Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Рік: 2020
Локація: Хмельницький
Продукт: інформаційна кампанія
Бюджет: 319 142 гривень
Заявник: Комунальний заклад культури Хмельницький обласний художній музей
Проект онлайн: Ребрендингова кампанія Хмельницького обласного художнього музею
В основі проєкту — інформаційна кампанія Хмельницького художнього музею, для якої використано сучасні ефективні маркетингові інструменти та методи. У рамках проєкту проведено стратегічні онлайн-брейншторми та методичні тренінги для співробітників музею, створено брендбук, дизайн сайту музею. Також відбулася публічна онлайн-презентація результатів ребрендингової кампанії. Автори проєкту переконані, що його реалізація посилить інформаційне поле для просування і розвитку музейних культурних продуктів, підвищення професійної кваліфікації музейних співробітників та зміцнення соціального статусу музейної інституції.