+380 (44) 506 22 66 [email protected]
30 Січня 2025, 15:01

Цьогоріч Український культурний фонд зосереджує свою підтримку на культурно-мистецьких проєктах, які сприяють зміцненню позицій України на міжнародній арені. Саме тому вперше запускає ЛОТ «Англомовна адаптація аудіовізуального контенту» в межах програми «Культура під час війни». 

Мета конкурсу – зробити українські культурні й мистецькі проєкти доступними для міжнародної аудиторії, посилити присутність українського контенту у світовому медіапросторі та підвищити обізнаність про війну, розповіла виконавча директорка УКФ Анастасія Образцова в етері радіо «Накипіло».

«Тепер заявники УКФ зможуть отримати фінансування на створення професійної англомовної дубльованої доріжки для вже готового контенту. Тематика – висвітлення теми війни, наслідків неспровокованої російської агресії, спростовування дезінформації. Плануємо, що розмір гранту становитиме приблизно 500 тисяч гривень. Культура – це не лише про мистецтво, а й про національну ідентичність, міжнародний діалог та культурну дипломатію, яка сьогодні є невіднятною частиною інформаційного поля битви», – сказала Анастасія Образцова.  

Старт конкурсу «Англомовна адаптація аудіовізуального контенту» запланований на першу половину лютого 2025 року. Анастасія Образцова закликала митців, продакшн-студії, креативні команди та культурні інституції скористатися можливістю та подати свої проєкти.

«Цей ЛОТ є тестовою ініціативою. Якщо проєкти будуть успішними, плануємо зберегти цей формат і на 2026 рік. Не виключено, що згодом розширимо можливості й додамо підтримку адаптації на інші мови. Маємо робити максимум, щоб український контент витісняв російський з глобального інформаційного та культурного простору», – наголосила виконавча директорка УКФ.

Нагадаємо, Український культурний фонд (УКФ) – державний інвестор розвитку культури та креативних індустрій України. Інституція заснована у 2017 році на підставі Закону України «Про Український культурний фонд». Підтримка індивідуальних, національних та міжнародних культурно-мистецьких проєктів здійснюється на конкурсних засадах в межах семи секторів: аудіальне мистецтво, візуальне мистецтво, аудіовізуальне мистецтво, культурна спадщина, літературна справа, перформативне та сценічне мистецтво, культурні та креативні індустрії. Упродовж семи років своєї діяльності Фонд профінансував 2717 проєктів. Сума інвестованих коштів у них становить понад 1,6 млрд грн, а кількість охопленої Фондом аудиторії – 53 млн осіб.



Категорія: Статті