Ви можете поставити питання фахівцям Українського культурного фонду і отримати на нього відповідь на той контакт, що вкажете у цій формі.
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Для участі у конкурсах ви повинні зареєструватися у нашій системі. Якщо ви вже зареєстровані - увійдіть, якщо ні - зареєструйтесь.
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете скористатися формою для відновлення паролю
Якщо ви забули ваш пароль - ви можете надіслати собі на пошту форму для його відновлення!
Освітня рубрика Українського культурного фонду «Дуже культурний менеджмент» поповнилася новим випуском, що занурить глядачів у світ подкасту.
Досвідом та порадами створення якісного аудіозапису ділиться радіоведуча Анастасія Передрій, авторка подкастів за підтримки УКФ «Будинок Слово», «Привіт.Леся», а також популярного подкасту про українську мову «Українізейшн».
З чого починати новачкам – технічно та концептуально? Як визначитися з темою, форматом та хронометражем подкасту? Де шукати натхнення та ідеї для його створення? Чому важливо зробити короткий опис та обкладинки до кожного аудіозапису? Відповіді на ці й не лише питання ви знайдете у відео.
Відеоролик стане корисним для широкого кола глядачів: початківцям допоможе розібратися у тонкощах цієї царини, а «подкастерам» із досвідом – поглибити свої знання.
До слова, перевірити вдалість ідеї будь-якого подкасту, Анастасія Передрій рекомендує за правилом «10 важливих слів».
«Підглянула його у книзі «Як створювати круті подкасти?». Автор рекомендує цією методикою перевіряти, чи конкретна та класна тема вашого подкасту. Якщо 10 словами ви можете коротко і чітко описати, про що буде, наприклад, ваш сезон подкасту, то це вдала ідея. Це не мають бути загальні слова. Вони повинні мати чітку тематику, щоб люди розуміли, чого очікувати від подкасту, який вони увімкнуть. Запит аудиторії на подкасти є динамічним і змінюється час від часу. Під час повномасштабного вторгнення маємо тенденцію, що українські слухачі наймасовіше слухають подкасти на історичну тематику», – зазначила Анастасія Передрій.
Категорія: Статті