+38 (050) 629-18-08
+38 (044) 504-22-66
info@ucf.in.ua

Продакшен і постпродакшен українського телепродукту


Місія ЛОТ-у

Створення умов для наповнення ефірного часу національним телеконтентом.

Мета ЛОТ-у

Підтримка українського телепродукту на етапі продакшену, постпродакшену для розвитку та ідентифікації національного телеконтенту.

Завдання ЛОТ-у

  • створення пілотних випусків для подальшого розвитку телепродукту;
  • збільшення кількості телепрограм, присвячених культурі і мистецтву;
  • тв-екранізація українських літературних творів.

Хто може подаватися:

  • Юридичні особи усіх форм власності, зареєстровані на території України не менше, ніж за 2 роки станом на дату оголошення конкурсу та мають досвід реалізації проектів у аудіовізуальному секторі;
  • Фізичні особи-підприємці, платники єдиного податку ІІІ групи з відповідним видом діяльності згідно КВЕД в реєстраційних документах, зареєстровані на території України не менше, ніж за 2 роки станом на дату оголошення конкурсу та мають досвід реалізації проектів у аудіовізуальному секторі.
УВАГА!!! Одна юридична особа, фізична особа-підприємець має право подати лише одну заявку в рамках усіх ЛОТів усіх оголошених конкурсних програм УКФ протягом 2019 року в якості заявника та виступити в якості партнера лише один раз. Нехтування цим правилом веде до повної дискваліфікації усіх заявок від заявників-порушників.

Терміни подачі аплікаційного пакету та реалізації проекту

Подання аплікаційного пакету на конкурс: 11.02.2019 - 22.03.2019

Реалізація проекту: 10.06.2019 - 31.10.2019

Подання звітності: 1.11.2019 - 8.11.2019


В рамках ЛОТ-у "Продакшен і постпродакшен українського телепродукту" діють такі типи конкурсів: