Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: час оновлення

Ukrainian Cultural Foundation / Archive of projects / Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею: час оновлення

Рік: 2020

Локація: Хмельницький

Продукт: інформаційна кампанія

Бюджет: 319 142 гривень

Заявник: Комунальний заклад культури Хмельницький обласний художній музей

Проект онлайн: Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею


В основі проєкту — інформаційна кампанія Хмельницького художнього музею, для якої використано сучасні ефективні маркетингові інструменти та методи. У рамках проєкту проведено стратегічні онлайн-брейншторми та методичні тренінги для співробітників музею, створено брендбук, дизайн сайту музею. Також відбулася публічна онлайн-презентація результатів ребрендингової кампанії. Автори проєкту переконані, що його реалізація посилить інформаційне поле для просування і розвитку музейних культурних продуктів, підвищення професійної кваліфікації музейних співробітників та зміцнення соціального статусу музейної інституції.