукту «Квест-день в Ізмаїлі» шляхом підготовки і проведення блог-турів. В результаті проекту буде сформована команда молодіжного клубу «Фанів Ізмаїлу» розробка разом із учнями 9-11 класів та студентів ІДГУ, технікумів програми квесту, який буде запропоновано гостям міста, як туристичний продукт. Для популяризації продукту будуть створені сторінки в соцсітях, розроблені та розповсюджені поліграфічні матеріали, до рекламування квесту залучимо блогерів та журналістів українських ЗМІ, які відвідають Ізмаїл та ознайомляться з продуктом під час масштабних святкових заходів на День міста. В якості призів за проходження квесту буде розроблена та вироблена сувенірна продукція – сумки, чашки, ручки.
# 11.
ID: 3REG1-4819
Project name: Фестиваль “ЗЕРНО”
LOT:
General budget: 1342754
The requested amount from the UCF: 499975
Competition type: Individual
Full name of the organization: Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Фестиваль проходитиме в селі Коси, Одеської області. Планується, що кожного року фестиваль проводитиметься в одному із сіл Куяльницької об’єднаної територіальної громади.,
Project description: Фестиваль “ЗЕРНО” – це проект націлений на розвиток туристичного та креативного потенціалу Куяльницької ОТГ Одеської області, завдяки підтримці локального бізнесу, спільноти народних майстрів та промоції нематеріальної культурної спадщини. Під час фестивалю планується низка заходів: проведення масових традиційних обрядів, пов’язаних зі збором та виготовленням хліба, фудкорт від локальних виробників, виставка-ярмарка народних майстрів та ремісників, музична програма, виставка-презентація туристичного потенціалу сел Куяльницької ОТГ “СпадОК!” та семінар для проектних менеджерів ОТГ зі всієї України. Планується, що фестиваль буде щорічним та проходитиме кожного разу у новій локації. Місце проведення заходу 2020 – село Коси, очікувана кількість відвідувачів – 10000 осіб.
# 12.
ID: 3REG1-4903
Project name: Віртуальний музей та 3-D модель Пам’ятки археології національного значення городище «Антічна Тіра"
LOT:
General budget: 500000
The requested amount from the UCF: 500000
Competition type: Individual
Full name of the organization: Комунальне підприємство « Акермантурінвест»
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Одеська область, місто Білгород-Дністровський,
Project description: Проект передбачає здійснення комп’ютерної реконструкції та створення 3-D моделі пам’ятки археології національного значення городище «Антічна Тіра» — одного з найстаріших городищ Європи. Багаторічні археологічні дослідження дозволили відокремити періоди функціонування,- з V в. до н.ст. по теперішній час що дає можливість відобразити динаміку планувальної структури та трансформацію духовної і матеріальної культури за 2,5 тисячі років. Реконструкція та комп’ютерне моделювання дадуть змогу продемонструвати, як виглядало місто на різних етапах функціонування (екстер’єр, інтер’єр жителів та виробничих будівель). На основі 3-D моделей окремих артефактів можна буде показати асортимент та технології давніх промислів та ремесл. За допомогою 3-D принтера будуть створені фізичні аналоги макету міста та знахідок.
# 13.
ID: 3REG1-5028
Project name: Міжкультурний поліетнічний ярмарок "Шпаків шлях"
LOT:
General budget: 700287.34
The requested amount from the UCF: 499795.34
Competition type: Individual
Full name of the organization: Відділ культури і туризму Кодимської районної державної адміністрації Одеської області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: м. Кодима, Одеська область, с. Пиріжна, Кодимський район, Одеська область, с. Івашків, Кодимський район, Одеська область, с. Шершенці, Кодимський район, Одеська область, с. Загнітків, Кодимський район, Одеська область, с. Будеї, Кодимський район, Одеська область, с. Круті, Кодимський район, Одеська область, с. Попова Гребля, Чечельницький район, Вінницька область,
Project description: Влаштування поліетнчного ярмарку "Шпаків шлях" на честь відкриття нового туристичного маршруту на старовинному торговому шляху.
# 14.
ID: 3REG1-5053
Project name: "Чумацький шлях" частина друга "Земля"
LOT:
General budget: 2241929.00
The requested amount from the UCF: 474000.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Управління культури, молоді, спорту та туризму виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: село Корсунці Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області,
Project description: Основною метою проекту є створення нової всеукраїнської локації для обє'днання людей.Привернення уваги до історичної , культурної , ландшафтної спадщини Куяльницького лиману, з перспективою розвитку інфраструктури і туристичних напрямків регіону. "Чумацький шлях" частина друга має назву "Земля", земля - як територія, як спадок, як дім, як місце де живе коріння, як те, що годує тіло і серце. результатом проекту стане об'єднання громади завдяки спільним діям, у проведенні та підготовці фестивалю. Створення позитивного іміджу громади. Просування Красносільської ОТГ у туристичному напрямку, завдяки проведенню фестивалю на курортному , мальовничому березі Куяльницького лиману.
# 15.
ID: 3REG1-5222
Project name: Цифрові культурні маршрути. Інструмент з розвитку туристичного сектору.
LOT:
General budget: 540040.00
The requested amount from the UCF: 489780.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ГРАНТОВИЙ ОФІС «ОДЕСА 5Т»
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: м. Одеса,
Project description: Мета проекту: вирішити проблему щодо відсутності єдиного концептуального інструменту з промоції культурного та туристичного секторів м.Одеси. Як наслідок, відсутність кооперації між органами місцевої влади, підприємцями, представниками культурної індустрії та мешканцями міста. Це призводить до підходу «кожен сам за себе», відсутності єдиної маркетингової стратегії міста, зниження привабливості міста поза сезоном, низький рівень ініціатив підприємців запропонувати цікаві продукти місцевої культури. Проект пропонує рішення: створити конкурентоспроможний місцевий «продукт», а саме культурні маршрути у вигляді мобільного додатку, як інструмент маркетингу міста. Очікувані результати проекту: цифрові культурні маршрути, мобільний додаток – інструмент маркетингових досліджень, що передаються органам місцевої влади для розробки маркетингової стратегії, кооперація між стейкхолдерами.
# 16.
ID: 3REG1-5336
Project name: Розробка туристичного бренду Тур'янської Долини
LOT:
General budget: 470810.0
The requested amount from the UCF: 470810.0
Competition type: Individual
Full name of the organization: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Закарпатська область, с. Тур'ї Ремети,
Project description: Проєкт спрямований на збереження нематеріальної спадщини сіл Тур'янської Долини, підтримку історії та культури українського народу та побуту етнічної групи - лемків, підтримка малих локальних виробників та місцевої кухні, створення і промоція бренду "Тур'янська Долина"
# 17.
ID: 3REG1-5381
Project name: Створення музею гуцульської бриндзі в Рахові
LOT:
General budget: 447770.00
The requested amount from the UCF: 447770.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Шкуро Петро Іванович
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: місто Рахів, Закарпатська область,
Project description: Мета – сприяти збереженню елементу нематеріальної культурної спадщини – традицій сироваріння – шляхом створення музею гуцульської бриндзі в місті Рахів та залучення до його діяльності ключових зацікавлених сторін. Результатами проекту є: Не менше 200 туристів відвідали музей за звітній період. Змістове наповнення музею створене та отримує позитивні відгуки. Зацікавлені сторони об’єднані в просуванні гуцульської бриндзі як елементу нематеріальної культурної спадщини. Комунікаційна кампанія в соціальних та інтернет-мережах є активною, успішною. За її допомогою залучено аудиторію з понад 5 000 осіб. Громада ідентифікує овечу бриндзю як місцевий колорит та предмет гордості. Музей є самоокупним за рахунок продажу вхідних квитків, продуктів сироваріння, дегустацій.
# 18.
ID: 3REG1-5914
Project name: Чендей Фест
LOT:
General budget: 293940
The requested amount from the UCF: 231440
Competition type: Individual
Full name of the organization: Закарпатський обласний благодійний фонд "Едельвейс"
Cultural sector: Література та видавнича справа
Cities of implementation: Ужгород, Закарпатська область, смт. Дубове, Тячівський район, Закарпатська область,
Project description: У 2017 відбулося 95-річчя відомого українського прозаїка, лауреата Шевченківської премії, автора сценарію культового фільму українського кінематографу "Тіні забутих предків" Івана Чендея. З цієї нагоди родина письменника заснувала і щорічно проводить Всеукраїнський літературний конкурс малої прози з метою заохочення розвитку української літератури у цьому жанрі та вивчення творчої спадщини Івана Чендея. Щороку конкурс набуває все більшого масштабу і це народило ідею розширити конкурс спершу до фестивалю в 2019 році, а вже потім до комплексного заходу, що включатиме в себе кількаденний тренінг під назвою "Школа Чендея" та заснування нового туристичного маршруту на Тячівщині, малій батьківщині письменника, "Стежками Івана Чендея". Мотивування, підтримка та фахова освіченість письменників України - основні пріоритети проекту
# 19.
ID: 3REG1-7447
Project name: Реміснича мануфактура "Паланок"
LOT:
General budget: 613025.00
The requested amount from the UCF: 499855.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Мукачівський історичний музей
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: м. Мукачево, Закарпатська область,
Project description: Метою проєкту є створення конкурентоздатного культурного продукту на території пам'ятки культури національного значення Мукачівського замку Паланок на засадах співпраці культурно-мистецьких інституцій, органів місцевого самоврядування та місцевої креативної ремісничої спільноти. Результатом проекту стане діючий на засадах самоокупності креативний ремісничий простір - Реміснича мануфактура замку Паланок, діяльність якої у проекті представить туристам та місцевим мешканцям культуру і творчість регіону в доступній для пізнання і цікавій для вивчення формі шляхом активного залучення цільових груп до запланованих заходів. Проект посилить спроможність місцевих установ, організацій і творчих спільнот генерувати, розвивати і підтримувати спроможний культурний продукт, орієнтований на потреби туристів та мешканців громади.
# 20.
ID: 3REG1-7448
Project name: Етнофестиваль народної музики та мистецтва "Тячів-Фест 2020"
LOT:
General budget: 561440.00
The requested amount from the UCF: 499780.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Тячівська міська рада Закарпатської області
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: 90500, Закарпатська обл., м.Тячів,
Project description: «Тячів-Фест 2020» єдиний етнофестиваль у Тячівській ОТГ. Цього року відбудеться вдруге. По своїй суті, це мистецький захід, який проводиться з метою збереження, популяризації української культури: народного фольклору, професійного та аматорського мистецтва, обрядів, народних ремесел, культури національних меншин, збагачення духовності народу. Спрямованість фестивалю визначається в обміні досвідом та пошуком інноваційних форм народного мистецтва,пошуком здібних, обдарованих, талановитих особистостей, налагодження та підтримка тісних творчих і міжкультурних зв’язків між творчими колективами, виконавцями різних регіонів України та ближнього зарубіжжя. У минулорічному фестивалі брало участь 37 професійних, народних,аматорських фольклорних колективів: "Блиставчанка"(с.Блиставиця,Київської обл.), "Співуче полісся"(м.Буча), "Jackove"(Чеська Республіка),"Szalonna és Bandája"(Угорщина),"Черховчан"(Словаччина) та інші.
# 21.
ID: 3REG1-7465
Project name: Туристичний історико-краєзнавчий табір "Східна ватра"
LOT:
General budget: 600000
The requested amount from the UCF: 500000
Competition type: Individual
Full name of the organization: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПЛАСТОВИЙ - СКАУТСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ДОНЕЧЧИНИ "СХІДНА БРАМА"
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: с. Пришиб, Словёянського району Донецької області.,
Project description: Табір “Східна ватра” – це унікальна та особлива можливість для дітей Донецької областей, що проживають у населених пунктах, наближених до непідконтрольних українському уряду територій. Табір проводиться з метою максимального психологічного та морального розвантаження дітей шляхом їх участі у щоденних активних заняттях та завдяки спілкуванню та саморозвитку у комфортному середовищі. На таборі “Східна ватра” діти зможуть максимально корисно провести час, навчаючись новому та здобуваючи корисні навички у формі ненав’язливої гри. Під час табору планується 3-х денний сплав по Сіверському Дінцю. Буде проведено 3 одноденних екскурсії історичними місцями придінців’я. Табір проходитиме на території сільської зеленої садиби у с. Пришиб Слов’янського району, Донецької області, поблизу р. Сіверський Дінець, Святогірської Лаври, старовинних археологічних розкопок (Сидорівське та Маяцьке городища), Націонаального природного парку «Святі Гори».
# 22.
ID: 3REG1-7480
Project name: музею мініатюр туристичних об’єктів Закарпаття
LOT:
General budget: 496952.00
The requested amount from the UCF: 496952.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Громадська організація «Іршавщина»
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: село Довге, Закарпатська Область,
Project description: Створення нового конкурентоспроможного туристичного об’єкту у нашому випадку це музею, аналога якого не має на території області і це буде унікальним та інноваційним туристичним продуктом, який приверне увагу не тільки туристів, а й місцевих жителів області. Це в свою чергу збільшить туристичну спроможність громади. Унікальність дозволить привернення руху туристичних потоків на дану територію, розробиться програма на найближчу перспективу про співпрацю та підписання меморандуму з туристичними операторами, агентами, музеями, екскурсоводами, що в кінцевому результаті підтримань та сприятиме розвитку умільців традиційного промислу та ремесл, місцевих зацікавлених жителів, яке призведе до сталого економічної розвитку, фінансового потоку в громаду та добробуту людей.
# 23.
ID: 3REG1-7491
Project name: Культурно-мистецький обрядовий медово-фруктовий фестиваль «Спас іде-гостей веде!»
LOT:
General budget: 500.00
The requested amount from the UCF: 480.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Село Шабо, Одеська область,
Project description: Фестиваль одноденний, проводиться щорічно, з метою популяризації культурно-мистецьких особливостей села Шабо, шляхом активізації туристичної привабливості. Місце проведення - паркова зона і майданчик будинку культури села Шабо. У програмі: концертно- розважальна програма, виступи творчих колективів, виставка-розпродаж виробів народних майстрів та їх майстер-класи, дегустація та продаж продуктів бджільництва, фруктів, овочів, кавунів та динь, випічки, сирів та сиропродуктів, вина, обрядове дійство «Медокачання» та «Виноробство», куштування юшки та куліша, акція-пригощання домашнім хлібом з медом. Це сприятиме естетичному, культурному, пізнавальному проведенню дозвілля, ознайомленню з культурно-мистецькими «родзинками» нашого краю, стане важливим, іміджевим інструментом залучення туристів. Завдяки фестивалю місцеві підприємці галузі виноградарства, городництва, бджільництва, садівництва та мешканці близьких сіл і громад мають можливість заявити про себе та реалізувати свою продукцію, а наші гості придбати якісну продукцію.
# 24.
ID: 3REG1-7515
Project name: Створення культурного маршруту "Шлях гуні"
LOT:
General budget: 496625
The requested amount from the UCF: 496625
Competition type: Individual
Full name of the organization: Установа "Агенція регіонального розвитку Закарпатської області"
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Село Річка, Міжгірський район, Закарпатська область, Річка,
Project description: Створення культурного маршруту в селі Річка Міжгірського району Закарпатської області, який забезпечить популяризацію та сталий розвиток традиційного господарювання та народного ремесла - виробництва речей з натуральної вовни (гуні, джерги). За результатами проекту: - збільшиться туристичний потік до с.Річка; -підвищиться можливість економічного зростання села; -забезпечення розвитку зеленого туризму; -збереження традиційного полонинського госпадарювання та ремесел; -підтримка народних умільців.
# 25.
ID: 3REG1-7531
Project name: Нова Одеса, нові Українці, новий туризм
LOT:
General budget: 441265.00
The requested amount from the UCF: 441265.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Ямроз Сергій Леонідович
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Створення контенту: місто Одеса Рекламна кампанія: Київ, Харків, Маріуполь, Вінниця, Івано-Франківськ,
Project description: У майбутнього одеського туризму дві проблеми: - Місто не цікаве для молоді, репутація Одеси виставляє місто у неприємному для молоді світлі - Туристичний сезон триває всього три місяці При цьому, місту є, що показати в будь-який час року. Наше рішення: рекламний ролик та Instagram аккаунт про нову молоду Одесу та орієнтований на молодь і рекламна кампанія в соціальних мережах в декількох містах України. Цілі кампанії: залучити нових молодих туристів, зробити їх відпочинок безпечним і продовжити туристичний сезон на кілька місяців.
# 26.
ID: 3REG1-7547
Project name: Міжнародний мистецький пленер "Весняний Берегсас"
LOT:
General budget: 386453.06
The requested amount from the UCF: 339653.06
Competition type: Individual
Full name of the organization: Управління освіти та культури Берегівської міської ради
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: місто Берегове Закарпатської області,
Project description: Проект спрямований на створення культурного простору, посилення привабливості міста для мешканців та гостей міста через мистецькі полотна, проведення виставок картин, створення відео-, інформаційного простору
# 27.
ID: 3REG1-7559
Project name: Відкриті двері
LOT:
General budget: 499630
The requested amount from the UCF: 499630
Competition type: Individual
Full name of the organization: Туристична агенція «Тудой-Сюдой»
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Одеса,
Project description: Культурно-просвітницький проект, покликаний відкрити одеситам і гостям міста двері особняків, палаців, садиб, знакових споруд промислової архітектури, які в звичайному житті недоступні для вільного відвідування. Протягом трьох днів фестивалю пройдуть унікальні екскурсії закритими об’єктами, лекції з історії, архітектури, історії Одеси, авторські пішохідні та автобусні екскурсії, майстер-класи. Одне із завдань проекту — не тільки познайомити учасників проекту з архітектурою, історією і культурою Одеси, але і нагадати про необхідність активно брати участь в збереженні матеріальної та нематеріальної спадщини.
# 28.
ID: 3REG1-7562
Project name: Ужгород в обличчях
LOT:
General budget: 588675.00
The requested amount from the UCF: 495925.00
Competition type: Individual
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Кучер Тетяна Тимофіївна
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: Ужгород,
Project description: Основна мета проекту - це підвищення культурного рівня жителів Ужгороду через створення культурно-мистецької платформи на базі винного простору «СироВина». Проектом передбачено проведення циклу зустрічей з сучасними, талановитими, цікавими особистостями, які досягли успіху та прославили Ужгород в галузі культури та мистецтва, журналістики та музики, дизайну чи архітектури. Для молодих митців - це шанс проявити себе та свій талант. Для ключових осіб – зустрітися із своїм шанувальниками та отримати нових поціновувачів. Результатами проекту має стати впізнаваємість культурно-мистецької платформи «СироВина», місця, де із сталою періодичністю ужгородці зможуть підвищити свій культурний та духовний рівень, продемонструвати європейські цінності та долучитися до спільноти інтелігенції міста.
# 29.
ID: 3REG1-7563
Project name: Брендинг приморської культурно-туристичної зони "Жебріяни"
LOT:
General budget: 485656.68
The requested amount from the UCF: 485656.68
Competition type: Individual
Full name of the organization: Відокремлений підрозділ громадської організації “Міжнародна фундація розвитку” у Одеській області
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: село Приморське Кілійського району Одеської області,
Project description: Метою проекту є створення та популяризація бренду приморської культурно-туристичної зони «Жебріяни». Туристична дестинація включає морський та екологічний відпочинок, аматорську та спортивну риболовлю, полювання та екскурсії по заповідних місцях та туристичних памʼятках. Очікуваними короткостроковими результатами проекту є сприяння розвитку туризму через сворення бренду культурно-туристичної зони та інтернет-порталу, що вирішуватиме проблему вибору місця відпочинку для туристів та надасть доступ до послуг місцевих підприємців; залучення до реалізації проекту місцевих підприємців, органів місцевого самоврядування, управління туризму, рекреації та курортів Одеської ОДА; збільшення кількості туристів культурно-туристичної зони. Очікуваними довгостроковими результатами проекту є зростання туризму, налагодження партнерства між підприємцями та владою, розвиток туристичної дестинації культурно-туристичної зони.
# 30.
ID: 3REG1-7568
Project name: Буджак-Фест: Створення періодичного гастрономічного етно-фестивалю
LOT:
General budget: 496498.64
The requested amount from the UCF: 496498.64
Competition type: Individual
Full name of the organization: Громадська організація «Агрікола»
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Cities of implementation: 1. с. Виноградівка, Болградський район, Одеська область 2. с. Владичень, Болградський район, Одеська область 3. с. Кислиця, Ізмаїльський район, Одеська область 4. с .Котловина, Ренійський район, Одеська область 5. с. Криничне, Болградський район, Одеська область 6. с. Плавні, Ренійський район, Одеська область 7. с. Новосільське, Ренійський район, Одеська область 8. с. Орлівка, Ренійський район, Одеська область 9. с. Тополине, Болградський район, Одеська область 10. с. Броска, Ізмаїльський район, Одеська область, 2. с. Владичень, Болградський район, Одеська область, 3. с. Кислиця, Ізмаїльський район, Одеська область, 4. с .Котловина, Ренійський район, Одеська область, 5. с. Криничне, Болградський район, Одеська область, 6. с. Плавні, Ренійський район, Одеська область, 7. с. Новосільське, Ренійський район, Одеська область, 8. с. Орлівка, Ренійський район, Одеська область, 9. с. Тополине, Болградський район, Одеська область, 10. с. Броска, Ізмаїльський район, Одеська область,
Project description: Мета проекту «Буджак-Фест» - створити модель взаємодопомоги між десятьма багатонаціональними селами західної частини Одеської області в галузі організації періодичного гастрономічного етно-фестивалю для заохочення відвідування внутрішніми та міжнарожними туристами Ренійського, Болградського та Ізмаїльського районів Одеської області. Проект передбачає дослідження на науковій базі гастрономічної спадщини; отримання представниками 10-ти сіл – а саме вчителями та учнями Загально-освітніх шкіл – вмінь та навичок з організації етно-фестивалю; проведення першого фестивалю в с.Котловина Ренійського району. В результаті будуть розроблені методичні рекомендації з проведення фестивалів, знятий та поширений відеофільм, опубліковані результати досліджень та щонайменше 400 гостей відвідають фестиваль. Бренд «Буджак-Фест» стане візитівкою придунайських районів Одещини.
# 31.
ID: 3REG1-7599
Project name: Створення туристичного кластеру «Дестинація Котловина – атракційне гагаузьке село”
LOT:
General budget: 480000
The requested amount from the UCF: 480000
Competition type: Individual
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець «Наталя Сергіївна Горіап»
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Одеська область, Ренійський район, село Котловина,
Project description: Мета проекту – створити туристичний кластер села Котловина Ренійського району, для досягнення сінергії у наданні туристичних послуг, що збільшить достаток/зайнятість населення. Село має все, щоб стати привабливою туристичною дестінацією - фізичні (через село, яке стоїть на березі найбільшого українського озера Ялпуг, протікає найменша річка в Україні - Дере, на території є декілька скіфських курганів і Священий ліс; село має кемпінг, парк, музей), інтелетуальні і культурні ресурси (цікава історія і культура – гагаузькі кухня, пісні і танці), і головне - люди, які хочуть і можуть працювати у туристичному секторі. До кластеру увійдуть: школа, кемпінг, клуб, музей, сільрада, виробники продуктів і сувенірів, B&B садиби.
# 32.
ID: 3REG1-7604
Project name: Регіональний гастрономічний фестиваль "Карагметська печеня"
LOT:
General budget: 600000
The requested amount from the UCF: 500000
Competition type: Individual
Full name of the organization: Відділ культури та туризму Кілійської міської ради
Cultural sector: Культурна спадщина
Cities of implementation: Одеська область, Кілійський район, село Шевченкове,
Project description: Збереження та популяризація нематеріальної культурної спадщини, гастрономічних традицій Придунайського регіону, розкриття туристичного потенціалу Кілійської міської об'єднаної територіальної громади. Налагодження партнерських стосунків в галузі культури та туризму. Створення упізнаваного бренду місцевості.