09 Серпня 2021, 09:08

Український культурний фонд спільно зі студією FFFACE.ME запускають Instagram-фотопроєкт «Культурні кольори України» та анонсують виставку найкращих робіт у Kooperativ. Фотопроєкт має на меті показати розмаїття української культури, національної спадщини України та її туристичну привабливість. Долучитися до фотопроєкту може будь-хто, для цього потрібно опублікувати сторіз із фото свого міста за допомогою Instagram-фільтра «Культурні кольори України» та обов’язково додати відмітку профілю УКФ - @ucf_in_ua. 

Віжуал фільтра: https://youtu.be/ov2jDATuiTk

Instagram-маска нагадує власні базові фільтри Instagram, але тепер замість режимів Oslo, New York, Paris та Los Angeles, користувачі зможуть зробити сторіз із фільтрами «Київ», «Львів», «Харків», «Одеса» та інших міст України. За словами організаторів, фотопроєкт «Культурні кольори України» присвячений створенню сучасного туристичного образу Незалежної України.

Що потрібно для участі?

Для участі необхідно викласти в сторіз фото з об’єктами культури, мистецтва, туристичних місць та тим як ви бачите своє місто в цілому; або сторіз фото з культурних заходів/подій України через один із режимів фільтра «Культурні кольори» і відзначити (тегнути) аккаунт УКФ (@ucf_in_ua). 

Кожна сторіз із таким фільтром та відміткою Instagram аккаунту УКФ буде автоматично взята до розгляду журі конкурсу, що триватиме з 09 серпня по 13 серпня (13:00). 1 аккаунт – одне фото. У разі, якщо учасник надішле більше одного фото-сторіз, УКФ розглядатиме на конкурс лише перше фото.

Фільтр можна знайти на інстаграм сторінці Українського культурного фонду (https://www.instagram.com/ucf_in_ua/) або за посиланням: https://www.instagram.com/ar/196913878989412 

Як проходитиме виставка?

За оцінками журі УКФ будуть відібрані кращі роботи, які будуть надруковані і представлені на виставці, яка триватиме з 20 по 27 серпня в Kooperativ. 27 серпня відбудеться урочисте закриття виставки, на якому автор найкращої роботи, за версією FFFACE.ME, отримує фотоапарат Instax для миттєвих фото. Відвідати виставку зможуть усі охочі. 

Владислав Берковський, Виконавчий директор Українського культурного фонду:

«Український культурний фонд став сучасною платформою перетину ідей та можливостей, і тому – унікальним фундаментом для вільного творення нових сенсів у культурному просторі з глобальним завданням формувати попит на український культурний продукт в усьому світі. Сподіваємося, що участь креативної спільноти, щиро закоханої у мальовничі міста своєї країни, в фотопроєкті та виставці з нагоди 30-річчя Незалежності України вкотре ствердить, що наша держава сповнена обдарованих митців, а ми зусиллями партнерства знову підтримаємо кращих із кращих і зможемо разом насолодитися розмаїттям їх художніх поглядів та сприйняття рідного краю». 

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO FFFACE.ME:

«Ця діяльність збігається з місією нашої студії – допомагати молодим креаторам проявляти себе, а також зміцнювати культурний і технологічний імідж України. Україна відома своїми фотографами, водночас більшість нових імен залишаються в тіні через високий рівень інформаційного шуму. Перетворивши публікацію в сторіз у повноцінну виставкову роботу ми допоможемо виділитися найактивнішим представникам нової хвилі, а заодно і наповнити інфополе реальними фотографіями українських міст, а не звичним Хрещатиком з каштанами».

Український культурний фонд — державний інвестор розвитку культури та креативних індустрій України. Інституція заснована у 2017 році. Діяльність Фонду орієнтована на розвиток національної культури всередині країни та її популяризацію за кордоном. Український культурний фонд забезпечує сприятливі умови для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості і суспільства, дбає про широкий доступ громадян до національного культурного надбання та підтримує культурне розмаїття й інтеграцію української культури у світовий культурний простір. Підтримка проектів Українським культурним фондом здійснюється на конкурсних засадах.(https://ucf.in.ua)

FFFACE.ME – українська агенція, що створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю для клієнтів із Східної та Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії.



Категорія: Статті