+38 (050) 629-18-08 +38 (044) 504-22-66 info@ucf.in.ua

ЛОТ №3. Розвиток аудиторії

Мета ЛОТ-у.

Сприяти залученню цільової аудиторії, яка цікавиться культурою опосередковано та потребує додаткових мотивації та споживацьких тригерів, аби стати постійним споживачем культурного продукту та активним учасником соціально-культурних процесів у країні шляхом проведення всеукраїнської інформаційної кампанії.


Заявники у рамках ЛОТ-у.

Юридичні особи всіх форм власності, зокрема рекламні, маркетингові, PR організації повного циклу.

Маркетингова/рекламна/PR організація повного циклу - юридична особа всіх форм власності, яка здійснює виробництво реклами - від розробки ідеї до її розповсюдження.

Протягом 2019 року одна й та сама юридична особа може виступити заявником один раз і подати лише одну заявку в рамках усіх ЛОТ-ів усіх оголошених конкурсних програм УКФ, а також лише один раз виступити в якості партнера (згідно п.п. 2.6, 2.7 Порядку проведення конкурсного відбору проектів УКФ). 


Цільова аудиторія проекту ЛОТ-у.

  • діти від 6 років до 14 років;
  • молодь від 14 років до 35 років.

Результатом проекту в рамках ЛОТ-у “Розвиток аудиторії” має бути реалізація всеукраїнської інформаційної кампанії, спрямованої на промоцію 8 секторів культури та мистецтва.


Бюджет ЛОТ-у «Розвиток аудиторії»: 25 млн грн


Мінімальна сума гранту: 20 млн грн

Максимальна сума гранту: 25 млн грн


Терміни подання аплікаційних пакетів, реалізації та звітування проектів для ЛОТ-у «Розвиток аудиторії»

Подання аплікаційних пакетів в електронному та паперовому вигляді

15.08.2019 - 09.09.2019 (до 18:00 включно)

Реалізація проектів включно з поданням звітності 

не раніше 16.10.2019 - не пізніше 08.12.2019


У рамках ЛОТ-у діють такі типи конкурсів: