Program registery Networks and Audiences

#
ID
Project name
Rating
General budget
The requested amount from the UCF
LOT 1. Creating networks in the sphere of culture
1.
ID: 3NET12-6671
Project name: Створення мережі культурно-мистецьких центрів "Via-Regia Ukraine"
Rating: 403
General budget: 807821.18
The requested amount from the UCF: 639821.18
Competition type: National
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Державний історико-культурний заповідник м. Дубно
Cities of implementation: Дубно, Рівненської області, Броди, Львівська область, Володимир-Волинський, Волинська область, Радомишль, Житомирська область, Острог, Рівненська область, Луцьк, Волинська область, Рівне, Рівненська область, Львів, Львівська область, Городок, Львівська область, Київ, Київська область,
Project description: Основною метою проекту є створити асоціацію «Via-Regia Ukraine», як організаційно-правову форму об’єднання українських культурних установ та організацій із 5 областей України, для успішної промоції українського культурного продукту серед вітчизняних та іноземних користувачів.
2.
ID: 3NET11-1076
Project name: Мережа документальних активістів "ProActive Films"
Rating: 354
General budget: 995430
The requested amount from the UCF: 873430
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Студена
Cities of implementation: Київ,
Project description: Мета проекту – сформувати неформальну крос-секторальну мережу документальних активістів, яка покликана стати середовищем для створення унікального продукту – документальних фільмів та адвокаційних кампаній, які сприятимуть розвитку громадянського суспільства та документалістики. Документалісти отримують сформований банк тем, які розкриватимуть унікальні історії, зможуть поєднати документальні роботи, які розкривають суспільні виклики, з конкретними адвокаційними кроками, а громадські активісти – потужний комунікаційний інструмент. За результатами роботи проекту, буде розроблено місію та візію мережі, брендування і позиціонування, мережа нараховуватиме 50+ учасників з усієї України, учасниками мережі буде сформовано 5+ мультидисциплінарних команд, які розроблять 5+ проектів майбутніх документальних фільмів та адвокаційних кампаній
3.
ID: 3NET11-3556
Project name: Фестивальна асоціація України (ФАУ)
Rating: 353
General budget: 943700
The requested amount from the UCF: 943700
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіальне мистецтво
Full name of the organization: Громадська організація “Фестиваль “Файне місто”
Cities of implementation: Тернопіль,
Project description: Створення першої всеукраїнської асоціації музичних фестивалів “Фестивальна асоціація України” (ФАУ), як простору для захисту інтересів молодих музикантів, платформи для обміну ідеями та концепціями сучасного шоу бізнесу, досвідом проведення масових культурних заходів популяризації їх культурно-мистецького продукту як в Україні так і за її межами, позиціонуючи себе як посередника між митцями з одного боку та суспільством і державою з іншого, допомагаючи молодим артистам в створенні рівних стосунків із музичними лейблами та продюсерьскими агенціями. Асоціація має на меті сприяти міжкультурному діалогу, налагодженню та розвитку партнерства, підтримки культурного розмаїття та забезпечення дотримання культурних прав митців.
4.
ID: 3NET11-5841
Project name: Всеукраїнський форум діячів етнічного мистецтва «Етніка»
Rating: 338
General budget: 678975
The requested amount from the UCF: 678975
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Творча спілка «Асоціація діячів етнічного мистецтва»
Cities of implementation: Київ,
Project description: Всеукраїнський форум діячів етнічного мистецтва «Етніка» - це з’їзд керівників професійних і аматорських художніх колективів етнічних спільнот, представників творчих спілок, культурно-мистецьких центрів національних меншин України. В рамках заходу: проведення всеукраїнської конференції та установчого з’їзду Всеукраїнської асоціації діячів етнічного мистецтва «Етніка» і фестивалю національних культур за участі майстрів мистецтв і художніх колективів та солістів національних товариств. Мета заходу: створення Всеукраїнської асоціації діячів етнічного мистецтва як всеукраїнської мережі культурних операторів представників різних національностей, які працюють у сфері етнічного мистецтва. Результатом Форуму «Етніка» стане: 1. Створення формальної всеукраїнської мережі діячів етнічного мистецтва «Етніка» з сучасною базою даних діючих культурних центрів і художніх колективів, що покращить рівень співпраці учасників сектору між собю та з УКФ. 2. Організація громадської культурно-мистецької платформи «Етніка» (інтернет-сайту) етносів України з метою оптимізації їх культурно-мистецької діяльності, обміну інформацією та інноваційними ідеями для створення культурного продукту; залучення молоді до процесу збереження національних культурних традицій. 3. Започаткування Всеукраїнського фестивалю національних культур «Етніка» та щорічної премії у галузі етнічного мистецтва за високі професійні досягнення.
5.
ID: 3NET11-0573
Project name: Культурний ребрендинг Одеси
Rating: 312
General budget: 522344.00
The requested amount from the UCF: 522344.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Громадська організація "ТЕО"
Cities of implementation: Одеса, Одеська область,
Project description: Проект передбачає створення міжсекторальної мережі у вигляді благодійного фонду з метою підтримки соціально-культурних проектів, що працюють з темою культурного бренду Одеси. Створення та концептуалізація фонду відбуватиметься шляхом проведення культурного форуму з метою висвітлення та обговорення проблем та питань, що стосуються вже існуючого та бажаного образу міста.
6.
ID: 3NET11-7125
Project name: Створення представництва СІОФФ Україна
Rating: 305
General budget: 999812.00
The requested amount from the UCF: 999812.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Громадська організація "Етновир"
Cities of implementation: В межах України,
Project description: Основною метою проекту є збереження та популяризація української традиційної культури та фольклору шляхом інституційного оформлення та розширення діяльності представництва CIOFF в Україні. Результатом реалізації проекту буде не тільки сам факт юридичного створення згаданого вище представництва, а й закладення бази для його успішної діяльності. З цією метою заявник проведе дослідження/мапінг для кращого розуміння середовища, наявних ресурсів та розуміння стратегії розвитку сектору, потреб, створить базу і запросить потенційних партнерів/членів, проведе відповідні воркшопи та конференцію, а також промоційну кампанію. Заявник тісно співпрацює з головним офісом CIOFF і вибір заходів проекту є результатом ряду консультацій та обміну досвідом діяльності подібних представництв у світі.
7.
ID: 3NET11-6911
Project name: Творча мережа поетів, компзиторів електронної музики, виконавців хіп хоп – Громадська організація «Мистецтво, що пробуджує серце»
Rating: 269
General budget: 894284.30
The requested amount from the UCF: 894284.30
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ВЕДАЛАЙФ"
Cities of implementation: Львів, Хмельницький, Вінниця, Житомир, Харків, Сєвєродонецьк, Дніпро, Запоріжжя, Маріуполь, Одеса, Київ,
Project description: Проект складається з двох основних етапів: І. тур команди проекту по 10 містах (регіонах) України. В програмі туру: «Stand Up Show «Мистецтво, що пробуджує серце» від організаторів туру – основний меседж «Мистецтво слова – потужний інструмент для внутрішніх та суспільних змін», нетворкінг, презентація проекту творча спілка поетів, музикантів електронної музики, виконавців хіп хоп – Громадська організація «Мистецтво, що пробуджує серце». ІІ: проведення установчих зборів Громадська організація «Мистецтво, що пробуджує серце» та гала-концерт учасників проекту у м. Києві; затвердження установчих документів новостворюваної організації, формування органів управління та обрання їх членів, затвердження програми діяльності організації на 3 роки. За результатом концерту, обраним журі виконавцям буде запропонована співпраця з PR-агентством «Много воды» (м. Київ, керівник Олександр Варениця). Реалізація проекту посилить існуючі та створить нові творчі зв’язки в середовищі поетів, виконавців хіп хоп музики та виконавців електронної музики. Результатом проекту стане офіційне оформлення існуючої творчої спільноти шляхом реєстрації громадської організації, яка стане платформою для розвитку спільноти, індивідуального розвитку виконавців, створення культурного продукту та посилення культурного впливу, забезпечить сталість творчої спільноти.
8.
ID: 3NET11-0302
Project name: Створення всеукраїнської мережі мобільності в складі ГО «Театральна країна»
Rating: 262
General budget: 580000
The requested amount from the UCF: 580000
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю "Консалтингова фірма "ВЕДАНТА-ЕКСПЕРТ"
Cities of implementation: Київ, Одеса, Харків, Слав'янськ, Львів, Коломия, Новоград-Волинський, Славутич, Трускавець,
Project description: Проект має на меті створення мережі мобільності з використанням сучасних інтернет-технологій. Організаційною основою мережі стане Громадська організація ТЕАТРАЛЬНА КРАЇНА, до якої увійдуть митці, театральні менеджери, всі інші громадяни України, зацікавлені в розвитку в Україні театрального мистецтва, підвищення театральної культури та суттєвого розширення глядацької аудиторії. Передбачається подальше розширення мережі на усі регіони України. Метою діяльності ГО має стати створення некомерційної гастрольної мережі, яка об`єднає всіх «гравців» театрального простору: власників і розпорядників театральних зал, приміщень, які можуть бути застосовані для показів театральних постановок, культурних менеджерів (театральних антрепренерів), тощо.
9.
ID: 3NET11-4689
Project name: ШортЛіст
Rating: 194
General budget: 1000000
The requested amount from the UCF: 1000000
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Фізична особа підприємець Петриченко Євген Андрійович
Cities of implementation: Україна,
Project description: Створення інтернет сервісу, у вигляді єдиної акторської онлайн бази. Залучення до співпраці з сервісом всіх учасників галузі (кіно, реклама, телебачення, театр) зацікавлених у професійних виконавцях та фахівцях. Сервіс, надаватиме можливість кожному акторові просувати себе як на місцевому ринку так і за кордоном серед професіоналів галузі. Маючи повноцінне членство, актор може створити свій унікальний профіль і отримувати інформацію про кастинги від першоджерела. Дає доступ кастинг-директору (режисеру) до єдиної бази виконавців, також надає можливість користуватися особистим обліковим записом з безліччю зручних функцій.
10.
ID: 3NET11-4628
Project name: Лабораторія креативних індустрій
Rating: 190
General budget: 974486.80
The requested amount from the UCF: 974486.80
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Громадська організація "Інститут транскордонних ініціатив"
Cities of implementation: Луцьк,
Project description: Проект «Лабораторія креативних індустрій» - це мережа академічних інкубаторів креативного підприємництва. До складу мережі входитимуть громадські організації, заклади вищої освіти, представники сучасного мистецтва, арт-ринку, галерей, менеджерів. Метою проекту є консолідація зусиль існуючих та потенційних представників креативних індустрій для підвищення конкурентноспроможності та посилення інституційної спроможності національного ринку. Основними продуктами проекту є започаткування мережі в сфері культури та мистецтв, й розробка “Creative Semester” – циклу майстер-класів, круглих столів та пленерів навчально-прикладного характеру для отримання студентами мистецьких спеціальностей закладів освіти вмінь й навичок, що допоможуть орієнтуватись та активно просуватись на українському та міжнародному арт-ринку.
LOT 2. Strengthening networks in the sphere of culture
1.
ID: 3NET21-4901
Project name: Чотири простори бібліотеки: інноваційна модель діяльності
Rating: 409
General budget: 499360
The requested amount from the UCF: 499360
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ВГО Українська бібліотечна асоціація
Cities of implementation: Київ, Львів, Україна,
Project description: Основна мета проекту - допомогти представникам органів місцевого самоврядування ОТГ, які відповідають за надання культурних послуг населенню, створити принципово нові публічні бібліотечні простори та наповнити їх інноваційними бібліотечними і культурними послугами. Результати: Інноваційна модель бібліотеки як поєднання чотирьох просторів: простір навчання, простір натхнення, місце зустрічі та перформативний простір. Модель буде описана в електронному виданні - спеціальному посібнику з рекомендаціями, як практично організувати роботу публічної бібліотеки в умовах трансформацій. У посібнику також будуть запропоновані рішення щодо дизайнерського оформлення просторів, описані послуги та сервіси, якими можна наповнити ці 4 простори. Форум для міні-команд із 50 ОТГ (бібліотекар+керівник ОТГ) - 100 осіб. У програмі Форуму: - презентація інноваційної моделі бібліотеки (посібника); - командний інтерактив для створення власних моделей функціонування бібліотек на основі моделі (посібника); консультації експертів щодо створення кожного з чотирьох бібліотечних просторів.
2.
ID: 3NET21-6961
Project name: Посилення спроможності професійної спільноти задля адвокації археологічної спадщини України
Rating: 400
General budget: 497230.00
The requested amount from the UCF: 497230.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Всеукраїнська громадська організація "Спілка археологів України"
Cities of implementation: Кам'янець-Подільський, Київ,
Project description: Проактивна позиція фахової археологічної спільноти, узгодженість дій, розуміння своєї відповідальності, посилення впливу на процеси у сфері професійної компетенції може суттєво вплинути на вирішення проблемної ситуації зі станом пам’яток археології, незаконними приватними колекціями, грабіжницькими розкопками тощо. Особливо це актуально в ситуації трансформації Міністерства культури та створення нових центральних органів виконавчої влади у сфері. Метою даного проекту є формування активної суспільної позиції професійної археологічної спільноти України задля адвокації археологічної спадщини шляхом проведення інтеграційної зустрічі представників спільноти з різних регіонів України та напрацювання актуального порядку денного. Результати проекту: стратегія, план дій, методичні рекомендації для ОТГ щодо роботи з археологічними пам’ятками, промо-ролик, промо-буклет
3.
ID: 3NET21-6487
Project name: Тримай хвилю!: ConnectForum бібліотечних нетворкерів України
Rating: 399
General budget: 579759
The requested amount from the UCF: 499967
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Центральна міська бібліотека ім. М.Л. Кропивницького Централізованої бібліотечної системи для дорослих м. Миколаєва
Cities of implementation: м. Миколаїв,
Project description: За проектом «Тримай хвилю!: ConnectForum бібліотечних нетворкерів України» Центральна міська бібліотека ім. М.Л. Кропивницького м. Миколаєва в партнерстві з Українською бібліотечною асоціацією організує 1-3 жовтня 2020 р. Форум, який об’єднає 100 представників бібліотек з різних регіонів України, що мають інноваційний досвід роботи, визнання в професійній та громадській сферах, перемоги міжнародного та всеукраїнського рівнів. Захід сприятиме підсиленню комунікативних зв’язків бібліотек-лідерів змін задля формування успішних спільнот в соціокультурному, громадському, професійному середовищах, каскадуванню їх кращих практик. Учасники матимуть змогу поділитись напрацюваннями, поспілкуватись з провідними лідерами думок, пройти навчання у досвідчених тренерів та розширити нетворкінгові зв’язки. За проектом буде видано збірник матеріалів.
4.
ID: 3NET21-6471
Project name: “Музей відкрито на ремонт 2020”. Всеукраїнські музейні воркшопи
Rating: 399
General budget: 1000000
The requested amount from the UCF: 1000000
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Марущак Леонід Михайлович
Cities of implementation: По одному представнику від музею з 22 областей України та 31 музею з Донецької та Луганської областей.,
Project description: Найбільшим якісним результатом проекту "Музей відкрито на ремонт", який активно співпрацює з 31 музеєм Донецької та Луганської областей з 2016 року, є створення сталої спільноти музейних співробітни(ць)ків. Це стало можливо завдяки систематичній організації воркшопів "Сучасні методи роботи музею", яких було 4 з 2017 по 2019 роки. Ціль проекту і воркшопів, в тому числі, є не лише музейна тематика у всіх активностях, а й взаємодія, менторство, кураторство та адвокація в музейній сфері. До прикладу - завдяки спільним зусиллям в рамках проекту створено «Асоціацію музейних працівників Луганської області «Культурна спадщина Луганщини». Планується продедення двох всеукраїнських воркшопів, в яких музейні працівни(ці)ки будуть виступати в ролі менторів для колег з інших регіонів України
5.
ID: 3NET21-0673
Project name: Створення театрального онлайн архіву
Rating: 388
General budget: 453440.00
The requested amount from the UCF: 453440.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Національна спілка театральних діячів України
Cities of implementation: Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Львів,
Project description: Основна мета проекту – створення повноцінної національної театральної бази даних, що надасть користувачам (театральна спільнота та глядачі) об’єктивну інформацію про стан українського театру за останні п’ять років; фіксування та збереження інформації для подальших досліджень; створення можливостей для аналізу тенденцій (жанрові, мовні, репертуарні). Куратор проекту – Ганна Веселовська, керівник напряму експертно-аналітичної діяльності НСТДУ. Під час реалізації проекту планується зібрати, обробити та розмістити на спеціально створеному веб-ресурсі інформацію про постановки театрів України за період 2015-2019 рр. (5 років). За звітний період заплановано розмістити інформацію щонайменше про 500 постановок та провести інформаційно-презентаційну кампанію в регіонах. У подальшому робота над наповненням бази триватиме.
6.
ID: 3NET21-6976
Project name: Старт CIDOC в Україні
Rating: 340
General budget: 999268.69
The requested amount from the UCF: 999268.69
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «УКРАЇНСЬКИЙ КОМІТЕТ РАДИ МУЗЕЇВ «ІКОМ»
Cities of implementation: Київ, Харків, Одеса, Львів,
Project description: Проєкт спрямований на розвиток фахової музейної мережі в Україні, формування на базі Національного комітету Міжнародної ради музеїв осередку CIDOC ICOM, посилення компетенцій українських музейників та їх інтеграцію у відповідні робочі процеси на міжнародному рівні. Передбачається інформування дійсних і потенційних членів ICOM України з діяльністю CIDOC як одного з ключових комітетів ICOM, що визначає стандарти музейної документації. Планується здійснити публікацію найважливіших документів CIDOC українською, адаптувати та видати спеціалізовані методичні й навчальні матеріали, провести серію семінарів та тренінгів (із залученням зарубіжних фахівців), забезпечити участь української делегації в щорічній конференції CIDOC. Основна увага приділятиметься стандартам та інноваціям у цифровізації обліку музейних колекцій.
7.
ID: 3NET21-3952-2
Project name: Діяльність консультаційного центру з питань культурного менеджменту для членів культурних мереж, що існують
Rating: 290
General budget: 435000
The requested amount from the UCF: 435000
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Громадська організація «Креативна Україна»
Cities of implementation: Київ, Житомир, Миколаїв, Чернігів, Харків,
Project description: Проект передбачає організацію і функціонування консультаційного центру з питань культурного менеджменту для: • Проведення консультацій з юридичних, фінансових питань, питань комунікацій • Навчання з питань написання грантових заявок • Навчання з питань захисту авторських прав у театральній галузі • Навчання з питань захисту трудових прав працівників у театральній галузі • Навчання з питань маркетингу та комунікації, піар-кампаній для розширення глядацької аудиторії. Проект передбачає надання консультацій з питань, що вказано вище, членам ГО Креативна Україна, ГО Гільдія незалежних театрів України (створено в 2019) та інших професійних мереж театральних діячів, зокрема НСТДУ та Асоціації Український незалежний театр.
8.
ID: 3NET21-7085
Project name: Воркшоп «Культурна спадщина. Збереження та популяризація в умовах об’єднаних територіальних громад (ОТГ)»
Rating: 266
General budget: 835901
The requested amount from the UCF: 835901
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Комунальна установа «Обласний методичний центр культури і мистецтва» Запорізької обласної ради
Cities of implementation: 8 областей України – Запорізька, Київська, Чернівецька, Полтавська, Одеська, Закарпатська, Донецька, Луганська.,
Project description: Мета - сприяти посиленню інституційної спроможності мережі Обласних центрів народної творчості, мережі відділів культури ОТГ у сфері культурної спадщини, підвищення обізнаності про важливість культурної спадщини в суспільстві та навчання представників органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, людей, які працюють в області культури. Проєкт передбачає проведення 2 воркшопів з метою реалізації короткострокової навчальної програми для цільової аудиторії сектору культурної спадщини. Реалізація цілей проєкту буде здійснена через основні методи і прийоми - аналіз і розбір ситуацій на місцях, створення проєктів та презентацій, виконання індивідуальних і групових вправ. Після закінчення воркшопу у групи буде певний інструментарій, модель використання культурної спадщини з подальшим використанням для розвитку території в конкретній місцевості. Кожен учасник воркшопу отримує індивідуальне рішення конкретного завдання.
9.
ID: 3NET21-6006-2
Project name: Онлайн-платформа “Українська Рада Моди”
Rating: 250
General budget: 495660
The requested amount from the UCF: 495660
Competition type: Individual
Cultural sector: Дизайн та мода
Full name of the organization: МІЖНАРОДНА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "УКРАЇНСЬКА РАДА МОДИ"
Cities of implementation: вся Україна,
Project description: Метою створення онлайн-платформи є посилення фахової інформованності суб’єктів національної фешн-індустрії, керівництва та викладачів профільних навчальних закладів, творчої молоді, що спеціалізуеться у моді та суміжних сферах. Результатом створення онлайн-платформи стане можливість проведення веб-конференцій, вебінарів, віртуальних “круглих столів” з обговорення пріоритетних напрямків розвитку галузі, іновацій у сфері професійної освіти, шляхів подолання кризи кваліфікації та нестачі робочих, технічних та управлінських кадрів у галузі, ширша доступність актуальної інформації про події національної та світової моди, наявність та доступність інформації про склад, спеціалізацію та контакти суб’єктів галузі, про актуальні вакансії та пропозиції у цьому сегменті ринку, про умови участі та результати творчих кокурсів молодих дизайнерів (99)
LOT 3. Development of international relations
1.
ID: 3NET31-2069
Project name: Участь театру «Золоті ворота» у міжнародних фестивальних подіях «Wschod Kultury» та «Retroperspektywy» (Польша) в рамках співпраці з міжнародною театральною асоціацією CHOREA
Rating: 446
General budget: 566583.5
The requested amount from the UCF: 566583.5
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Театрально-видовищний заклад культури «Київський академічний театр «Золоті ворота»
Cities of implementation: «Retroperspektywy»: Польша, м. Лодзь (‎Лодзьке воєводство), «Wschod Kultury»: Польша, м. Білосток (Підляське воєводство).,
Project description: Мета: популяризація українського театру в світі та створення умов для подальшої співпраці з міжнародною театральною асоціацією CHOREA, обмін досвідом через освітні заходи і програми, налагодження нових зв’язків з іноземними діячами театрального мистецтва шляхом участі делегації театру «Золоті ворота» у двох театральних фестивалях Польщі: «Wschod Kultury» (м. Білосток) та «Retroperspektywy» (м. Лодзь). Театр «Золоті ворота» презентує на згаданих вище фестивалях виставу «Тату, ти мене любив?» (український режисер Стас Жирков, білоруський драматург Дмитро Богуславський), що є оригінальним культурним продуктом міжнародної співпраці і вже має визнання на міжнародній театральній арені. Результати: привернення уваги міжнародних театральних експертів до українського театру, домовленості про реалізацію подальших проектів.
2.
ID: 3NET31-3969-2
Project name: Організація стенду на ринку аудіовізуального контенту MIPCOM у 2020 році з метою представлення українських аудіовізуальних проектів на міжнародному ринку, популяризації України за кордоном та створення інформаційного майданчику для заохочення здійснення зйомок іноземними продакшен-компаніями в Україні.
Rating: 445
General budget: 2118917.37
The requested amount from the UCF: 1499941.37
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІЛЬМ Ю ЕЙ ДИСТРИБУШН»
Cities of implementation: м. Київ (Україна), м. Канни (Франція),
Project description: У рамках найбільшого міжнародного ринку телевізійного контенту MIPCOM (м. Канни, Франція) у 2020 році ТОВ «ФІЛЬМ Ю ЕЙ ДИСТРИБУШН» організовує роботу стенду, де буде поширюватися інформація про аудіовізуальну індустрію України та будуть представлені кращі українські аудіовізуальні проекти, частина яких буде відібрана за результатами конкурсного відбору. Мета цього заходу популяризація української аудіовізуальної індустрії серед міжнародної профільної аудиторії, поширення інформації щодо умов проведення зйомок іноземними продакшенами в Україні та розширення мережі професійних контактів українських професіоналів. Основні результати вбачаємо у збільшенні частки українського контенту у ефірах на інших територіях, збільшення проектів створених у копродукції та міжнародних проектів знятих в Україні.
3.
ID: 3NET31-3968
Project name: Opera UA 2020
Rating: 427
General budget: 1213300
The requested amount from the UCF: 1213300
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Громадська організація «Культура. Інновації. Майбутнє.»
Cities of implementation: Гельсінкі (Фінляндія), Одеса (Україна),
Project description: Проект має на меті сприяти промоції українського театрального мистецтва за кордоном та залученню представників культурних секторів України до діяльності міжнародної мережі Opera Europa (професійна асоціація оперних театрів та фестивалів Європи). Результатами проекту стануть участь делегації представників українського перформативного сектора у міжнародному мережевому оперному форумі «Opera Europa’s spring conference» (Фінський національний театр опери та балету, м. Гельсінкі, Фінляндія) та проведення шоу-кейсу українських оперних постановок за участі провідних європейських спеціалістів галузі оперного мистецтва у рамках VІ фестивалю мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері» (Одеський національний академічний театр опери та балету, м. Одеса, Україна).
4.
ID: 3NET31-0695
Project name: 4thBlock Kharkov – Graz (design bridge)
Rating: 418
General budget: 1248729.00
The requested amount from the UCF: 1248729.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Дизайн та мода
Full name of the organization: Громадська організація «Асоціація дизайнерів-графіків «4-й Блок»
Cities of implementation: Харків, Грац, Австрія,
Project description: 4thBlock Kharkov – Graz (design bridge) – це проект, направлений на побудову міжнародної професійної мережі між Асоціацією дизайнерів-графіків «4-й Блок» та Creative Industries Styria. Спільний проект сприятиме міжкультурному діалогу та налагодженню сталого партнерства між Україною і Австрією. В рамках проекту асоціація дизайнерів – графіків «4-й Блок» прийме участь у щорічному міжнародному заході «Місяц Дизайну» в місті Грац на початку травня та презентує найкращі роботи українських графічних дизайнерів в FH/JOANNEUM Institute of Design & communication Graz в жовнті.
5.
ID: 3NET33-1759
Project name: SESAM 2020: “Поліклініка” - Європейська архітектурна студентська асамблея
Rating: 417
General budget: 1751470.00
The requested amount from the UCF: 1216470.00
Competition type: International
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "НАУКОВО-МИСТЕЦЬКА ПЛАТФОРМА "ОСТРІВ"
Cities of implementation: Славутич,
Project description: Європейська Архітектурна Студентська Асамблея це найбільша архітектурна студентська мережа в Європі з 1981 року. Щорічно вона організовує унікальну освітню подію SESAM, і вперше вона відбудеться в Україні. Через тему ”Поліклініка” учасники будуть досліджувати, як архітектура сприяє добробуту громадян, як діагностувати та запобігати її негативному впливу, та як забезпечити сталість міського життя. 250 молодих архітекторів з Європи та світу приїдуть до Славутича на 11 днів, щоб привезти сучасний архітектурний дискурс в місто, яке було побудовано як один з найбільших архітектурних експериментів свого часу. 20 відібраних через конкурс воркшопів розкриють головну тему через урбаністичні інтервенції, теоретичні дослідження та концептуальне мистецтво.
6.
ID: 3NET33-6986
Project name: RE-FORMING THE SPACE
Rating: 398
General budget: 2441951
The requested amount from the UCF: 1500000
Competition type: International
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Громадська організація "Центр сучасного мистецтва М17"
Cities of implementation: м. Київ,
Project description: Проведення міжнародного форуму та низки пов’язаних між собою прикладних міжнародних мистецьких проектів/заходів у сфері тривимірного мистецтва на базі професійної мережі українських інституцій, з метою утворення міжнародних зв’язків, створення позитивних умов для розвитку сектору тривимірного мистецтва. Оформлення продукту міжнародної співпраці у сталу платформу для міжкультурного діалогу
7.
ID: 3NET31-3969
Project name: Організація стенду та скринінгу на ринку телевізійного контенту NATPE Budapest International у 2020 році з метою представлення профільній аудиторії аудіовізуального контенту українського виробництва та пошуку потенційних партнерів.
Rating: 393
General budget: 1291375.12
The requested amount from the UCF: 1227575.12
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІЛЬМ Ю ЕЙ ДИСТРИБУШН»
Cities of implementation: Київ (Україна), Будапешт (Угорщина),
Project description: В рамках одного з найбільших ринків телевізійного контенту у Європі, що стрімко та потужно розвивається, NATPE Budapest International, у 2020 році ТОВ «ФІЛЬМ Ю ЕЙ ДИСТРИБУШН» організовує скринінг українського контенту та майданчик для просування українських проектів на іноземні території (переважно країни Європи), поширення серед профільної аудиторії інформації щодо можливостей України як потужної локації для проведення зйомок, що у перспективі має залучити іноземні інвестиції та збільшити кількість проектів, створених у копродукції, а також розширення мережі професійних контактів українських фахівців аудіовізуальної індустрії як через очну участь делегації, так і через поширення брошур з контактами незалежних представників української індустрії.
8.
ID: 3NET31-0977
Project name: Альянс східноєвропейських бієнале
Rating: 379
General budget: 489200
The requested amount from the UCF: 489200
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Центр візуальної культури
Cities of implementation: Прага, Чеська Республіка, Варшава, Польща, Будапешт, Угорщина,
Project description: Сьогодні бієнале сучасного мистецтва стали важливим інструментом представлення мистецтва в нових контекстах і залучення нових аудиторій. У 2019 році чотири інституції зі Східної Європи - Центр візуальної культури (Київ), Matter of Art (Прага), Biennale Warszawa (Варшава) та OFF-Biennale (Будапешт) - сформували нову мережу для обміну досвідом та спільної роботи над ключовими мистецькими заходами у чотирьох столицях. Ця мережа стала першим у своєму роді Альянсом східноєвропейських бієнале сучасного мистецтва. У 2020 році Альянс планує створити сталу кураторську платформу, в межах якої проводитиме міжнародні робочі зустрічі, симпозіуми і публічні події, а також працюватиме над розробкою спільної програми на найближчі чотири роки. Створення Альянсу має на меті підкреслити і підсилити роль окремих бієнале у формуванні нових форм міжнародної солідарності, розширенні соціополітичної уяви і виробленні альтернативних культурно-мистецьких рішень; зміцнити регіональну співпрацю у сферах культури і мистецтва, а також під
9.
ID: 3NET31-2170
Project name: Культурні мости
Rating: 347
General budget: 726390
The requested amount from the UCF: 726390
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети"
Cities of implementation: м.Антверпен (Бельгія), місто Київ, м.Хельсінкі (Фінляндія),
Project description: На запрошення Асоціації Опера Європи, представники ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» планують відвідати Форум з технічних питань та виготовлення декорацій, який відбудеться у м. Антверпен з 5 по 6 травня 2020 р. та велику весняну конференцію у м. Хельсінкі з 28 по 30 травня 2020 р. Окрім того, за підтримки Асоціації, театр планує провести у себе міжнародний семінар з театральної ко-продукції з 1 по 2 жовтня 2020р. Семінар з міжнародної театральної ко-продукції є продовження загальних ініціатив Асоціації Опера Європи та є надзвичайно важливим для налагодження стосунків між українськими та європейськими театрами. В 2020 році ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети» планує провести семінар 1 та 2 жовтня в рамках святкування Міжнародного дня музики. Семінар відкриває нові горизонти, дозволяє вирішити проблеми затратного виробництва музичної продукції та дозволить українським музичним театрам успішно інтегруватися у світовий театральний процес.
10.
ID: 3NET31-3914
Project name: «Замки Карпатського регіону – один із факторів розвитку фотомистецтва»
Rating: 307
General budget: 544437.00
The requested amount from the UCF: 532787.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Спілка фотохудожників Закарпаття
Cities of implementation: Кишинів (Молдова), Орадя (Румунія), Кросно (Польща), Шалготорян (Угорщина),
Project description: Проект «Замки Карпатського регіону – один із факторів розвитку фотомистецтва» є унікальним та ефективним способом привернення уваги світової спільноти до України. Для цього ми плануємо здійснити фотографічні експедиції регіоном та організувати фото-пленер. Результатами цих фотографічних зустрічей із хранителями давнини, якими є замки, постануть фотовиставки у чотирьох країнах Європи. Мова фотографії стане інтегральним чинником на шляху створення нами, представниками п’ятьох європейських країн, привабливого бренду «Замки Карпатського регіону». Жодна із країн не може залишитися без уваги цих допитливих гостей, ознайомившись із «Замками Карпатського регіону» як цілісним продуктом, в свою чергу, й за результатами фотоконкурсу. Наше завдання як організаторів проекту – залучення гостей до України.
11.
ID: 3NET33-6552
Project name: Участь Молодого театру у заходах міжнародних мереж
Rating: 276
General budget: 632660
The requested amount from the UCF: 302000
Competition type: International
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Театрально видовищний заклад культури "Київський академічний Молодий театр"
Cities of implementation: Улан-Батор (Монголія), Салоніки (Греція), Афіни (Греція),
Project description: Проект спрямований на сприяння залученню українскього перформативного сектору до діяльності міжнародних мереж у сфері культури заради представництва інтересів і промоції української культури, обміну інноваціями та досвідом. Як результат, очікується: поліпшення міжнародних стосунків між Україною та країнами Сходу та Заходу, впізнаваність Українського культурного продукту на світовій театральній арені.
12.
ID: 3NET31-3102
Project name: Поїздка делегації "Добранічфільм" на Locarno Film Festival
Rating: 236
General budget: 650508
The requested amount from the UCF: 650508
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю "Добранічфільм"
Cities of implementation: Локарно, Швейцарія,
Project description: Поїздка української делегації 4-16 серпня 2020 року на Міжнародний 73-й кінофестиваль у Локарно, який є фестивалем категорії «А» у світі. З метою налагодження міжнародних зв’язків у сфері сучасного кінематографу, вивчення перспектив участі українського кінопродукту та компаній на міжнародних фестивалях, а також представлення українських фільмів у конкурсній програмі. Під час поїздки планується участь у нетворкінг-сесіях із закордонними колегами та промоція української культури. Результатом поїздки стане створення інформаційного поля для просування та розширення аудиторії споживачів українських культурних продуктів, налагодження міжнародного співробітництва та обмін досвідом у сфері кіновиробництва, досягнення домовленостей щодо створення спільних проектів між українськими та міжнародними мережами.
LOT 4. Audience development
1.
ID: 3NET41-0417
Project name: SUSTAINABLE FASHION
Rating: 433
General budget: 1839652
The requested amount from the UCF: 1839652
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю «Рекламно-інформаційне агентство «ЯНКО»
Cities of implementation: Київ, Харків, Одеса, Львів, Запоріжжя,
Project description: SUSTAINABLE FASHION – проект, що має на меті привернути увагу потенційної аудиторії до проблеми відповідального споживання та моди як частини культури та креативних індустрій. Настав час усвідомити, що sustainable – це не тренд, а новий стиль життя. За результатами проекту безпосередня цільова аудиторія буде менше споживати низькоякісний одяг, що потенційно зменшить обсяг відходів. Результати збільшать інтерес до проблеми невмотивованого споживання та зорієнтують споживачів в бік дизайнерського одягу, який служить довше і є актуальним багато сезонів. В рамках проекту буде реалізовано освітню программу та промо-кампанію. В рамках освітньої програми будуть створені одноденні воркшопи\семінари із sustainable, які відбудуться в Одесі, Львові, Харкові, Києві та гайд-бук із відповідального споживання, що буде розміщуватиметься у вільному доступі. Програму розробляє Ukrainian Fashion Education Group. В рамках промо-кампанії розміщуватиметься зовнішня реклама в аеропортах: Борисполі, Одесі, Львові, Харкові, Запоріжжі, яка інформуватиме аудіторію про sustainable і досягнення українських дизайнерів в цьому процесі. Будуть створені інформаційні відеоролики, які будуть просуватись на платформах FaceBook, Instagram, YouTube. Планується створити і розмістити 9 роликів. До проекту будуть залучені такі дизайнери як: Бевза, Русинович, Климчук, Маслій, Червінська, Сауліді, Харитонцев, LAKE, Діль, Каменська, Фролов, Багинський.
2.
ID: 3NET41-5369
Project name: Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ
Rating: 428
General budget: 1453802.94
The requested amount from the UCF: 1453802.94
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Львівська національна академія мистецтв
Cities of implementation: Львів,
Project description: Галерея ЛНАМ – сучасний арт-простір, заснований як підрозділ Львівської національної академії мистецтв у 2015 р. для підтримки та популяризації творчих ініціатив молоді. Проект, приурочений до 5-тиріччя діяльності галереї має на меті посилити її просвітницьку функцію, суттєво розширити кола аудиторій та популяризувати молоде мистецтво львівської школи серед широких мас. Комунікаційна кампанія передбачає розробку брендингу галереї, видання каталогу результатів діяльності протягом 2015-2019 рр., комплексну репрезентацію творчих досягнень молодого покоління на новому рівні та ряд промозаходів освітнього характеру, орієнтованих насамперед на промоцію якісного культурного продукту, залучення нових соціальних груп та посилення ролі мистецтва в житті суспільства.
3.
ID: 3NET41-0911
Project name: Це не тільки про музику: розвиток аудиторії музики в Івано-Франківську, Києві та Одесі
Rating: 421
General budget: 550148.00
The requested amount from the UCF: 550148.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіальне мистецтво
Full name of the organization: Громадська організація Інша Освіта
Cities of implementation: Івано-Франківськ, Київ, Одеса та вся Україна,
Project description: Проект сформує взаємозв’язки між організаторами музичних подій та їх відвідувачами, які обирають не мейнстрімову українську музику та локальних виконавців. Створить інформаційне поле для просування якісного музичного не мейнстрімового продукту, розвитку та розширення аудиторії споживачів української локальної музики, які готові платити за цей продукт. В травні-жовтні 2020 року пройде інформаційна кампанія, три шоу-кейси локальної музики в Києві, Одесі та Івано-Франківську, три події для організаторів концертів. Всі ці події будуть об’єднані основним повідомлення проекту: “Це не тільки про музику.”
4.
ID: 3NET41-6935
Project name: Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: Час оновлення.
Rating: 397
General budget: 491388
The requested amount from the UCF: 491388
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Комунальний заклад культури Хмельницький обласний художній музей
Cities of implementation: м. Хмельницький,
Project description: Проєкт «Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: Час оновлення» має на меті активізувати інформаційне поле для дієвого просування та динамічного зростання попиту на музейні культурні продукти і послуги, якісний і кількісний розвиток аудиторії споживачів культурно-мистецького сектору регіону, підвищення професійної кваліфікації музейних співробітників, зміцнення соціального статусу музейної інституції. В процесі здійснення комплексної ребрендингової кампанії музейної інституції задіюються сучасні ефективні маркетингові інструменти та методи. Проєкт передбачає: проведення 3 стратегічних брейнстормінгів та 4 методичних тренінги для всіх співробітників музею (від технічного персоналу до топ-менеджменту); створення 1 брендбуку (логотип, корпоративний стиль, варіанти мерчандайзингу); редизайн 1 вебсайту музею; 2 публічні презентації результатів ребрендингової кампанії.
5.
ID: 3NET41-0673
Project name: Нове обличчя українського театру
Rating: 395
General budget: 706125
The requested amount from the UCF: 706125
Competition type: Individual
Cultural sector: Перформативне та сценічне мистецтво
Full name of the organization: Національна спілка театральних діячів України
Cities of implementation: 3 міста України (які будуть обрані за результатом відкритого конкурсу),
Project description: Ідея проекту полягає в тому, щоб допомогти українським театрам ефективно працювати зі своєю аудиторію та залучити нові категорії відвідувачів шляхом проведення ребрендингової кампанії (в трьох обраних театрах) та низки заходів з маркетингу, ефективної комунікації та промоції театральних брендів. В результаті виконання проекту 3 українські театри в 3-х містах України, обрані за відкритим конкурсом, отримають можливість взяти участь у ребрендинговій кампанії та отримати професійно розроблений індивідуальний брендбук. Окрім того, більше 15 театрів візьмуть участь в практичних воркшопах з планування стратегічних комунікації, маркетингу, брендингу, SMM та просування в мережах, що дозволить підвищити кваліфікацію та рівень знань представників театрів з цих питань.
6.
ID: 3NET41-3403
Project name: Комунікаційна кампанія “Культурна спадщина для сталого розвитку”
Rating: 388
General budget: 1587795
The requested amount from the UCF: 1587795
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурна спадщина
Full name of the organization: Львівська обласна громадська організація Тустань
Cities of implementation: с.Урич Сколівського району, Львівська область, Україна,
Project description: Проєкт буде реалізовано у гірському селі Урич, на території якого розташована пам’ятка історії середньовічна фортеця Тустань. Метою проєкту є підвищити чутливість до культурної спадщини та показати її можливості для сталого розвитку територій широкій аудиторії, зокрема дітям, а також навчити місцеву громаду використовувати конкретні інструменти та світові практики шляхом проведення комплексної просвітницької кампанії. Результатом у довгостроковій перспективі має стати підвищення привабливості туристичної дестинації Спадщина Тустані, зростання кількісних та якісних показників туристичного продукту, покращення економічних показників місцевої громади, збільшення туристичного потоку.
7.
ID: 3NET41-3335-3
Project name: Формування аудиторії для проведення Днів українського кіно в Ланьчжоу
Rating: 379
General budget: 1188556.22
The requested amount from the UCF: 1188556.22
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю «Студія «Золоте Руно»
Cities of implementation: місто Ланьчжоу, Китай,
Project description: Проект покликаний сприяти залученню цільової аудиторії в місті Ланьчжоу (Китай), яка цікавиться кінематографом опосередковано та потребує додаткових мотивації аби стати постійними глядачами українського кіно. Мета - формування попиту на українські фільми серед аудиторії міста Ланьчжоу шляхом проведення просвітницьких та промокампаній. Очікувані короткострокові результати - проведення прес-конференції, круглого столу, творчих зустрічей, промокампанії за участю представників творчих груп українських фільмів з метою інформування китайської аудиторії про український кінематограф, та залучення споживачів українського культурного продукту. Очікувані довгострокові результати - збільшення аудиторії постійних глядачів українських фільмів; створення прецеденту впізнавання та зацікавленості у китайських глядачів в українських фільмах; сталий приріст постійної групи китайських глядачів.
8.
ID: 3NET41-4674
Project name: Balletristic
Rating: 364
General budget: 999685.90
The requested amount from the UCF: 999685.90
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Злуніцина Олександра Вікторівна
Cities of implementation: Київ,
Project description: Онлайн-медіа про балет і сучасний танець, що налагоджує зв’язок між театром та глядачем. Балет і танець – молоді мистецтва для України, історично підпорядковані російським та радянським центрам. Звільнившись від диктатури, вони досі не змогли обрати виразний вектор розвитку, втративши зв’язок із аудиторією та молодими митцями, які шукають якісної самореалізації. Проект Balletristic прагне допомогти мистецтву танцю з позиціюванням, познайомити глядачів з його історією, засадами й світовими тенденціями та стимулювати попит на культурний продукт. Майбутнє Balletristic - освітньо-розважальна медіа-платформа, яка інтегрує Україну в міжнародний контекст, слугує майданчиком для міжнародного обміну професійним та глядацьким досвідом, залучає до танцю нові аудиторії, підвищує культурний рівень населення.
9.
ID: 3NET41-3335
Project name: Формування аудиторії для проведення Днів українського кіно в Чунціні
Rating: 362
General budget: 1592942.92
The requested amount from the UCF: 1592942.92
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю «Студія «Золоте Руно»
Cities of implementation: місто Чунцін, Китай,
Project description: Проект покликаний сприяти залученню цільової аудиторії в місті Чунцін (Китай), яка цікавиться кінематографом опосередковано та потребує додаткових мотивації аби стати постійними глядачами українського кіно. Мета - формування попиту на українські фільми серед аудиторії міста Чунцін шляхом проведення просвітницьких та промокампаній. Очікувані короткострокові результати - проведення прес-конференції, круглого столу, творчих зустрічей, промокампанії за участю представників творчих груп українських фільмів з метою інформування китайської аудиторії про український кінематограф, та залучення споживачів українського культурного продукту. Очікувані довгострокові результати - збільшення аудиторії постійних глядачів українських фільмів; створення прецеденту впізнавання та зацікавленості у китайських глядачів в українських фільмах; сталий приріст постійної групи китайських глядачів.
10.
ID: 3NET41-1810
Project name: Український промо-тур дитячого читання – «Діти люблять читати комікси!»
Rating: 362
General budget: 1114490.00
The requested amount from the UCF: 1102290.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Література та видавнича справа
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю «Видавництво «Ірбіс Комікси»
Cities of implementation: 1. Київ, проведення 3-х презентацій: у Національній бібліотеці України для дітей, Київській обласній бібліотеці для дітей, Центральній бібліотеці ім. Т.Г. Шевченка для дітей м. Києва., 2. Черкаси, проведення 2-х презентацій: у Черкаській обласній бібліотеці для юнацтва ім. В. Симоненка, Черкаській обласній бібліотеці для дітей, 3. Дніпро, проведення 2-х презентацій: у Центральній бібліотеці для дітей м. Дніпро, Дніпропетровській обласній бібліотеці для дітей, 4. Харків, проведення презентації у Харківській обласній бібліотеці для дітей, 5. Запоріжжя, проведення 2-х презентацій: у Запорізькій обласній бібліотеці для дітей "Юний читач", Центральній бібліотеці ЦБС для дітей м. Запоріжжя., 6. Херсон, проведення презентації у Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім. Дніпрової Чайки., 7. Одеса, проведення 2-х презентацій: в Одеській обласній бібліотеці для дітей ім. Н.К.Крупської, Центральній міській дитячій бібліотеці ім. А. Гайдара Одеської ЦБС для дітей., 8. Вінниця, проведення 2-х презентацій: у Вінницькій обласній бібліотеці для юнацтва, Вінницькій обласній бібліотеці для дітей ім. І. Франка., 9. Івано-Франківськ, проведення презентації в Івано-Франківській обласній бібліотеці для дітей., 10. Тернопіль, проведення презентації у Тернопільській обласній бібліотеці для дітей. 11. Рівне, проведення презентації у Рівненській обласній бібліотеці для дітей імені Панаса Мирного. 12. Львів, проведення 2-х презентацій: у Львівській центральній бібліотеці для дітей та юнацтва, Львівській обласній бібліотеці для дітей.,
Project description: Проект являє собою читацький тур містами України, де у дитячих бібліотеках будуть проведені заходи для дітей віком 6-14 років. Мета - ознайомити з таким літературним жанром, як комікси; показати, що читання може бути цікаве та розвивальне і є важливою сходинкою до формування особистості та розширення світогляду. На заходах, працюючи з дітьми, прагнемо досягнути таких результатів: 1. Зацікавити читанням. 2. Збільшити обізнаність про жанр коміксів. 3. Ознайомити з україномовними коміксами Видавництва. 4. Заохотити до відвідування бібліотек. 5. Створити рекламний продукт: інтерактивне читання кількох історій коміксів Видавництва (історичних, пізнавальних, розвивальних) з анімаційними елементами, музикою та озвученням героїв коміксів. Презентація буде використана у промо-турі, а надалі безкоштовно розповсюджена серед бібліотек для демонстрації того, як за допомогою коміксів зацікавити дітей до читання
11.
ID: 3NET41-3973-2
Project name: AI чат-бот "Мистецтво хоче знайомитись"
Rating: 361
General budget: 1999999.50
The requested amount from the UCF: 1999999.50
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: "Постмен-Україна"
Cities of implementation: Вся Україна,
Project description: інформаційно-освітня платформа зі штучним інтелектом, яка на основі уподобань користувача буде видавати персоналізований культурно-мистецький контент. Мета — надавати користувачам персоналізований культурно-мистецький контент, який буде підлаштований під їхні вподобання. Як наслідок формування і розширення аудиторії, яка буде цікавитись українським мистецтвом завдяки врахуванню її уподобань. Результати — створення і запуск унікального АІ чат-боту, що у незвичному форматі буде інформувати людей про українське мистецтво.
12.
ID: 3NET41-6384
Project name: #5книг
Rating: 357
General budget: 1275000.00
The requested amount from the UCF: 1275000.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Література та видавнича справа
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю "Служба мобільних новин"
Cities of implementation: вся Україна,
Project description: Яке майбутнє нації, що не читає? Українці про це не дізнаються, бо ми вчасно змінимо ситуацію! Шляхом реалізації комплексної загальнонаціональної кампанії проект #5книг комунікуватиме меседж: «На рік треба читати мінімум 5 книжок», щоб розвивати себе і країну. Використовуючи потужні інструменти (лідерів думок, онлайн-простір), ми створимо та промотуватимемо перелік 200 книг українських видавництв, рекомендованих до прочитання 50-ма впливовими українцями, розробимо інтерактивний сайт, реалізуємо промо-кампанію у соцмережах (відео з селебрітіс, креативний SMM, AR-маска) та офлайн-кампанію для популяризації читання. Креативний підхід до проблеми активізує наратив читання книжок у суспільстві, дасть українцям приклади для наслідування та відповідь на питання, що і навіщо читати.
13.
ID: 3NET41-0948
Project name: Культурний проект «Музика мого народу»
Rating: 351
General budget: 1554355
The requested amount from the UCF: 1554355
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіальне мистецтво
Full name of the organization: Благодійна організація «Благодійний фонд «Омріяна Країна»
Cities of implementation: Київська область, Житомирська область, місто Київ,
Project description: Проект «Музика мого народу» має на меті реалізацію просвітницької кампанії, яка базується на ідеї загальної музичної освіти учнів на основі української традиційної культури, ознайомлення з професійною музикою крізь призму її фольклорних джерел, збагачення музичного досвіду дітей, виховання в них навичок сприймання і виконання музики. Проект спрямований на розширення аудиторії, яка цікавиться культурою опосередковано, через залучення різних вікових та соціальних груп дітей до постійного споживання та власне творення культурного продукту . В рамках проекту буде охоплено 15 загальноосвітніх шкіл Київської, Житомирської областей та міста Києва, в яких відбудеться концертна програма, майстер-клас та вручення комплекту сопілок для подальшого навчання на уроках музики, а також в рамках проекту буде проведено методичний семінар для викладачів музики 15 загальноосвітніх шкіл щодо використання сопілки у навчальному процесі на уроках музики. Етапи проведення проекту - концертно-освітня програма Київського академічного ансамблю української музики «Дніпро» - майстер-клас та вручення комплекту сопілок для навчання на уроках музики - методичний семінар для вчителів музики щодо використання сопілки у навчальному процесі на уроках музики
14.
ID: 3NET41-3335-2
Project name: Формування аудиторії для проведення Днів українського кіно в Пекіні
Rating: 331
General budget: 1053793.54
The requested amount from the UCF: 1053793.54
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю «Студія «Золоте Руно»
Cities of implementation: місто Пекін, Китай,
Project description: Проект покликаний сприяти залученню цільової аудиторії в столиці Китаю місті Пекін, яка цікавиться кінематографом опосередковано та потребує додаткових мотивації аби стати постійними глядачами українського кіно. Мета - формування попиту на українські фільми серед аудиторії міста Пекін шляхом проведення просвітницьких та промокампаній. Очікувані короткострокові результати - проведення прес-конференції, круглого столу, творчих зустрічей, промокампанії за участю представників творчих груп українських фільмів з метою інформування китайської аудиторії про український кінематограф, та залучення споживачів українського культурного продукту. Очікувані довгострокові результати - збільшення аудиторії постійних глядачів українських фільмів; створення прецеденту впізнавання та зацікавленості у китайських глядачів в українських фільмах; сталий приріст постійної групи китайських глядачів.
15.
ID: 3NET41-3954
Project name: Конкурс кращих українських фестивалів "В ТОПку!"
Rating: 323
General budget: 1380200
The requested amount from the UCF: 1380200
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Громадська організація "Освітньо-аналітичний центр розвитку громад"
Cities of implementation: Тернопіль,
Project description: З метою популяризації українських фестивалів, розширення фестивальної аудиторії, встановлення нових стандартів якості проведення культурно-мистецьких заходів - організувати та провести конкурс серед українських фестивалів (музичних, мистецьких, історичних, гастрономічних та ін.), створити онлайн-майданчик з описом та картою фестивалів і допомогти фіналістам конкурсу у розробці маркетингової стратегії розвитку фестивалю.
16.
ID: 3NET41-3973
Project name: Арт-гід
Rating: 319
General budget: 1999999.46
The requested amount from the UCF: 1999999.46
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: Постмен-Україна
Cities of implementation: Вся Україна,
Project description: Арт-гід — сайт з культурно-мистецькими подіями по всій України. Мета — створити комфортне середовище для комунікації споживачів мистецтва і його творців. Результати — створення єдиної веб-платформи для пошуку та розміщення культурно-мистецьких подій, а також для комунікації споживачів мистецтва і його творців.
17.
ID: 3NET41-5563
Project name: "Мистецькі розмови з послами"
Rating: 318
General budget: 1412340.00
The requested amount from the UCF: 1412340.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Література та видавнича справа
Full name of the organization: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЛЕДІ “ІНТЕРНЕШНЛ КЛАБ"
Cities of implementation: Упорядкувння та видавництво книги в м.Київ. Розповсюдження її екземплярів в 184 країнах світу.,
Project description: Проект «МИСТЕЦЬКІ РОЗМОВИ З ПОСЛАМИ» - це книга та її відео версія, на сторінках якої будуть розміщені розповіді з фото ілюстраціями про традиційне та сучасне українське мистецтво, а також розповіді дружин послів різних держав про їх національні види мистецтва. Основна мета проекту - підвищити впізнаваність українського мистецтва та привернути увагу іноземців до нашого культурно-мистецького продукту. Книга буде поширена серед 78 іноземних дипломатичних представництв, 26 генеральних консульств, 81 почесних консульств в Україні та українських послів в 184 державах світу.
18.
ID: 3NET41-0896
Project name: "Кримська світлиця": майбутнє з Україною
Rating: 310
General budget: 586350.00
The requested amount from the UCF: 586350.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: "Кримський центр ділового та культурного співробітництва "Український дім"
Cities of implementation: У межах України,
Project description: Реалізація проекту має на меті подолання бар`єру з отримання інформаційно-культурного продукту Автономної Республіки Крим та міста Севастополь серед потенційної аудиторії України. Проектом передбачається популяризація єдиного кримського україномовного видання, редакція якого вимушено переміщена з тимчасово окупованого Криму до міста Києва. Метою проекту є збільшення цільової аудиторії читачів літературно-художньої, публіцистичної газети "Кримська світлиця" шляхом проведення промоційної кампанії з передплати на материковій частині України з використанням новітніх електронних технологій.
19.
ID: 3NET41-3122
Project name: Дистрибуція документальної стрічки “Брати по зброї” у регіонах України
Rating: 310
General budget: 350820.00
The requested amount from the UCF: 350820.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: Товариство з Обмеженою Відповідальністю «МИР І КО ПРОДАКШН»
Cities of implementation: Київ, Рівне, Тернопіль, Суми, Харків, Краматорськ,
Project description: Посилити розвиток культури кіноперегляду документальних фільмів у регіонах України. До показів буде включено якісний і сучасний український документальний фільм “Брати по зброї” режисера Сергія Лисенка. Дистриб’юція українського фільму у регіонах країни дає можливість не тільки посилити культуру ліцензійних кінопереглядів українських фільмів, але також дати можливість різновіковій аудиторії відновити кінотеатральну культуру. А також зменшення ментальної прірви між мешканцями України з різних куточків
20.
ID: 3NET41-1302
Project name: Media Buddies Network
Rating: 293
General budget: 1540000
The requested amount from the UCF: 1540000
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ҐВАРА МЕДІА"
Cities of implementation: Україна: Харків,
Project description: Media Buddies Network — медіа-коллаборація, концепт дружнього партнерства зарубіжних Європейських медіа з медіа Харкова та України з культури та креативних індустрій, задля формування позитивного іміджу Харкова та України серед зарубіжної професійної та цивільної аудиторій; сумісного створення контенту; обміну досвідом та культурою.
21.
ID: 3NET41-6072
Project name: Промоція дитячого читання
Rating: 291
General budget: 1929748
The requested amount from the UCF: 1929748
Competition type: Individual
Cultural sector: Література та видавнича справа
Full name of the organization: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фонтан казок"
Cities of implementation: Україна,
Project description: В умовах інформаційної глобалізації, ослаблення інтересу до читання - загальносвітова тенденція. Відбувається не тільки відчуження молоді від книги, падіння загальної книжкової культури, але і втрата національних традицій книгарства. Але без читання немислима інтеграція особистості в багатонаціональну культуру, що включає весь комплекс духовних, матеріальних, інтелектуальних рис, систем світогляду, традицій, що характеризують суспільство. Від рівня культурної компетентності громадян великою мірою залежать економіка, політика, національна безпека і конкурентоспроможність країни. Основна мета проекту - поширенння серед громадськості позитивної думки про читання, залучення дітей та батьків в процес читання. Проект з популяризації книги та читання реалізуються із залученням всіх категорій населення, але особлива увага приділяється сприянню читання дітей, підлітків та молоді. Основна мета підтримки читання - поширенння серед громадськості позитивної думки про читання, виховання у молоді потреби, навиків і культури читання, підняття престижності читання української дитячої літератури.
22.
ID: 3NET41-2580
Project name: Пусто
Rating: 285
General budget: 0.00
The requested amount from the UCF: 485394.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Аудіовізуальне мистецтво
Full name of the organization: СПІЛКА ТВОРЧОЇ МОЛОДІ УКРАЇНИ "ЛІГА АРТІС"
Cities of implementation:
Project description: Пусто — це просвітницький неакадемічний проект про літературу, живопис і кінематограф, який дає можливість авдиторії дізнатися про складні речі простими словами. Ми робимо для громадськості вступ у мистецтво, знімаючи з нього стереотипи складності та елітарності. Наша цільова аудиторія – люди, які спершу необізнані, але зацікавлені – підвищує свою обізнаність в українській та зарубіжній культурі засобами неформальної освіти
23.
ID: 3NET41-7386
Project name: Національний промотур "Читаю і дивлюсь українське"
Rating: 282
General budget: 1074353
The requested amount from the UCF: 1074353
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Фізична особа-підприємець Дзюба Сергій Васильович
Cities of implementation: 12 населених пунктів із переліку (у залежності від ситуації на прифронтовій території та активності бойових дій) Славянськ, , Авдіївка, Бахмут, Водяне, Волноваха, Гранітне, Золоте, Краматорськ, Красногорівка, Кримське, Маріїнка, Маріуполь, Новотошківка, Оленівка, Первомайське, Піски, Попасна, Сєвєродонецьк, Троєцьк, Широкино, Щастя.,
Project description: Національний промотур "Читаю і дивлюсь українське" це 12 просвітницьких презентацій-лекцій книжок і фільмів авторів Сергія Дзюба і Артемія Кірсанова «Позивний Бандерас», «Заборонений», а також нової книги про пригоди капітана Саєнка «Позивний Бандерас – Операція Томос» в зоні ООС у прифронтових населених пунктах України. В програмі передбачені показ фільмів «Позивний Бандерас» і «Заборонений», повністю або частково. Передбачено інтерактив - живе спілкування глядачів і читачів з авторами, можливість отримати відповіді на свої питання.
24.
ID: 3NET41-7207
Project name: The SHOW: New Fashion Zone
Rating: 280
General budget: 1994148
The requested amount from the UCF: 1994148
Competition type: Individual
Cultural sector: Дизайн та мода
Full name of the organization: ФОП Маряшева Г.Р.
Cities of implementation: Україна,
Project description: Мета проекту: Створити мережу споживацької аудиторії клієнтів модного українського продукту та закласти фундамент розвитку попиту та конкурентоспроможності української моди. В результаті проекту буде створено 10 пілотних передач для youtube в унікальному креативному форматі.
25.
ID: 3NET41-3604
Project name: Формування аудиторії культурно-громадського центру ШELTER+
Rating: 245
General budget: 1339049.20
The requested amount from the UCF: 1339049.20
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ШЕЛТЕР ПЛЮС"
Cities of implementation: Кривий Ріг,
Project description: Проект «Формування аудиторії культурно-громадського центру ШELTER+» покликаний сприяти залученню цільової аудиторії, яка цікавиться культурою опосередковано та потребує інформації про нас та додаткових мотивації, аби стати постійними споживачами нашого культурного продукту та активним учасником соціально-культурних процесів. Мета проекту полягає у кількісному та якісному розширенні аудиторії споживачів нашого культурного продукту серед мешканців Кривого Рогу. Ми хочемо сформувати попит на культурно-мистецькі послуги нашого центру та стимулювання інтересу нашої потенційної аудиторії до цих продуктів та послуг. В результаті чого ми очікуємо • розширення аудиторії постійних споживачів наших культурних продуктів; • підвищення впізнаваності та зацікавленість; • сталий приріст нашої постійної аудиторії споживачів культурних продуктів ШELTER+.
26.
ID: 3NET41-6060
Project name: Споживай мистецтво
Rating: 244
General budget: 2000000
The requested amount from the UCF: 2000000
Competition type: Individual
Cultural sector: Візуальне мистецтво
Full name of the organization: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД УКРАЇНА»
Cities of implementation: Україна,
Project description: Комунікаційний проект, покликаний викликати інтерес до мистецтва у сучасної молоді шляхом підкреслення практичних переваг, які дає людям мистецтво в реальному житті. В серії комунікаційних повідомлень ми чіпаємо найважливіші питання для пересічного споживача: здоров'я та тривалість життя, кар'єра, спілкування з оточуючими, самооцінка та показуємо, як культура кардинально їх змінює.
27.
ID: 3NET41-6906
Project name: Сайт "Фестивалі України"
Rating: 235
General budget: 1999732
The requested amount from the UCF: 1999732
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ТОВ "ВШК"
Cities of implementation: Україна: столиця та регіони,
Project description: Фестивальний рух в Україні виконує кілька соціально та культурно значущих функцій, він росте і розвивається. Проте регулярними відвідувачами є досить стала аудиторія. Тож необхідно залучати до руху тих, хто раніше не розглядав фестивалі як альтернативну форму дозвілля. Проєкт полягає в створенні інформаційного онлайн-ресурсу, присвяченого фестивальному руху в Україні, який би пропагував, розвінчував міфи та допомагав долати ментальні бар’єри в тих українців, які ще не відвідують фестивалі, а також розширював «асортимент» для тих, хто відвідує фестивалі не часто. Також проєкт передбачає проведення промо-кампанії, що анонсує запуск ресурсу, зокрема, створення та ротацію рекламного відеоролика.
28.
ID: 3NET41-7078
Project name: Премія "Наші Найкращі"
Rating: 233
General budget: 1986563.00
The requested amount from the UCF: 1986563.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: ФОП Шатило Ольга Василівна
Cities of implementation: Київ,
Project description: Премія «Наші найкращі» - проект промоції культури та мистецтва, покликаний привернути увагу вітчизняних споживачів поп-культури до українських митців та проектів, популярних за кордоном. Як показує практика, це представники «високих» жанрів та сучасного мистецтва. Церемонія, з усіма звичними для споживача мас-культу атрибутами - червоною доріжкою, зірковими ведучими, широким медіа-розголосом, стане тригером, що приверне увагу аудиторії до творчості номінантів, зробить переможців «медійними» в Україні, відтак дасть поштовх розширенню аудиторії не лише конкретних митців, але й цілих жанрів всередині країни. Премія вручатиметься у 8 номінаціях (відповідно до секторів культури) митцям та колективам за піднесення іміджу України за кордоном у році, що передує церемонії.
29.
ID: 3NET41-5189-2
Project name: «Цивілізація.UA» SMM проект»
Rating: 231
General budget: 1997648.00
The requested amount from the UCF: 1997648.00
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "СОБОРНІСТЬ"
Cities of implementation: всі країни через всесвітню мережу інтернет,
Project description: Проблема. З початком ХХІ століття ми зіштовхнулися з проблемою трансляції ціннісної інформації від покоління до покоління. У 1995-2000 рр. народилося покоління «гаджетів», яке отримує основну інформацію не традиційними способами, а з інтернету, Facebook, Instagram, Youtube-, Telegram-каналів, електронних книг, аудіо- та відеоконтенту тощо. Завдання та зміст проекту: наповнення соціальних мереж освітньо-інтелектуальним, креативно-молодіжним національним контентом щодо вкладу світового українства у співдії з іншими народами в розвиток всепланетарної цивілізації.
30.
ID: 3NET41-1317
Project name: Всеукраїнський форум «Щаслива жінка»
Rating: 198
General budget: 364141.40
The requested amount from the UCF: 364141.40
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Благодійна організація «Міжнародний благодійний фонд «ПАРЕА»
Cities of implementation: Україна,
Project description: Всеукраїнський форум «Щаслива жінка» має на меті Повернути та зробити ближчим кожній українській жінці обрах матері-берегині, культивування образу жіночності, психологічного спокою, культурно освіченості, фізичного здоров’я, забезпечення здорового майбутнього покоління. Привернути увагу до гендерної рівності в усіх сферах суспільного життя, захист прав жінок різних професій, об’єднання зусиль для їх подолання.
31.
ID: 3NET41-1317-2
Project name: Всекураїнський форум "Майбутнє нації"
Rating: 191
General budget: 364141.40
The requested amount from the UCF: 364141.40
Competition type: Individual
Cultural sector: Культурні та креативні індустрії
Full name of the organization: Благодійна організація «Міжнародний благодійний фонд «ПАРЕА»
Cities of implementation: Україна,
Project description: Всеукраїнський форум «Майбутнє нації» має на меті розвиток творчих здібностей у дітей і підлітків з інвалідністю, сприяння процесу реабілітації і соціальної адаптації засобами мистецтва. Залучення осіб з інвалідністю до занять з різних видів художньої творчості, літературного, музичного та театрального мистецтв, удосконалення професійної майстерності; всебічне вивчення проблем творчої діяльності та виявлення нових талантів, розширення творчих зв’язків у різних регіонах та обмін досвідом реабілітації і адаптації у суспільстві; привернення уваги до проблем дітей та підлітків з інвалідністю, які виховуються в дитячих будинках; залучення провідних діячів культури і мистецтв, педагогів, психологів, інших спеціалістів для надання творчої та методичної допомоги