Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих» міст України

Український культурний фонд / Архів проектів УКФ / Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих» міст України

Рік: 2020

Локація: Львів

Продукт: аналітичний звіт

Бюджет: 1 086 700 гривень

Заявник: Громадська організація «Львівський медіафорум»

Проект онлайн: Комунікативні стратегії для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих» міст України


У межах проєкту проаналізовано культурний та креативний потенціал 12 малих міст різних областей України, а також випрацювано рекомендації для органів місцевого самоврядування, які дозволяють розвинути цей потенціал та розширити сфери його застосування, а саме: наповнення бюджету через розвиток креативних малих індустрій, культурного туризму, зменшення міграції до великих міст; можливості працевлаштування у локальній громаді молоді, жінок і маргіналізованих груп; збереження культурної спадщини; промоція території як привабливої для відвідання і проживання. Результати проєкту оформлено у вигляді аналітичного звіту.