+38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua
21 Липня 2021, 16:07

Український культурний фонд у співпраці з Європейською Бізнес Асоціацією та Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» вчетверте об’єдналися в рамках Business Culture Hub, і цього разу – аби спільно розглянути успішні кейси взаємодії бізнесу та культурного сектору, підтримати набуті й віднайти нові партнерства та обмінятися цінним досвідом щодо заявленої тематики хабу – «Культурний туризм: формування бренду регіонів та перспективи».

У фокусі обговорення:

• кейси формування бренду регіонів у компаніях; 

• ефективність рішень у сфері культурного туризму з огляду на підтримку економічного і туристичного потенціалів регіонів;

• актуальні виклики компаній; 

• перспективи спільних проєктів бізнесу та культурних інституцій: цифрові рішення й цифровий туризм замість подорожей.

«Ми стимулюємо подаватися на гранти із проєктами, що залучають туристів у місцеву культуру, а також - до взаємодії з культурним життям мешканців регіону. Зокрема, Український культурний фонд підтримує інноваційні культурні продукти, привабливі для туристів, - зручні та «юзер-френдлі», - зазначила Наталія Керницька, провідна експертка та фахівчиня з управління проєктами відділу міжнародного співробітництва.

За словами проєктної менеджерки грантової програми «Культура. Туризм. Регіони» Українського культурного фонду наша країна сповнена значного туристичного потенціалу, і не тільки в суто прямому значенні цього слова, наразі мова про потенціал розвитку саме культурно-пізнавального туризму. Україна має туристично-рекреаційну культуру, культурно-історичні пам'ятки, унікальні продукти народних ремесл, до всього - відзначена стрімким розвитком креативних і культурних індустрій. Усе це приваблює туристів, акцентує Наталія Керницька. 

Особливого розвитку також набуває екологічний туризм, екологічно-відповідальні подорожі з метою вивчення регіонів малих населених пунктів, їх локальних традицій, історико-культурних пам’яток, ремесл, етнічних локальних «родзинок», які є в тому чи іншому регіоні України та сприяють збереженню й популяризації автентичної культури.

Менеджерка з розвитку партнерств УКФ Анастасія Павлова відзначила, що із проведенням четвертого Business Culture Hub відчутно зросла й цікавість стейкхолдерів секторів культури і бізнесу до теми й формату хабу, що фіксувалося організаторами заходу під час реєстрації. У свою чергу заступниця Виконавчого директора Українського культурного фонду Ірина Осадча подякувала учасникам за активність і відкритість в обговоренні проблематики формування бренду регіонів й спільний пошук рішень, а також запросила представників культурної та бізнес спільнот до зустрічей із командами вже реалізованих проєктів за підтримки Фонду, адже саме їх досвід може стати в нагоді під час розробки й стратегування нових корисних та ефективних колаборацій. 

Захід модерувала Марина Саприкіна, Голова Правління Центру «Розвиток КСВ». Серед запрошених спікерів: Тетяна Волочай, директорка Благодійного Фонду «МХП – громаді»; Наталія Керницька , провідний експерт, фахівець з управління проєктами програми «Культура. Туризм. Регіони» Українського культурного фонду; Анна Адом, директорка з управління персоналом ПрАТ «Полтавський ГОК»; Віта Базан, проєкт «Інноваційний парк Вимірювач», ГО «Науково-мистецька платформа Острів», ГО «Творчий вимірювач» і ПрАТ «Електровимірювач»; Марина Соловйова, керівниця напрямку КСВ IDS Borjomi Ukraine; Дар'я Пікалова, координаторка проєкту «Цифрові культурні маршрути. Інструмент з розвитку туристичного сектору», Комунальна установа «Грантовий Офіс «ОДЕСА 5Т»; Віктор Гальчинський, керівник прес-служби «Кредобанку»; Юрій Онищенко, координатор проекту «Інтерактивна туристична мапа Західної Одещини (І-мапа)», ФОП Онищенко Ю.Б.; Людмила Новак, керівниця управління комунікацій ІНТЕРПАЙП (TBC); Андрій Гривняк , проєкт «Кишенькова країна», ТОВ «СКАЙРОН»; Євген Забарило, координатор проєкту Інноваційний культурний маршрут «Шлях Закарпатського живопису», ГО «Культурна платформа Закарпаття».

Переглянути відео-запис Business Culture Hub #4 «Культурний туризм: формування бренду регіонів та перспективи розвитку бізнесу» запрошуємо за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=IMJ9tJ4HL-s


Категорія: Статті