Промокампанія Одеського міжнародного кінофестивалю та організація Film Industry Office

Ukrainian Cultural Foundation / Archive of projects / Промокампанія Одеського міжнародного кінофестивалю та організація Film Industry Office

Рік: 2020

Локація: Одеса

Продукт: інформаційна кампанія

Бюджет: 3 844 192 гривень

Заявник: ТОВ «Український кінофестиваль»

Проект онлайн: Одеський міжнародний кінофестиваль


Одеський міжнародний кінофестиваль — один із найбільших глядацьких кінофестивалів Східної Європи. 2020 року через карантинні обмеження він відбувся у гібридному форматі з акцентом на онлайн. Спеціально для цього була розроблена унікальна онлайн-платформа, що надала доступ до перегляду понад 100 фільмів ОМКФ, майстер-класів з відомими кінодіячами, Q&A-сесій з авторами стрічок, церемонії відкриття і закриття, а також івентів професійної секції Film Industry Office. Крім того, офлайн відбувся традиційний open-air кіноперформанс на Потьомкінських сходах — показ 100-річної стрічки «Ґолем, як він прийшов у світ».

Лауреатами почесних нагород «Золотий Дюк» за внесок в кінематограф стали Рой Андерссон та Роман Балаян. За період фестивалю ОМКФ отримав 270 000 онлайн-переглядів усіх подій та 30 000 унікальних користувачів онлайн-платформи oiff.online.