Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ

Український культурний фонд / Архів проектів УКФ / Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ

Рік: 2020

Локація: Львів

Продукт: інформаційна кампанія

Бюджет: 944 910 гривень

Заявник: Львівська національна академія мистецтв

Проект онлайн: Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ


Проєкт присвячено п’ятиріччю діяльності сучасного арт-простору, заснованого як підрозділ Львівської національної академії мистецтв у 2015 р. для підтримки та популяризації творчих ініціатив молоді. У рамках проєкту відбулася ребрендингова кампанія, що посилила просвітницьку функцію галереї та популяризувала молоде мистецтво львівської школи серед широких мас. Також було видано каталог результатів діяльності за роки роботи, проведено низку промозаходів освітнього характеру, орієнтованих насамперед на промоцію якісного культурного продукту, залучення нових соціальних груп та посилення ролі мистецтва в житті суспільства.